Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/09/25 in Мнения

  1. @Izolini, бившото ми Йети, новия собственик го фалира, така е. @joro-120L е прав, има особеност за в КАТ - или технотест за смяна на цвят или един основен детайл да е в оригиналния по талон цвят (до колкото знам врата не става и на Йети-то тавана е без фолио). Друго, задължително фактура и обявяване при застраховател, защото иначе не покрива фолио каското. Като доплащане за допълнително застраховане също е много скъпо! Боя и лак не знам да падат или поне не на Йети-то, а вече няколко детайла преправя собственикът. Мисля, че е кофти да подменяш фолио на детайл, получава се разлика в цвета, при смяна след няколко години. Друго дразнещо е разликата при отворена врата или капак - вижда се основния цвят на колата и контрастира. Мога да дам контакт на лично на Пепи (новия собственик на Йети-то), за повече инфо на автора на темата. Като пари мисля около 4-5к лв преди 3г, че даде. Къде, какво и подробности не знам повече. @koceto_ лично мнение - карай си колата така, не се занимавай със щуротии... Грешни пари на вятъра, спорен ефект е фолиото! А да разглобиш нова кола и да я окалпазанят тука бояджии, не е нормално за мен (пак трябва да боядисваш отвътре колонки, рамки и тн, демек не е просто боядисване на кола като цена, под 5-6к няма да намериш читав сервиз за тая работа)! Черният цвят си е супер!!! Сложи едни ТОП джанти, нещо друго по купето и ще си по-доволен! Ето ти проверен сайт за аксесоари и тн https://www.kopacek.com . Качи някоя снимка да я видим колата!
    2 points
  2. Да, чета, следя. С това мога да ти помогна. Не съм компетентен по темата. Според мен, първо трябва да разбереш, защо не светят плафоните при изваден ключ.
    2 points
  3. 5 години след като взех колата. 10 години откакто е произведена 340к км с брутални извращения. Много тунинг. Много бой. Една януарска сутрин с минусови градуси при палене,веригата на колата ми се чу че изтропа. След консултация с тунинг екипа и софтуерни и механични проверки,установихме че колкото по скоро се смени веригата на колата,толкова по здравословно ще бъде за мотора. Механичната проверка на обтегача - показваше на средата - НО софтуерно нещата бяха “време е” От колата беше свалена веригата с която е излязла от завода. След разменени буквално 2 мейла с ЕТ Дружба в лицето на Мартин Вардарев всичко необходимо по спецификация на Шкода беше поръчано. Частите пристигнаха за 10-тина дни След още 10-тина колата бе готова. Тук може би е мястото да изразя възхищението си от професинализма и европейския начин на работа на ЕТ Дружба.Очарован съм - за разлика от 95% от собствениците на Шкода. Прилагам и фактурата от ремонта.Да се подготвят психически и финансово,всички собственици на 1.8 и 2.0тси от 3-то поколение
    2 points
  4. 1 point
  5. Както има една приказка, за умрял или добро или нищо, така че е време да замълчим...
    1 point
  6. Пускай тока от балкона, нося флекса Само дето имам известни съмнения, че така ще ти се оправи централното, но пък ако я барнем кабрио нема и да ти трябва И сериозно - имам читав жичкаджия в Надежда 4, ако решиш че ти трябват координати ми драсни.
    1 point
  7. При теоритиците нищо не работи , но знаят защо. При практиците всичко работи , но никой не знае защо. Ако съчетаем теорията с практиката - нищо не работи и никой не знае защо. Ако палчето , което е в патрона работи коректно , защо не светва плафона .. докато не разбереш , няма да тръгне дистанционното. Ако имаш достъп до схемите на ел. инсталацията , проследи жицата или симулирай сигнала. Ето един джокер
    1 point
  8. Разбрах те, мисълта ми беше че при мен е по добре да се пребоядиса, щот просто на повечето места лак няма, седи на петна. Т каквото и фолио да сложа ще е все тая когато ми писне. По скоро да намери такова фолио което при махане да не сваля и боята. Иначе фолирането е по бързо и май по ефтинджос (за ефтиното май е спорен въпроса). И друго което се сетих, ако се фолира изцяло и тотално се сменя цвета, май трябваше и до любимите ни КАТ да се минава. Имаше особености при фолиото, но ако е изцяло.
    1 point
  9. Eй тоя пич, е проверено кадърен. Ходи при него. Има познания и софт. https://mirva2.com/ключарски-център/ бул. Александър Стамболийски 186
    1 point
  10. Мисля, че не беше нужно да уточнявам, че когато се налага, ще има пребоядисване. 120ката ми е пребоядисана. В случая имаме: Няма забележки по боята. Човека иска да сменя цвят. Свалял съм фолио от служебна кола. Бяха надписи. Единственото "поражение" на боята беше, че под надписите боята беше по-лъскава, т.е. запазена.
    1 point
  11. Влади, обърни внимание на мнението на Ицо. Щом не ти светят плафоните при изкаран ключ, значи там, където трябва, отива инфо, че ключът е в патронника. Щях да пробвам на моя Супърб дали заключва с вкаран ключ, но не намерих втория. Не знам къде съм го заврял, а стоеше на точно определено място с години. Нямам никакъв спомен. И това го констатирах, благодарение на твоята тема.
    1 point
  12. да ти покажа моята боя и тогаз да кажеш аз кое да предпочета иначе ако има такива фолиа дето могат да се махнат без да навредят на боята, съм съгласен
    1 point
  13. Аз мисля, че му напълнихме на Чавдар главата с лоши мисли, пък и той само съдейства. Нека оставим младежите да се оправят. За пример мога да посоча сина ми (дето вече 5та година не съм го чувал). Купих му една Маздичка 353F в перфектно състояние. Дори за нея важеше лафа "тая не е оригинална, щото няма ръжда по нея". Кара я по-малко от 2 години и я продаде. Била му бавна. После моят майстор ми каза, че си купил Толедо 1.8 бензин турбо. Думите на майстора бяха "Абе яко се преВа с тая кола и го разбра, ама..." Аз бях същия на неговата възраст. Тате ми купи Трабант. Аз обаче зор. Искам Лада! И си купих една крива жигула та ѝ брах гайлето повече от година докато най-накрая си реших проблема и си се качих на Вартбург и проблемите спряха. После Опел, Фелиция, Ауди, Микра и вече само нови коли. Ама докато стигна до тук и аз се учих по трудния начин. Та искам да кажа. Нека младежът си купи квот му е кеф. Стара поговорка "Най-добрият учител в живота е Опита. Вярно, скъпо взема, ама добре учи."
    1 point
  14. Не съм купувал, няма и да купя. Предпочитам ОЕМ, заводско вграждане втора ръка. Съмнявам се в здравината/качеството на предлаганите, като цяло. Не знам оригиналните, нови, какви цени са, за да се сравни. Предполагам са по-високи, не случайно. Но, ти си вземи, като си решил. За мен магазинът е най-малкия проблем. Джантата е важна.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.