Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рамото на кутията за въздушния филтър


Odin

Recommended Posts

Абе трябва ли заострения край на рамото на кутията за въздушния филтър да бъде запушен? При мен не е. И нямам тапичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това рамо има два отвора - единия е в края (под спойлера), а другия е по-навътре и гледа към двигателия. Обикновенно лятно време е запушен вътрешния отвор, за да дърпаш студен въздух, а зимата е обратното - запушен е крайния, за да дърпаш топъл въздух. Аз лично и зиме и лете, карам с отворени и двата отвора. Много рядко зимата запушвам далечния и оставам само на този за топъл въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това рамо има два отвора - единия е в края (под спойлера), а другия е по-навътре и гледа към двигателия. Обикновенно лятно време е запушен вътрешния отвор, за да дърпаш студен въздух, а зимата е обратното - запушен е крайния, за да дърпаш топъл въздух. Аз лично и зиме и лете, карам с отворени и двата отвора. Много рядко зимата запушвам далечния и оставам само на този за топъл въздух.

 

Сега да видим правилно ли съм разбрал:

Външния отвор (под спойлера) трябва да е запушен зимата. А другия който гледа към двигателя е този, в който се вкарва тръбата от гофрирана хартия така ли? Други отвори май няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е :-)) външния се запушва обикновенно зимата но мисля че ако сложиш гофрирания маркуч на вътрешния отвор и запушиш отвора който е накрая може да започне да ти се дави колата от това че смуче само топъл въздух ако можеш аз си намерих капака за филтара от шкода 85 г. там са го направили с една термоклапа която превключва между топал и студен въздух като ти загрее колата много е хитро :-)), така няма да се налага да местиш трабата :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, правилно си разбрал и Грифин правилно е доуточнил. Само не съм съгласен с него за давенето - щом колата така е конструирана, значи няма проблеми, освен това аз (а и не само) така сам я карал и не съм забелязал някакви странични ефекти. Нима преди да се пяви на пазара новия вид накрайник всички Шкоди са се давили :shock: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен отначало като сложих новия тип капак на въздушния филтар колата определено се давеше и и падаха оборотите, но след малко играчка и опити си го настроих и сега е ОК :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каквото мога си правя сам по колата каквото мога да подобря си го подобрявам :-)) сам при майстори гледам да ходя само когато не мога да се оправя сам или нямам инстументи :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.