Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/24/24 in Мнения

  1. Всъщност, няма никакво значение какво и колко си карал, но влязох във вашия тон. То като не ти идва отвътре, като нямаш усет към автомобила е все тая. Бих казал, необходими са и вродени качества. Ако подлежиш на развитие и усъвършенстване, управлението на различни автомобили, и като мотори и габарити е голям плюс. Натрупването на километри, също. Мен ме е возил човек с наредени всички категории в книжката. Ами, имаше какво да се желае още в техниката му на управление. Но, той така си ги разбира нещата. Също много помага да се знае устройството на автомобила и принципа на действие на някои чаркове. Бързото каране, пилежи, свредели и т.н. съвсем не е критерий,че си станал шофьор. С това не се изчерпва управлението на един автомобил.
    4 points
  2. Хахахахахахахах Виж ся бабата е готина , подари ми запалка, има татуси , дано да зареди кока кола! Ти два пъти и каза.
    1 point
  3. Ще имаш възможност да разгледаш Пловдив и ще те заведа където има Кока Кола.
    1 point
  4. Ето го! Мисля, че ще го напаснем, като реша да го сменям.
    1 point
  5. Да, от изключително значение е инструктора, учителя. В нашата фирма, когато карах, дойде да работи бивш инструктор. Не можеше да хване пътя. И не му дадоха да кара. Що бъзици отнесе... За на Сашо съединителя, оставам с впечатление, че дори и да не е нужна смяна на предавката, той си ги прави завоите с натиснат съединител. Аз затова ви казвам, дали ти Ице, или някой друг, качете се и вижте какво прави. Не само да го размятате, като куфар и да му показвате висш пилотаж и какво щял да ви направи седалките. Няма смисъл от това. Така може да видите какви грешки допуска и да се опитате да му помогнете да ги отстрани. За елементарни неща. Както е при шофьорски курс. И пишете, ако искате, да знаем за какво говорим. Аз карах "С" на 18 г. преди казармата, в донаборна школа. Инструктора каза - Има два начина за тръгване по наклон. С ръчна или с прехвърляне на крака от спирачката на газта. Изискването за пред изпитващия е тръгване на ръчна и без сантиметър назад. А за завоите изискването беше, автомобилът да бъде подготвен на съответната предавка, преди завоя. И това е правилният начин. После всеки си го прави както прецени. Ако се тръгва грамотно, няма проблем за колата.
    1 point
  6. Не е спал, моя ми редеше същите простотии - в завоя се влизало с натиснат съединител, там включваш и като излезеш пускаш съединителя и ускоряваш. Като почнах да вкарвам правилната предавка преди завоя и да го взимам на скорост, а и някои други работи (примерно не на всяко наклонче да дърпам ръчната и тръгвам от нея, а да си играя с полусъединител) започна да мрънка "така не става, ще ми съсипеш колата, аз с нея си вадя хляба".
    1 point
  7. Ако продължаваш, ще ти издействам заключение и от психиатър.
    1 point
  8. Заключение: Не подлежи на обучение. /подпис/
    1 point
  9. Саше, силно ме изкушаваш да те повозя някой път - само от Симеоново до Бистрица. Даже ще го минем два пъти - първият път някой ще те вози зад мен че да ми гледаш стоповете колко пъти ще светнат, на вторият те слагам до мен. Планинско, без спирачки, само на двата крайни педала (и говоря за бензинка, която не задържа на скорост като дизела) и, ако няма някой да ми се пречка, скорост 60+ през цялото време (все пак не съм състезател) . Ако не ти хареса, ще те кача до наше село и от Икеа - там има два такива завоя дето можеш да си прочетеш сам задният номер. Насереш/напикаеш ли ми седалката обаче плащаш пране на салон С твоят стил на каране, с взимане на завоите на спирачка и с натиснат съединител, колкото и да си бърз на правите, колкото и да се правиш на юнак там, на завоите губиш в пъти повече. Вервай ми, нагледал съм се на такива "драгаджии" - всеки ден има по няколко такива дето ми се пречкат. Карането не е само на правите и на магистралата. Ама ако се научиш да караш по завоите - другото вече е лесно. Така е - идеята е да се научиш да го обръщаш в твоя полза. При предното намаляваш преди завоя, подаваш газ в завоя и колата те изтегля. При задното оставяш колата да те бутне в завоя и отнемаш газта преди да те е завъртяла - намаляваш преди да излезнеш от кривата. Всяко баране на спирачката е загуба - време, скорост, гориво. Така че стига си го вадил голем с тоя 1.9 дизел, а първо се научи да караш ефективно - тогава можеш НАИСТИНА да си бърз, иначе си просто лаладжия.
    1 point
  10. Всеки ден, дори и днес , се опитах да взема завой на скорост , или те дърпа или те бута , може би е възможно с 50 на 4та в момент на ускоряване при влизане на бул България. Няма как да се вземе завой с ниска скорост на включена предавка.
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.