Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пушене от отвора за вентилация на картера ?


Griffin

Recommended Posts

Така имам следната питанка след зимния сезон колата взе да пуши стабилно от отвора за вентилациа на картера, то ясно че нещо не е наред ама ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да казва :)).

 

Имам следните 2 самнения:

 

1-во да са износени видачите на клапаните или на някой клапан и от там да духа. На тази мисал ме навява че понякога като отвия свеща на 3-ти 4-ти цилиндар на самата свещ има сабрано като капка масло, не винаги се е получавало но го има и това е след като колата не е карана от предната вечер и аз сляза сутринта да чистя свещите. Един колега сподели че такова сабиране на масло говори именно за износени водачи на клапаните.

 

2-ри вариант е да са износени сегменитите и да духа отдолу.

 

Така колата я карам с 15-40 масло от миналата зима, харча на масло е около 800 грама грубо за 1000 км (което е в указанията на книжките), колата се кара само на къси разстояния от по 7 км и се спира.

Единия вариант който за сега го вийдам е да сложа по гъсто масло 20-50 и да я карам така другия вариант е ремонт но там са доста паричките :-))

 

Та ако някой се е сблъсквал с това моля да да де савет :-))

Може ли да пучи така ако са разбити водачите или задължително пушенето е от сегментите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, ако е от износени водачи/легла на клапаните започва да пуши от ауспуфа. Това, че излиза дим от вентилацията на картера означава, че той прониква от горивната камера през сегментите долу в картера.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Griffin, Миро ти е отговорил вече, аз само да добавя нещо:

1. От ауспуха на шкодите по принцип пуши повече отколкото при другите коли, тъй-като гумички на клапаните липсват в главата. чак на фаворитовите мотори 135 и 136 почват да слагат. те тия 800гр/1000км, които си писал излизат точно през ауспуха и доста по-малко през сегментите.

2. Щом я караш колата на къси разстояния е възможно да не си разбрал още, че тя вече има силно повишен разход на масло!

3. Виждал съм шкоди, които пушат така както казваш - силно пушене от маркуча /все едно е ауспух/ - като ги отвориш отвътре се оказва /обикновено/, че на някой цилиндър маслообирателния сегмент е счупен - та затова е почнала изведнъж да духа силно от маркуча, иначе духането се увеличава постепенно с износването на двигателя.

 

Трябва да прецениш спрямо това на колко хил. км. е колата и колко ще я караш още дали да правиш основен ремонт /ако не е правен/ или само сегменти да смениш ако не са се износили вече ризите. Ако сваляш главата, може да си поиграеш и с клапаните малко да се възстановят - това го пише в книжката на дълго и широко.

 

Айде успех и не се притеснявай, щото всяка шкода стига до тоя момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама за основен ремонт някакси сега пари няма да мога да намеря та ако се стигне до там вдигам я и сам 6те и сменям тия сегменти мама му стара, едва ли е някаква кой знае каква философия :-((, 4е земат да ме фа6тат ангелите :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само че не е философия, ами по-добре ти си я направи сам, щото никой майстор няма да й обърне специално внимание на Шкодичката.

 

Преди 10 год. направих основен ремонт на мотора на 120-ката на баща ми. Имам си една книжка "Аз ремонтирам Шкода" на Хорст Илинг, та по нея всичко сам си направих. Така я продаде баща ми, а настоящият собственик още си я кара и е доволен.

 

Успех, и Белия Лебед е прав - всяка кола стига до този момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.