Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Абе трябва ли заострения край на рамото на кутията за въздушния филтър да бъде запушен? При мен не е. И нямам тапичка.

Публикувано

Това рамо има два отвора - единия е в края (под спойлера), а другия е по-навътре и гледа към двигателия. Обикновенно лятно време е запушен вътрешния отвор, за да дърпаш студен въздух, а зимата е обратното - запушен е крайния, за да дърпаш топъл въздух. Аз лично и зиме и лете, карам с отворени и двата отвора. Много рядко зимата запушвам далечния и оставам само на този за топъл въздух.

Публикувано
Това рамо има два отвора - единия е в края (под спойлера), а другия е по-навътре и гледа към двигателия. Обикновенно лятно време е запушен вътрешния отвор, за да дърпаш студен въздух, а зимата е обратното - запушен е крайния, за да дърпаш топъл въздух. Аз лично и зиме и лете, карам с отворени и двата отвора. Много рядко зимата запушвам далечния и оставам само на този за топъл въздух.

 

Сега да видим правилно ли съм разбрал:

Външния отвор (под спойлера) трябва да е запушен зимата. А другия който гледа към двигателя е този, в който се вкарва тръбата от гофрирана хартия така ли? Други отвори май няма...

Публикувано

Точно така е :-)) външния се запушва обикновенно зимата но мисля че ако сложиш гофрирания маркуч на вътрешния отвор и запушиш отвора който е накрая може да започне да ти се дави колата от това че смуче само топъл въздух ако можеш аз си намерих капака за филтара от шкода 85 г. там са го направили с една термоклапа която превключва между топал и студен въздух като ти загрее колата много е хитро :-)), така няма да се налага да местиш трабата :-))

Публикувано

Точно така, правилно си разбрал и Грифин правилно е доуточнил. Само не съм съгласен с него за давенето - щом колата така е конструирана, значи няма проблеми, освен това аз (а и не само) така сам я карал и не съм забелязал някакви странични ефекти. Нима преди да се пяви на пазара новия вид накрайник всички Шкоди са се давили :shock: :oops:

Публикувано

При мен отначало като сложих новия тип капак на въздушния филтар колата определено се давеше и и падаха оборотите, но след малко играчка и опити си го настроих и сега е ОК :-))

Публикувано

какво точно означава сигнатурата ти "Направи си сам"

какво да си направиш сам, че не се разбира баш?

ей да не се сърдиш?

Публикувано

каквото мога си правя сам по колата каквото мога да подобря си го подобрявам :-)) сам при майстори гледам да ходя само когато не мога да се оправя сам или нямам инстументи :-))

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.