Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 07/25/25 in Мнения
-
4 points
-
4 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Много хора ще кажат, пе е първобитно, но аз така ги разбирам и усещам нещата. Знам предимствата на автомата. Карал съм и пак ще карам, но от моя гледна точка, някои емблематични автомобили си ги представям в класически вариант. Е сега ще кажете, че има и от 60-те години Мустанги автомат, но аз няма да споря. Което си е, си е.1 point
-
Да, разбрах, че истинските са ръчка. Аз също съм по класиките. И таз добра, ако не го знаете. Само се притесних някой да не си помисли, че този Мустанг е някакъв ментак на предно.1 point
-
Жоре, ти си го написал - въпрос на разбиране. За някои хора истинския автомобил е с ръчни скорости (аз съм между тези хора), за други ръчната скоростна кутия е отживелица и не искат и да чуят. А и не могат да се оправят с нея. А и не е необходимо. Темата е по-дълга и от спора бензин-дизел (накрая печели електричеството, ама да не залитаме натам ). Между другото дали с ръчна или с автоматична кутия в крайна сметка важно е магарето зад волана А за това магаре е важно да се чувства добре, т.е. кутията да му е по вкуса.1 point
-
Здравейте, колеги! Добавихме нова серия оригинални продукти от RacingLine, Auto Finesse, GYEON, Milltek и Garrett вече налични в RedLine+! Скоро ще има и още! Успяхме да се сдобием и с НАЙ-ТЪРСЕНИЯТ продукт досега ( и най-труден за доставяне до България ), а именно: - RacingLine Air Filter Cleaning Kit – комплект за пълна поддръжка на памучните въздушни филтри от R600 Air Intake. - RacingLine R600 Intake – най-популярният intake за MQB платформа (седи вътре в кутията си). - Един студен интеркулер за EA888 Gen.4: - Няколко комплекта RacingLine PDM Flash toolkit-a ( за да имаме свободата да си флашваме колата където си искаме - Поредните благинки за турбо-то: Turbo Muffler Delete, Inlet Elbow за Garrett и Continental турбо: - И не на последно място грижа за външния вид от Auto Finesse: Поздрави и приятен уикенд на всички! П.С. И разбира се промо кодове отстъпка: GYEON_MAYNA , C_FINESSE.1 point
-
Тук ще се включа и аз. Всичко хубаво до сега, само това ме разочарова. Автоматик... Преди повече от 10 години имах удоволствието да покарам инстински Мустанг с ръчни скорости. 650 (или 680)к.с на задно. Нямам думи да го опиша, голям кеф.1 point
-
Проблемът е, когато колата е автоматик, има мощност и изпуснеш за малко километража от поглед. Заради това имам вече три глоби с Волвото, а с Голфа - никакви.1 point
-
Благодаря Ники. Така е. Там нема лабаво. За 10-20км. над ограничението могат да ти вземат книжката за няколко месеца. Аз повече се притеснявам за дъщерята, ако побара Мустанга. Вече има 3-4 сериозни глоби за превишена скорост. С това исках да се подразбере същото, което казваш и ти1 point
-
Честита да им е! В Швейцария обаче, не е място за даване на газ. Колега от фв форума беше качил глоба за 1 или 2 километра в час превишение.1 point
-
Жоре , Честита да е новата фамилна играчка. ЗетЯ има вкус , колата е страхотна! Така... На коя кола точно е ясна съдбата ? 120 ? П.С. Емоциите с тези постове се разбират идеално от хората които са общували с теб !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Между другото, още една подробност има, която не съм споделил и е останала "забравена" във времето. Колата вече има и прекрасен салон, чакащ да бъде монтиран. И то не какъв да е, а възможно най-правилният салон за този автомобил. Още като взех колата стана ясно, че нейният салон абсолютно няма да се използва по никакъв начин, и първоначалната ми идея беше да използвам син полукожен салон от БМВ е36 компакт. Синьото се връзва добре с бялото, и смятам, че би изглеждало добре като цветова комбинация. За добро или за лошо, в последствие този салон отпадна от плана ми, тъй като беше в изключително лошо състояние, и трябваше да се реновира напълно, а това е нещо, което ми се иска да избегна. По-нататък във времето се сдобих с едни много хубави седалки от Коцето, тъй като при него също се промени плана. Те бяха просто перфектни - спортни, удобни, леки, и отново в син цвят. Естествено, планът отново се промени, и въпросните седалки монтирах в голфа, тъй като той си е със син салон, син мокет, и порсто си паснаха повече от перфектно. Ето и как заспаха там: Супер удобни са, голфа тотално се трансформира с тях, стана съвсем различна кола, усещането от шофирането се подобри в пъти! Нямаше да бъде грешка да идат и в Биляна, но там просто се наредиха нещата, и съвсем случайно се сдобих с най-правилните седалки за този модел - светло-бежов салон за Шкода Рапид: Състоянието им е повече от добро, близо до перфектно. Имат леко избеляване, има по една дупка от цигара и на двете предни седалки, но като цяло искат само едно хубаво пране. Абсолютно здрави са, плата е в много добро състояние, нямат износване или пропадане на дунапрените, конструкцията е непокътната. Истинското пране ще се състои когато дойде време за финален монтаж. Имайки впредвид сложността и времетраенето на цялостния проект, смятам за ненужно да ги пера предварително и да седят кой знае колко години в склада. Естествено, нямаше как да не ги поизчистя поне първоначално, затова направих все пак едно изпиране с някакви пяни и препарати: Ефект имаше, макар да не беше "Уау", все пак светнаха доста: И така, оставих ги два или три дни на слънце да изсъхнат хубаво, стречовах ги и отидоха в склада да си чакат реда:1 point