Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/12/21 in Мнения

  1. Относно джантата - нямаше как, просто трябваше да притежавам OZ Alleggerita! Това ми е любимата джанта ? Не я заменям за нищо и много й се кефя Тя на никоя Шкода няма да застане добре. Впрочем, много малко са моделите и типът автомобили, на които би "залепнала". Реално е джанта за писта, ако до момента не съм имал възможност да го споделя. Вдъхновена е от и отдава почит на японския тип рейсинг джанти. Аз зная на Супърб 2 какво би застанало добре - 19ска (втвърдява возията), с повече спици (трудно за чистене) и с ЕТ 40. Може да е странно за мнозина, но отдавна се отказах да гоня визия, защото В МОИТЕ ОЧИ тя априори е окендзана от завода и само пикаеш срещу вятъра, ако се пънеш да я разкрасиш ? От един момент насетне преследвам единствено личен кеф (не търся чуждото одобрение!) както от всяко едно подобрение само по себе си, така и от съвкупната хармония между всички ъпгрейди, която успях да постигна цели 6 години след изкарването й от шоурума. И най-много се кефя, че за първи път си отдъхвам и за себе си зная, че аз повече не искам да променям нищо. Знам, че мога да пипна по интериора, но това не ми е страст и вероятно последните промени по тази кола ще си останат последни По отношение чистенето - моето е далеч дори от най-слабата форма на манията за почистване на кола. Но е хубаво да се поддържа чиста една кола, независимо дали е стара, нова, евтина, скъпа, висок или най-нисък клас. Пълни ми душата когато видя излъскана до блясък Дачия, Шкода, Сеат, Рено. Като видя S-Class и сродните му излъскани на огледало, изобщо не го отчитам, защото те всичките са поддържани от различни автомивки.
    3 points
  2. Това в момента, според мен, е най-добрата автомивка на самообслужване. Случайно рабрах за нея, когато си мих колата в Пирдоп - там отвориха преди година и нещо същата мивка. Супер препарати, щадящи ръце и автомобил. Заговорих се със собственика на Пирдоп-ската и той ми каза, че в София има отдавна функционираща такава мивка на друг собственик, със същата технология и препарати. От тогава, в София, само на тази мивка ходя. Водата, която се ползва с препарата, е топла и отмива по-лесно мръсотията. Ваксата наистина е вакса. А относно налягането на водоструйката - за мен то е оптимално и пази уплътненията от срязване. В Пирдопската мивка влязох вътре, в "машинното", човека ми показа кое, как и защо - от подготовката на водата, до дърпането на препаратите. Изкефих се на макс, не бях виждал подобно нещо до сега.
    2 points
  3. Като гледам пред дясната седалка си сложил и 6 нови бутала ?
    2 points
  4. Педант си, Стуца, две мнения по въпроса няма. Аз се включвам към дарението - комплект четки с различен размер от мен
    1 point
  5. Heko като цяло е стандарт за качество. Според мен нещо не е нагласено както трябва.
    1 point
  6. Не мисля, че тези дюзи се рециклират.
    1 point
  7. Аматьор. Как някой ще разбере, че това е ракия? Шише от Кока кола и капачка от Фанта. Така и децата знаят.
    1 point
  8. Мисля че все ще се съберем 5-6 човека, да ти помогнем да си купиш 1 кутия боя и четка ... ?
    1 point
  9. Интересни факти от истоята на марката в моторните спортове: https://sportal.bg/news-2021040907135361623
    1 point
  10. @SKODA 105 RS, процесът започва с изплакване с водоструйката. Следва нанасяне на Good Stuff Piranha по джантите, за да махна феродовия прах, и пяната на Gtechniq Citrus Foam, която разпръсквам с една градинарска кана, която @JORDITOми поръча от китайския OLX След това измивам отново с водоструйка. После, след като вече (уж) съм свалил феродовия прах с Piranha-та, пръскам само джантите с Gtechniq Citrus Foam, след което ги изчетквам лекичко с една четка на Work Stuff, с мега мек косъм. Накрая нанасям малко вакса на Turtle Wax "et voilá": @Vladi_a, днес проверих километража. Вече имам 800км с тях. Трябва да са "разработени" Ще изчакам още 200-300км и ще направя няколко спирания от по-високи скорости. Все пак човек трябва да знае на какво може да разчита
    1 point
  11. Карам Шкодата доста активно, почти ежедневно. За момента държи фронта без затруднения. Много съм доволен от зимните Барумки - колата с тях е дяволски проходима и стабилна дори на лед и сняг. И спря да завлича предницата, както с летните. Приятел ми подари чисто ново парно комплект с лостчетата, даже и маркуча до радиатора зеления си е там. Така са вървяли от завода - от до с маркучите. Ще го сложа като се позатопли. В един момент купих още едни рингове и ги сложих, защото се дразнех да я гледам без. Е, сега си доби фабричен вид и ми харесва. Купих заден десен калник. Колата си имаше и продължава да има някаква 3 см корозия на две места по дясната вежда, ще се лекува - то си е ясно. Все още имам въпросителна дали цялата кола да не я боядисам, или само тук там. Откъдето и да я гледам, изглежда много добре за момента - има си гланц, няма сериозни забележки, може би ще си карам така още няколко години. За една година навих може би 6-7000км. Сега предстои смяна на масло, слагане на летите джанти с летните гуми и пак каране колкото се може - повече. След като спря да се троши, имам минимални разходи по нея. Гори много малко. Взех и и два нови предни спирачни апарата - ще си купя нови дискове и ще сменя всичко. Може би ще сложа по-голям алтернатор. Сега съм с 42А и малко 42Ач акумулаторче и на студено два пъти се наложи да я зареждам. Но това си е особеност на 120-ките.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.