Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/13/21 in Мнения

  1. Здравейте на всички. От бая време не бях писал , не защото не се случват някакви неща , но просто се случваха много бавно , основно заради гадното време , защото не мога да чистя в мазето , а реално трябва да е на вън , инак ще се издуша. Та в общи линии имаме напредък по мотор , главата , както и спирачните апарати. Понеже блока трябва още малко лъскане , а пъкглавата я пратих на фризьор да и подрежат бретона , този пост ще бъде само за апаратите. Живот и здраве другата седмица ще дойде и поста за главата Та , след като се сдобих с 4- буталните апарати от 130-ката , идеята да е с вентилирани дискове доста ме грабна. (не че и трябват реално ). По-долната история се разиграва една идея по-дълго от индииска турбо сапунка Та , поръчах от Чехия едни планки , който се монтират между челюстите за да разширят реално апарата. Също така си бях закупил нови буталца , както и комплект гумички. Тук искам да поясня следното нещо , ако случайно някой реши да минава по този път. Закупувайте , целия ремонтетн комплект , а не както аз отделно буталца и отделно гумички. Оказва се, че марката Френкит , която ги произвежда , слага различен размер о-пръстени , които се намират между челюстите. Апаратите минаха на пясък , след което ги разглобих и монтирах въпросните разширители. Та след като ги разглобих видях ,че между челюстите има 2 о-пръстена , служещи а уплътнения. Както написах по-горе се оказах с такива, но с грешен размер. Започна се едно търсене , звънене на фирми в София , но видиш ли оказва се ,че повечето фирми , който се занимават с рециклиране , както и по магазините , никой не може да ти намери такива пръстени , нито пък могат да ти дадат съвет дали може да се използват такива за газова уредба например. В крайна сметка намерих 1 магазин във Варна , звъннах , човека много добре знаеше за какво иде реч , поръчах и получих правилния размер о-пръстени. И така , апаратите отидоха на цинк , като ги пратих сглобени , но без нито едно гумено уплътнение по тях и със старите бутала. Не трябва да попада цинк по леглото на буталцата , както и по каналите! И така , взех ги вчера , избих старите буталца с помоща на няколко майки , едно флаконче малко ВД и 1 компресор от Лидл ... доста бяха запекли. След което леглата бяха почистени от ръждицата през годините , измити и издухани. Купих си и спирачна грес , старателно се омазах целия барабар със всички гумини уплътнения и буталцата и всичко си дойде по местата Ето и няколко сними , преди/след Преди Цинк и вече след цинка разглобени и сглобени Като цяло , за пореден път се обеждавам , че всъщност, ако човек иска да се захване с подобно начинание трябва да се въоръжи с много търпение , нерви и да е готов нещата да не стават от първия път. Освен самото сглобяване на всяка друга крачка те чака по един подводен камък. Доволен съм от крайния резултат , отиват на стелажа да чакат останалата част от спирачната система Поздрави на всички
    2 points
  2. Копваш линка от share бутона в тубата, и тук само пействаш. И за да не ми е празен поста, поздрав:
    2 points
  3. Благодаря ти Жоре, в никакъв случай не го приемам като намиране на някакви кусури, напротив, радвам се, че давате обективно мнение и отбелязвате какво сте забелязали. Точно това очаквах като пусках темата
    1 point
  4. Много Ви благодаря колеги за съветите и напътстванията които ми дадахте за да се справя с проблема. Бъдете живи и здрави и все така отзивчиви !
    1 point
  5. Ако е с нитове , само намазваш със силикон между "тавата" и вратата , размазваш с пръст и събираш. Важно е нанасянето на силикона да е на сухо!
    1 point
  6. Пепино... @Pepino имах предвид - от тук/форума. Има тема за него в "Бял списък със сервизи". Тоя телефон ме поправя, деееб@ и мръсника!
    1 point
  7. Е, няма как да имплантираш волан с копчета и да си говори с модул, който не знае за съществуването на копчетата. Кан шината си говори с модула, не с волана директно! В зависимост от т'ва, към каква медия си се насочил и какъв е бюджета - едно мнение ще споделя. Бях с RNS510 (Columbus) около 3 години. Беше си ОК разбира се. Никакви грижи. Смених го с читав китаец с безброй повече възможности и доста добри характеристики и да си призная - определено съм доволен! Та, ако ще взимаш нещо от тази категория, по-добре вземи Андроид медия. Телефон на Денис нямам. Май пише и тук, но не му знам ник-а. Свържи се с @JORDITO тук. Той му има данните на Денис, а пък самия Жоро монтира медии (и моята разбира се). До колкото знам, не съм чул да има недоволен клиент! А през уикенда прави по 2-3 коли дневно!
    1 point
  8. Километража мисля, че няма да е грижа да се смени. Естествено, ще трябва да се прекодира, както и имобилайзера (нали има и там). Волан можеш да сложиш и от Октавия 3, барабар с копчетата и да работи! Компютър ще трябва, също ще ти трябва и различен модул (почти сигурно), за да станат нещата! Климатроника... Вероятно има блокирала клапа/моторче. Не знам нищо относно ремонта обаче. Ако имаш фейсбук - търсиш Dakov Denis. Може да ти свърши работа по всяка от трите точки! Успех!
    1 point
  9. Онзи ден се запознахме "на живо" с Тони при Жорката на припек! Лафче се оформи, посмяхме се... Колата е страхотна! Джантата седи направо скандално! Арката на калника е изпълнена като за списание! Звука е много плътен и е песен за ухото! Единствено (както и на него му казах), може да напълни задните джанти за по-добра визия. Някак ми малеят дисковете в тях...
    1 point
  10. 1 - да 2 - дръжката остава на кората (тапицерията) и жилото се откача от нея. Ако не е с болтове е с нитове и варианта е да ги разпробиеш и да занитиш тавата с нови нитове след като намажеш, или просто да намажеш силикон по ръба. Вероятно ше си личи от къде точно е текло и трябва да го почистиш добре, за да хване силикона. Ако е вярно това, което съм чел на фейслифта тавата е с болтове, но като свалиш кората ще разбереш дали е така.
    1 point
  11. Тонка. Каквото и да напиша ще бъде малко. Затова ще заключа всичко в едно просто, но много ясно - поклон!!!
    1 point
  12. Водата влиза през тавите на вратите (под тапицерията) .. сваляш корите , теглиш по една лента силикон по ръба на тавата , размазваш и събираш .. ако имаш късмет да е на болтове тавата , може силикона да го сложиш на мястото на микропорестото уплътнение.
    1 point
  13. Хронологията ми продължава с диско ерата. Втората половина или към края на 70те г. Вече си имаме стерео касетофон у нас. В Пловдив имаше студио за записи на ул. "Отец Паисий". Там работеше Инко. Към дирекция "Музика" ли е бил или нещо друго, не знам. Но е било държавно. Имаше десетина касетни дека и четири ролкови магнетофона. Цена за запис на касета С-60 5лв. За С-90 7лв. При заплати около 150 - 200лв. Поръчката се изпълняваше за 2-3 дни./тези дни минаваха много бавно. нямах търпение да чуя записите, като съдържание и качество. не винаги оправдаваха очакванията ми./ Касетите от клиента. Разполагах предимно с TDK-D. Базов модел, нормална лента. Казвам му - искам диско. Имаше готови програми. Каквото ти се падне. Във фонотеката ми вече присъстваха и записи на ABBA и Boney M. За темата - Избрах изпълнение на група CHIC. Харесвам бас линията на Bernard Edwards и китарата на Nile Rogers.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.