Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      9

    • Мнения

      8086


  2. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2689


  3. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      421


  4. baijoro

    baijoro

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      348


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/15/25 in Мнения

  1. Здравейте. Наясно съм, че има много колеги тук, които са детайлно запознати с модела, но въпреки това реших да дам линк към статията, може пък да му е интересно на някой. Приятно четене: Цък.
    2 points
  2. Забелязана в София. Така казват. Ахангличанка.
    2 points
  3. Може. На Мечката са други, подобни, 14". Сега си ги припомних.
    1 point
  4. Първите партиди сглобени 2141 в Ловеч бяха потресаващо некачествени - излизат от Мототехника и спират след няколко метра, няма тръгване след това, при първия дъжд колата става гьол вътре, всякакви подобни благини. Да е било края на 1988г. или началото на 1989г., имам спомен, че във вестника писаха какви трагични недомислици са излизали от завода и колко разочаровани и ядосани са били купувачите. Пък и няма с какво да я смениш. Бил съм на 12г. тогава, спомням си като се появиха 2141.
    1 point
  5. Страхотен автомобил за времето си. Не оставя хората безразлични към него и сега. Имах щастието, като дете да ги виждам на живо по морето 70те г. и на Пловдивския панаир. Бях влюбен в този автомобил. Но, не се внасяше в Бг. Всички модели тогава се представяха на Панаира. С баща ми ходехме първо в Чешката палата. Казваше им, че има Шкода 100 и те му даваха рекламни брошури. Още си пазя една цветна, гланцирана, с моделите от 100 до 110R. Чехите не си връщаха експонатите обратно. "Наши" хора ги купуваха. В статията има някои неточности от техн. естество, но няма да се задълбочавам.
    1 point
  6. Точно този е жълтия на 2138. Даже и тема си отворил. Мерси, Ице. Аз търсих жълтото на 408И. Имали сме в семейството Москвич. 21412 S. Бежов. От 90та г. ... и 93та беше продаден! S се различаваше от предишните, в това че има и дясно огледало и 4 бр. калобрани, и 3 бона отгоре. Затваряха Мототехника и баща ми нямаше какво да вземе. Шкодите свършиха и останаха само Москвичи, сглобявани в Ловеч.
    1 point
  7. Много добре нагизден Москвич. Обаче липсват калобрани със светлоотразители и лентичка "антистатик"
    1 point
  8. Най-добре 4. Това не е ли 14". Мечо клечо има такива на 100така. Ако не ме лъже паметта, щото не намерих снимка да си ги припомня. Не съжалявай. Други две, едва ли ще намериш. А и не са шкодови. Джанти Минлайт от Шкода 130 Рапид в добро състояние Цена с доставка до България (Сф) 520€ (около 1000лв) п.п. изглеждат 13" с тоз голям балон... сега обърнах внимание, на гумата пише 15. остава и да са 15 цола. https://www.facebook.com/groups/1263221593884478/user/549111097?locale=bg_BG
    1 point
  9. Ице, това не е симптом за износен феродов диск. Ако е износен ще приплъзва. Той не зацепва трудно, а не плавно. /Такова притрисане се получава при съединители от палцов тип, при неправилно регулирани палци на притискателя. Но, това са стари неща./ Нали знаеш, че при полусъединител има едно задържане и феродовият диск приплъзва в този момент за да се постигне плавно движение на автомобила, защото оборотите на двигателя са по-високи от тези на трансмисията, дори да е на празен ход. Там се получава тази компенсация, която гарантира плавност на движението. Мерси за Васко кеца! Адаптация, да. Първо да се пробва с нея. Тук изключително много зависи и от задкормилното устройство. Нямам такива, да чукам на дърво.
    1 point
  10. Левчо, никой не е казал да сменяш съединител, и по-точно феродови дискове. Не знам защо мислиш за това. Ако си карал кола с ръчни скорости, трябва да си наясно с термина "полусъединител". Такава част в автомобила няма. Точно при режим на полусъединител се изисква повече прецизност за сцеплението на феродовия диск. Дали ще работят гладко или на тласъци зависи от управлението им. А те се управляват от мехатроника. При ръчна кутия - от левия ти крак. И точно на втора и задна има полусъединител, на първа е за по-кратко време само при потегляне и може да не се усети. На останалите предавки няма такъв режим. Затова - обслужване на мехатроника и да се обърне внимание на него, ако адаптацията, предложена от колегите не помогне.
    1 point
  11. И при мен ги има, но са различни от тези между първа и втора. По отчетливи и груби, направо ритане, а не ситна вибрация. Има, казва се адаптация. Моите вече държат 186 хиляди, това им е втора или трета адаптация.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.