Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Проблемът е, че лоста не стои точно в неутрално положение, а се кандилка насам натам, което дразни, освен това ми примигват задните фарове като включа на 4-та, което значи, че не е и съвсем безопасно.

 

При 120 знам, че е едно пластмасово топче под скоростния лост , което се износва и трябва да се сменя,

Някой беше правил тая процедура и за Фаворит при майстор. Ако може кажете според вас - къде трябва да се отвори за проверка какво е скапано - само от купето или ще трябва да се заляга и отдолу при щангата. По принцип имам схема на възела и мисля сам да си го правя, но не ми се ляга в снега на улицата- минаха вече тия времена.

Ако някой е правил и сметка на парите за смяна на разните маншони и тампони по тоя възел ще ми е от полза също.

Мерси на всички.

8)

Публикувано

Ами аз също го правих това обаче на Фаворит и трябва да полегнеш отдолу..Сам си го оправих само че не съм купувал нова втулка защото при мен е на втулка,а сложих малко маркуч и трябва да ти кажа стана доста добре. Но все пак ще трябва да легнеш под колата :wink:

Публикувано

Забравих да кажа, че става дума за Форман. Мерси за инфото.

8)

Публикувано

Сетих се за още нещо което може да ти помогне.Има и едно каренце което може да се е разбило...В момента и моето същото това каранце е разбито, но много малко..Предполагам, че няма кой знае каква разлика :wink: :roll:

Публикувано
Сетих се за още нещо което може да ти помогне.Има и едно каренце което може да се е разбило...В момента и моето същото това каранце е разбито, но много малко..Предполагам, че няма кой знае каква разлика :wink: :roll:
(niko)
Публикувано

Нова втулка не помага, щото новата е менте във всички магазини.

 

Навива се болт на опашката на скоростната кутия, който да задържа щангата около тампона в неутрално положение. Това е изходът.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Аз моята втулка я сменях преди 4-5 месеца, ама вече и се поразказа играта и освен това скърца при смяна на скоростите и е много неприятно.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Мамка му и скоростен лост. Почва много да ме нервира. Първо, че както казах и в предишния пост пак почна да се мандахерца, а сменях втулката преди 4-5 месеца. Освен това, като е загрята колата скърца ужасно при смяна на скоростите и най-гадното е че по време на движение при 100-110 км влиза в резонанс и се чува много неприяна вибрация. На 140 изчезва, ама мога ли да я юркам нон стоп.

Някой имал ли е такива грижи и да се е сравил с тях. Миро каза, че навиваш някакъв болт на "опашката" на скоростната кутия. Можеш ли малко подробности да дадеш за един дилетант в определянета на опашката и главата на ск. кутия :wink:

Публикувано

"Нова втулка не помага, щото новата е менте във всички магазини" - e що така оптимистично :D

Ако си карал досега без да си правил ремонт на ск.лост и колата е над 80 хил (форманчето) няма как да минеш само с "пластмасовото топче" на лоста, ами май ще трябва и отдолу да правиш наред...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.