Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      421


  2. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1650


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1627


  4. stoianovm

    stoianovm

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      39


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/30/25 in Мнения

  1. OZZY OSBOURNE - Mama,I'm Coming Home (Official Video).mp4
    4 points
  2. Офтопик, ама да знете колко се кефя,че този форум още съществува и се споделя конкретна техническа информация,разделена по теми! А не всичко да е отищло във фейса и да четеш пълни глупости и нищо да не можеш да намериш! Поздрави за поддържащите го и за участниците!!!
    3 points
  3. RAVENOL MTF-3 SAE 75W , според мен е добър аналог
    2 points
  4. Привет, ще разкажа моя опит с моята ОК3. А именно - комби, ръчка, 2.0 TDI, 150к.с , 2014г. CKFC двигател (тоест няма AdBlue, моята няма и Start/Stop, което считам за бонус откъм липсва на проблеми с тези системи). За 32 000км (2 години и няколко месеца) до сега съм страшно доволен. Първоначално обслужена при Пепи (Pepino) и от тогава до сега само масло и филтри (през 10 000 км). Разход среден за този пробег - 5.5л / 100км (под 14лв на 100км). Събира страшно много, аз си я ползвам стабилно за всякакви габаритни товари (успях да вкарам метална врата за мазе 1.90см и да затворя багажника, не много широки изделия до 3м дължина макс, влизат също ). Возията е супер, в момента съм с 16", но си взех 17" и живи и здрави ще видя как е с тях следващото лято. Съвет от мен - потърсете си автомобил с фаровете с лупи, не че няма решение и на обикновенните фарове (както направих аз, plug&play фарове с лупи + LED крушки). Ако има голямата медия - MIB 2.5 (мисля, че тръгва и Apple & Android директно) - бонус е. Задължитено преглед при доверен майстор, който знае болежките на VAG + качествена диагностика. При обслужването да се обърне внимание - на семеринга на коляновия вал - течове, да се смени ремъка в картера - при смяната на ангренажа. На скоро разбрах, че трябва и капака на клапани да се оглежда добре и дали има омасляване/локвички около дюзите (бил проблемен и консуматив, може би смяна на 60-80 000км) аз за момента не съм го сменял от както колата е при мен колата. Да няма силика гел и да е бистър антифриза в казанчето. Проверка на струята на парното/климатика според степените - имат проблем често срещани проблеми с клапите (забиват в дадена позиция). Сигурно има и друго, но не се сещам в момента. Успех в търсенето!
    1 point
  5. Може да погледнеш Castrol V, 75W за ръчни кутии на VW и е GL4, може би е добър избор.
    1 point
  6. За съжаление не пазя моето, оригиналното, точно на 120к, да видиш колко мътно беше като го източих. 60-80к, мисля че е добър интервал за смяна.
    1 point
  7. Исках да измия доколкото е възможно маслото отдолу, за да мога да следя дали съм решил проблем или има и други течове. За целта потърсих мивки на които мият шаси например. Спрях на едно място да питам и щях да падна. Казаха ми 60-70 лв за миене на двигател. Съжалявам, но аз не искам да се мия целия двигател с четка за зъби и клечки за уши, омекотител и ароматизатор... На път за вкъщи минах през РИКО на Адам Мицкевич и срещу сумата от ДВА лева взех 2 жетона. На тази мивка има пистолет който е с дълга тръба и разпръсквач с няколко дюзи, които се движат на ролки и ги движиш под колата. С единия жетон нанесох обилно препарат и изчаках 1-2 минути, а с другия изплакнах с високо налягане. Вероятно има много места, на които не съм успял да измия, но на пръв поглед основното което трябваше да се измие е направено. Сега карам без кора и следя за течове. Преди обаче да осъществя този ремонт, ме сполетя и друг теч. Да, отново често срещан проблем. Тази помпа е пластмасова и има 10-на ревизии през годините. Тази конкретно беше 213 лева в Еуратек. Последната възможна ревизия "J" мисля че беше, е 313,70 лева. Реших да потърся алтернативи и си взех Valeo за около 150 лева ако не греша. Тук не съм снимал процеса по смяната, самата тя беше преди 2 седмици. Процеса е следния. Сваля се малко периферия - въздушен филтър с кутията, акумулатора и стойката му, за да се разкачат тръбите. С това се изчерпва работата отпред. Останалото е вътре. Сваля се целия "долен ляв педал". Държи се на 3 гайки, които са трудно достъпни. Сваля се възглавницата за краката (ако има) и капака на бушонното табло (малката жабка в ляво). Използвах 40-50 сантиметрово 1/4 удължение за гедоре и чупещо рамо за камъка (13мм). Според сервизното ръководство отново имаше повече неща за демонтаж, но някак се справих и без тях. Например кормилната колона. Има едно желязо, като арматура извито, което стои над педала и малко с въртене и нагаждане успях да го извадя и после да го мушна, но не съм разглобявал повече. На самия педал има 3 щифта - два държат помпата и третия е за ухото на буталото. Внимателно ги избих и смених помпата. Някъде четох, че ако се счупят може да се намерят само от VW. Естествено и тук не мина гладко. Изгубих гумичката, която уплътнява тръбата на изхода от горната (тази) помпа към долната помпа. За щастие пазех тръбичките от старата Октавия от смяната на кутията със 6-степенна, за което съм разказвал в други теми и свалих от нея тази гумичка, та отново всичко си дойде на мястото и обезвъздуших. Сега единствено от време на време при натискана на педала поскръцва малко и снощи се заврях пак отдолу и напръскал доколкото е възможно буталцето. За сега има ефект, надявам се да е дълготраен.
    1 point
  8. Така, скоро не съм обновявал съществено темата, та да напиша няколко реда. Нещо, което виждам, че не съм споменал в началото е наличието на теч на масло от мотора, за който знаех още при покупката. След дълго отлагане поради една или друга причина, стигнах и до момента да го отстраня. Мислих дълго и реших да се доверя на Пепино за тази работа, като го съчетая със смяна на маслото, като му дойде времето през Април. И така смяната на маслото беше съпроводена със сваляне, почистване и лепене на долния страничен (метален) капак на мотора и семеринга на демпферната шайба. Пепино каза, че може би е имало някакви жалки опити за спиране на теча с допълнително мазане със силикони, но аз не бях пипал нищо. Тъй като свинщината беше голяма и не беше сигурно откъде точно тече и дали е само от едно място, свали и изчисти картера и ми смени уплътнението. Надявах се, че това е решило проблема, но като видях отново капка масло в гаража на втория ден, бях меко казано разочарован, но не от това, че Пепино не си е свършил работата, а че вероятно има и друго място с теч, което не сме хванали. Закарах му я отново и той успя да проследи че теча идва някъде отпред, стича се като вадичка докато мотора работи, после всичко се растила по блока, картера и е страшна мизерия. Стигнахме до заключението, че проблема е в уплътнението между тялото на масления филтър и блока - често срещан проблем при 1,8 и 2,0 TSI gen2 и gen3. За добро или лошо, Пепино ми отказа да го прави, че доста трябва се разглобява, а и допълнително съм усложнил работата с газовите компоненти (изпарител и филтър). Според него, а и според сервизното ръководство, което гледах трябва да се сваля всмукателния колектор, който е отпред, а при мен и рейката с газовите дюзи. Закупих си уплътнението от тялото към блока за крупната сума от 4,26 лева без ДДС (5,11 лева с ДДС) и си го возих дълго в багажника, до тази Неделя. През самото тяло циркулира антифриз за охлаждане на маслото. Миналата седмица реших, да не правя половинчати работи и поръчах и другото уплътнение от тялото към охладителя, което буквално ми го подариха, покрай покупката на консумативи за друга кола. В неделя "запретнах ръкави" или по-точно полегнах под колата и с помощта на брат ми за някоко часа разглобихме и сменихме уплътненията. Щеше да стане и по-бързо, но утрепах един час да търся къде съм заврял уплътнението, и вече бях се изнервил и отчаял, че няма да мога да я събера и го намерих под ръкавиците, които само разнасям уж с идеята да ги ползвам, но аз рядко работя с ръкавици. В общи линии разкачих филтъра и изпарителя за газта, но рейката и колектора не съм ги пипал. Отдолу се свалят кората, и единия дебел маркуч към кулера (десния). След това водния маркуч и се източва колкото може. сваля се ремъка, компресора на климатика - да увисне на тръбите и се маха изцяло алтернатора. Маха се капачката с масления филтър и след развиване на 5-те болта, които държат конзолата, същата се сваля. Ето така изглеждаха уплътненията: И новите уплътнения:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.