Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/11/25 in Мнения

  1. Здравейте банда. Бавно по бавно напредваме със шкодата, може би със скороста на охлюв. Ще разкажа накратко, защото неуспешните опити ходенето по магазини съсипване на помпи и медни тръби не е толкова интересно . Темата трябваше да е кратка с малко снимки, ноооо нали знаете... "Е то е работа за два часа". Никога не е така и винаги нещата се объркват. През последните две седмици се занимавах с помпите на съединителя. Причината за този ремонт беше, че от някъде дръпваше въздух и в системата постоянно имаше макар и малко въздух и работния ход беше малък. Аз имах подарена чисто нова задна помпа и след като имах нея смело реших да започна. Разглобих всичко сравнително лесно, единственото нещо което изключително ме затрудни, но не му се дадох беше щипката която заключва задния маркуч който е между задната помпа и медната тръбичка която е между двете помпи (прикачил съм снимка на въпросната част). След като всичко беше разглобено започнах да търся нужните ми части. Като тук проблемите започнаха. Първо магазините бяха с такова работно време, че няма как да ги хвана. Хората работят до 17:00 а по трудолюбивите до 16:30 а пък други бяха на почивка. Както и да е криво ляво посъбрах нужните неща. Закупих и ремонтен комплект за предната помпа, но нещо не ми допадна как се случиха нещата и направо купих чисто нова помпа. По интересното е че реших медната тръба която е между двете помпи да я направя аз. Купих си медна тръба 3 метра на ф6 мм. имам и инструмент с който да направя подходящия накрайник на тръбата (конус), която освен че не ползвах и да намеря нови гайки се оказа малко по трудно, но все пак намерих в сервиз за спирачни системи. От там пък реших да си взема готова тръба на 2.5 м дължина с дебелина ф5 мм. (като я сложих се оказа къса след което я отрязах за да взема гайките и да ги ползвам за по-дългата тръба на ф6, но съсипах и гайките). След неуспешният опит купих по дълга тръба и всипко вървеше по план до момента в който не трябваше да я обезвъздуша. Тогава пък за мой късмет протече задната уж нова помпа. Свалих я купих ремонтен комплект ремонтирах я и всичко стана. След две седмици ходене по мъки много псувни и закани да я върна на вторични всипко се нареди. Нещо интересно на което попаднах. На скоростният ми лост, от долната страна трябва да има едно топче което е като от някаква огърлица. Никъде не успях да намеря и бях сложил от един гердан, но не работеше както трябва. Все пак интересното е че успях да намеря оригинално ново. За жалост не съм го снимал, защото бях много въодушевен да го монтирам и забравих да го снимам. Успях да си намеря и чисто нови тасове с капачки за гайките. Интересното за предната помпа. Дават я за модели 105 / 120. Пасва перфектно и при мен разликата беше че щуцерът, който е за казанчето за спирачната течност на помпата е на горе, а на мен ми трябва да е на 90 градуса. Но по магазини за хидравлика има и не беше приблем с намирането. Вчера я завърших, и все още не знам дали работи добре, но ще ви кажа в следващата тема. Равносметка за ремонта: Предна помпа -52 лева Задна помпа- 4 лева Медна тръба ф6- 12 лева Готова медна тръба ф5-32 лева (брак) Готова медна тръба - 42 лева (трети опит) Спирачна течност- 15 лева. Дифрунги, щуцер и маслопроводими болтове -15 лева (скъпотия ама твА е бате) Общо:128 лева (излиза всичко ако не вършите глупости като мен и всипко мине по план за два часа както казах по-рано) Иначе 50 лева отгоре само за тръпката да бъда автомонтьор... Следващият епизод очаквайте.... Борба с кормилната кутия и луфта който има. Усещам че включването ще е след година и странното предчувствие ми казва, ще е голям зора. Но пък вие ако имате идеи какво мога да ремонтирам също може да кажете ако не смеете да започнете. Аз ще споделя опита си с вас. Другото нещо което също започвам бавно да подготвям е маслен радиатор. Като за момента съм се спрял на на маслен радиатор от опел астра ф турбо дизел. Ако някой е монтирал маслен радиатор на шкода моля да даде малко насока или идея за да не се пържа толкова много. Уж накратко, но пак се олях с приказките.
    7 points
  2. Намерих един моргаджия за Волво и си накупих някои неща, които не отговарят на стандарта ми. Най-интересни сред тях са оригинални ксенонови фарове (предстои им освежаване) и оригинални калобрани (струват във Волво около 4 пъти цената на шкодовите), другото са разни лайстнички. Много ми харесва колата с калобраните. Близките месеци и с ксенон.
    6 points
  3. привет, момци! сагата с наводняването продължи до днес (надявам се това да е последна серия). след гаранционна смяна на тръбата за дренажа на климатика с нова и гумена тапа на ламарината откъм пасажера, също с нова, което съм описал в предните си мнения, наводняването продължаваше ежедневно, особено в летния сезон. в Еуратек не успяха да направят нищо повече... убеден бях, че водата е от конденза на климатика, защото в последните 20-ина дни не съм мил колата, а не е и валяло, ноо долната част на стелката и мокета неизбежно си се наквасваха и то качествено. купих нов оригинален дренаж (това е номера по VAG, ако на някой му е полезно - 5Q1820127E) и днес с колегите в гаража решихме да проверим стария дренаж и да го сменим с новия. в интерес на истината, на стария му нямаше нищо, но въпреки всичко го сменихме. процедурата изисква изключване на буксата за въздушните възглавници (върху тунела е монтирана), която пречи за демонтажа на дренажа, но преди това трябва да се разкачи и акумулатора. та, сменихме ние дренажната тръба, включихме климатика на Lo и започна дебненето с фенерче. видимо на входа и изхода на маншоните на дренажа нямаше теч, но взе, че прокапа от фугата на две ламарини на тунела (прилагам снимка на точното място). качихме колата на естакада, свалихме топлинния щит около тунела отдолу и открихме, че на един участък от снадката няма фабричен силикон между двете ламарини. отскочих до Практикер за бързодействаща полиуретанова паста и след обезмасляване на ламарините напъпнихме фугата и намазахме обилно отгоре (прилагам снимка на точното място). след 30-ина минути втвърди напълно и монтирахме обратно топлинния щит. в момента каляската е с навит мокет и подова изолация, за да се изпари водата, но теч след около два часа шофиране вече няма. надявам се да сме решили окончателно проблема. пиша този ферман, за да спестя главоблъсканици на някой с подобен проблем. здрави бъдете!
    3 points
  4. Как не се научихте, че такива "новини" са за отвличане на Фниманието и никой няма да си позволи да ги вкара в пленарна зала! То по-вероятно е "дамата" да влезне в министерството от това
    1 point
  5. Не позна .. слагах и продължавам да слагам Тотал.
    1 point
  6. Пожелавам на всеки да сбъдва свойте желания , пък с каквото мога ще помагам.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.