Саше, ако някога ти се случи да караш зимата по време на снеговалеж в тъмното ще разбереш за какво са ти пръскалките. Ксенона не може да ти разтопи лепящия се по фара сняг, защото не грее като халогенна крушка и много често оставаш на тъмно. Трябва да спираш и да чистиш фаровете. От друга страна като не вярваш ела да ти покажа рефлекторите на старите ми фарове, на лупите, да разбереш, че и нови крушки да сложиш пак няма да светнат. А за инсталацията, нищо няма да се преправя. @skodafen, ти го обясни най добре. Ето с тези връзки се разклоняват кабелите и не режеш нищо:
Друдо предимство на модула е, че запалва светлините щом алтернатора започне да зарежда. Когато си на контакт не светват. Има и още една полезна функция. Ако след запалване не светнат, това е признак, че алтернатора не зарежда. А както предполагам знаеш, понякога в зависимост от повредата не ти светва лампата за зареждане и не разбираш, че скоро ще останеш без ток.