Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/18/21 in Мнения

  1. Как пък тоя тупан не е разбрал защо е извито задното стъкло. Много ме дразни, как се подиграва на някои коли, за да печели тъпанарската американска публика. Пък ако наистина ги мисли тези неща, по-зле за него. Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели.
    2 points
  2. Технически характеристики на джантите: Широчина : 7Jx17 Междуболтово разстояние : 5х112 Офсет: ET40 Централен отвор: 57.1 Цвят: Silver Metallic Състояние: перфектно техническо състояние, идеално прави, без драскотини. Почти неразличими от нови. Забележки: редки микро-точки от камъчета на места, почти незабележими Джантите са оригинални и са свалени от Шкода Супърб 3. Не се продават поотделно. Намират се в центъра на София. Нови: 1894 лв Цена: 950 лв (не подлежи на коментар), не се интересувам от бартери. Възможност за закупуване и на зимните гуми към тях, които са: BRIDGESTONE BLIZZAK LM005 215/55R17 98V XL, ДОТ 2020 Гумите са в перфектно техническо състояние, карано е един сезон от 6000 км. Нови: 1200 лв Цена: 750 лв (не подлежи на коментар) За контакт: 0877 625 774
    1 point
  3. Двата мерца направиха състезанието "интересно" ...
    1 point
  4. Минавам само за малко , да осравя това тук ?, че прости много ми харесва как изглежда !
    1 point
  5. Здравейте на всички. От бая време не бях писал , не защото не се случват някакви неща , но просто се случваха много бавно , основно заради гадното време , защото не мога да чистя в мазето , а реално трябва да е на вън , инак ще се издуша. Та в общи линии имаме напредък по мотор , главата , както и спирачните апарати. Понеже блока трябва още малко лъскане , а пъкглавата я пратих на фризьор да и подрежат бретона , този пост ще бъде само за апаратите. Живот и здраве другата седмица ще дойде и поста за главата Та , след като се сдобих с 4- буталните апарати от 130-ката , идеята да е с вентилирани дискове доста ме грабна. (не че и трябват реално ). По-долната история се разиграва една идея по-дълго от индииска турбо сапунка Та , поръчах от Чехия едни планки , който се монтират между челюстите за да разширят реално апарата. Също така си бях закупил нови буталца , както и комплект гумички. Тук искам да поясня следното нещо , ако случайно някой реши да минава по този път. Закупувайте , целия ремонтетн комплект , а не както аз отделно буталца и отделно гумички. Оказва се, че марката Френкит , която ги произвежда , слага различен размер о-пръстени , които се намират между челюстите. Апаратите минаха на пясък , след което ги разглобих и монтирах въпросните разширители. Та след като ги разглобих видях ,че между челюстите има 2 о-пръстена , служещи а уплътнения. Както написах по-горе се оказах с такива, но с грешен размер. Започна се едно търсене , звънене на фирми в София , но видиш ли оказва се ,че повечето фирми , който се занимават с рециклиране , както и по магазините , никой не може да ти намери такива пръстени , нито пък могат да ти дадат съвет дали може да се използват такива за газова уредба например. В крайна сметка намерих 1 магазин във Варна , звъннах , човека много добре знаеше за какво иде реч , поръчах и получих правилния размер о-пръстени. И така , апаратите отидоха на цинк , като ги пратих сглобени , но без нито едно гумено уплътнение по тях и със старите бутала. Не трябва да попада цинк по леглото на буталцата , както и по каналите! И така , взех ги вчера , избих старите буталца с помоща на няколко майки , едно флаконче малко ВД и 1 компресор от Лидл ... доста бяха запекли. След което леглата бяха почистени от ръждицата през годините , измити и издухани. Купих си и спирачна грес , старателно се омазах целия барабар със всички гумини уплътнения и буталцата и всичко си дойде по местата Ето и няколко сними , преди/след Преди Цинк и вече след цинка разглобени и сглобени Като цяло , за пореден път се обеждавам , че всъщност, ако човек иска да се захване с подобно начинание трябва да се въоръжи с много търпение , нерви и да е готов нещата да не стават от първия път. Освен самото сглобяване на всяка друга крачка те чака по един подводен камък. Доволен съм от крайния резултат , отиват на стелажа да чакат останалата част от спирачната система Поздрави на всички
    1 point
  6. Придобиваме форма, франкенщайна вече прилича на кола, всички панели са заварени и напаснати. Праговете решихме от сега да ги напълним с консерванти, готови са, запечатани отвън и отвътре. Вътрешните прагове също са нови. Подовете са прегледани, изтъркани, запечатани. Оранжевите петна, които се виждат по дъната, държа да отбележа, че не са ръжда. Някаква лепкава мацаница от време оно са, с повече търкане падат. В движение се наложи да сменим и задната маска, и тя беше пострадала от удара в калника и стопа не пасваше добре. Остава предният калник да се монтира и напасне, но преди това е предният капак - свален е, и започва работа по пантите. И двете панти са изкъртени от основата, верятно вятъра го е духнал, и сега са на дневен ред. Ето и малко снимков материал на развитието дотук: п.п. Деси, наистина, панела е много рядка част, особено ако е здрав. Спомням си колко трудно открих за червената здрав панел. Всъчщност, сега докато разглобявах таблата-донори, окрих, че разполагам с един панел, който е абсолютнo здрав. Приран е за дълбока резерва вече В момента работя по нова идея за контролните лампички, директно ги отпечатвам от прозрачен материал. Лицето им ще се боядисва, така или иначе, и очаквам резултатите да са добри. Като има развитие, ще споделя и там как се движат нещата
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.