Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      4

    • Мнения

      843


  2. Mirrko

    Mirrko

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      360


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2634


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      1554


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/10/25 in Мнения

  1. Онзи ден седях и си я гледах шкодичката, и както и се любувах, хванах ъглошлайфа. В един миг просто ме озари истината, че най-малкото, което мога да свърша, докато тази кола чака ред, е да защитя голите ламарини. Както съм споменавал по-нагоре, след "тенекиджийската" работа, колата е оставена на абсолютно гола ламарина и на волята на атмосферните влияния. Въпреки, че до скоро седеше на сухо и проветриво място, бяха започнали да се появяват оранжевите петънца тук-там. Ами ясно е, че трябва да изчезнат... Та како казах, седях и си я гледах. Бях отметнал малко покривалото, и виждах това: Налюпена боя, кит мазан на гола ламарина, съответно нацепен и паднал, и появила се ръждичка. В главата ми решението беше взето, трябваха ми 2 минути да изкарам ъглошлайфа и да започна, а пък на третата минута се сетих, че нямам грунд. За щастие на 200 метра от цеха има магазин за автобои, късмет изкарах, че работеше и накупих нужните материали. Пак хванах ъглошлайфа, и я подпуках: Може и да имам малко акъл, но този път го използвах по предназначение. Освен ъглошлайфа с ламелен диск, използвах и телената четка за местата по ръбчетата, за да не ги прецакам с твърдия ламел. Много добре, че се сетих, иначе после трябваше да си играя на скулптор и да моделирам ръбовете с кит Както се вижда, корозия няма. Следващата стъпка беше обезмасляване. Изпозвах този обезмаслител: Обезмаслих калника, и започнах да грундирам. Грунда, който полагам е епоксиден грунд на Novol: За норматив калника беше минат 2 ръце: Тъкмо си мислех да приключвам, и дойде колегата. Той, като доста по-умен от мен веднага даде една великолепна идея - да поискаме от съседа лазера за почистване. Реших да пробваме, и след няма и 15 минути бях изкарал компресора, направих си преходи за маркуча, и домъкнахме машината от съседното хале: Без много да му мисля, започнахме пробите, и то по най-гадните места - около заварките на новите прагове и вежди: Пробите се оказаха много успешни. Лазера бута абсолютно всичко до гола ламарина. Успява и да се навре между панелите, където нямаше никакъв шанс да бръкна нито с ламела, нито с телената четка. Ентусиазмът беше на лице, дотолкова, че почти не се сетих да снимам. Буквално за 15 минути минах прага, заварките, веждата, и предната маска под бронята. Комшията се сети да снима клипче на част от процеса: Както казах, ефекта беше налице. Ето едно сравнение с това как беше: и как стана: Оставаше само да се обезмасли хубаво, и да се грундира. Речено - сторено: За съжаление за предната маска и за вратата не ми остана грунд. Нищо, вратата така или иначе трябваше да се поизтърка хубаво, да падне напукания вече кит, така че реших да приключвам за деня. На следващия ден накупих още грунд, и след работа се заех отново с колата. Изтърках хубаво вратата, поизтърках и задния калник, и минах цялата страница с още една ръка грунд: Остана предната маска: Тя си беше добре изчистена, но поради факта, че седя цяло денонощие незащитена, реших все пак да я мина наново с телената четка. Свалих я, изтърках я, и я пръснах: Сложих я на колата, поизтърках някои малки забележки на капака и за момента съм стигнал до тук: Горе-долу една трета от колата вече е защитена от времето и атмосферните влияния. Доста по-спокоен съм вече. Лека-полека ще довърша и другата страна, както и задницата, за да мога да съм съвсем спокоен. След това вече ще мога да си работя на воля по окачване, спирачки, двигател, също и по купето. Тежката работа тепърва предстои, но на защитено купе вече мога да си позволя стъпка по стъпка и панел по панел да ги доизпипвам нещата.
    4 points
  2. Ако на плажа пиеш бира, по малко гориш, ако пък има и цаца хептен не гориш. Пробвах го миналата седмица в Приморско.
    1 point
  3. Мисля, че @The Best Forman слагаше Шел в Еуратек Благоевград.
    1 point
  4. Мехатроника е 1л. А на кутията под 2л. със сигурност. В един каталог го гледах 1,7л. Скоро купувах за брат ми и той си ги смени, на DQ200.
    1 point
  5. Рагу и зъби по-скоро, като се има предвид професионалната му ориентация, често избиваща и на деформация.
    1 point
  6. Ми вижда се
    1 point
  7. Аз съм с щора на задното стъкло и се вижда доста добре затъмняването отзад заради бебето PS: малко е мръсна май ,някой да знае добра мивка в Варна за мързеливци демек да не я мия аз
    1 point
  8. https://www.bulstrad.bg/servizi?q=&authorized=1&region=23 Само изберете предпочитания регион/област. За София-град съм доволен от Монстър Гараж, за почти цялостно пребоядисване и отстраняване на щети по каско на колата, преди да я засиля към ЕТ за обратно изкупуване. BMW X1 на позната също мина от там за отстраняване на щета след среща с бордюр, онзи ден видях колата, добре се бяха справили. Не знам защо, но Ветек продължават да са в списъка с доверени сервизи на Булстрад, а колегата казва, че са с изтекъл договор.
    1 point
  9. На интервю за работа: - Не, участието в оргии не е доказателство, че умеете да работите в колектив.
    1 point
  10. Последно когато ми се наложи в началото на годината, се оказа, че договора им с Ветек е изтекъл, но провери все пак, може би са го подновили. В крайна сметка я направих в Авангард, на Сточна гара, но имам някои забележки. То и във Ветек имах, но все пак ми се струват една идея по-читави. П.п Ето и тема по въпроса.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.