Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ПРЕПОРЪЧВАМ


cacadu

Recommended Posts

Бях обещала да питам моя майстор дали има желание да го препоръчам.

Човека каза "Няма проблем", затова ще оставя тук координатите му.

 

Правя уточнение, че се намира в Дебели Лак /едно селце малко след Радомир/ Човекът е тенекеджия и монтьор. Тази дейност не му е основна, затова не работи експресно, но каквото хване го прави мераклийски.

Моята съборетина я разнищи отвсякъде, не остана място дето да не е погледнал и да не е поправил. Направи ми много добро впечатление това, че рови не само по този проблем, заради който си го потърсил, а прави обстоен преглед на всичко, дава съвети и въобще, работи с отношение и грижа за автомобила. Направил си е две бъги-та :)

За цени какво да кажа? Цялостно боядисване с предварителната обработка излезе 400 лв. Малко ли е, много ли е - не знам, но съм убедена, че Шкодата е в добри ръце и, че майсторът взима работата си присърце 8)

 

GSM

+359886780498

Станислав

 

Ето тук може да се ориентирате горе-долу къде се намира:

 

http://www.bgmaps.com/routing/map.asp?s ... g=&endmsg=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам няколко уточняващи въпросчета :

1 Вилзат ли материалите в тази цена ?

2 Какво имаш предвид предварителна обработка (изкърпване ,китосване и т.н. ) или само подготовка за боядисване и самото боядисване ?

 

Питам щото края на лятот ме чака къпене и боя, а ми омръзна от софийски "майстори" дето пълнят дупките с кит и весници и след една година на ново същата процедура :x

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Материалите НЕ влизат в цената. Ти си ги осигуряваш.

2.Имам предвид и изкърпване и китосване. Където имаше неравности /май покрива го беше млатила градушка/, ги поправи.

 

Най-добре му се обади, кажи че се обаждаш от името на Наталия с Октавията.

 

8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за бързия отговор :)

Права си, ще му звънна и ще отида да я види на место колата .

А ние тук от форума чакаме снимчици да покажеш да видим в какво се е превърнала тази класика :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ходя в събота или неделя да си я нагледам :)

Станислав каза, че вече е боядисана. Сега ще бърника по спирачките. Остават никелираните части.

Ти ако отидеш до 2-3 седмици, може да я видиш наяве :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този майстор след като боядисва има ли камера за съхнене на боята (помещение, в което вкарва колата след боядисването и в което температурата се повишава за хубавото изпичане на боята/лака)? И дали има помещение, в което боядисва, че от прах съм си напатил:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен камерата е задължителна, дори и да има помещение, което не се праши. Аз знам за едни пичове, които също са маниаци, но нямат камера и след като боядисат кола, я бутат в "сушилнята" и не барат няколко дена - даже не поглеждат. Това обаче не грантира устойчивостта на боята. Колата може да изглежда много лъскава, но след година - две боята започва да се лющи първо по ръбчетата, после по чупките и т.н. Без камера не е добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че бояджиите, които нямат камера, а само помещение включвали калорифери за да вдигнат температурата на въздуха. Не че това е идеалното съхнене на боята, но мисля, че е по-добре отколкото да е само затворена колата. Може би нейния майстор тъй ще направи, знам ли :shock: Но пък от друга страна и без подгряване, стига да е затворена колата в помещение и ако боята и майстора са читави, мисля че боята би искарала и 4-5 годинки. Всичко е много относително и според зависи:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Можеш ли да ми помогнеш със съвет за никелираните части, че мойте брони са доста зле (само те, боята държи, а и аз поддържам), а не искам да ги боядисвам с боя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да ми помогнеш със съвет за никелираните части, че мойте брони са доста зле (само те, боята държи, а и аз поддържам), а не искам да ги боядисвам с боя ...

 

Не знам към кого е въпросът ти, но при положение, че имаш възможност да си купиш нови, е по-добре да си купиш. Старите никога не могат да станат "като нови".

Ако все пак си решил да ги "ремонтираш" -

 

0898309112 - Врона

В София се намира.

Това е една химичка, до която стигнах по да не ти обяснявам какви пътища. Никелираните части на моята шкодичка не станаха кой знае какво, но те си бяха доста зле по принцип.

 

Обади й се, питай. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за коментарите!

 

Ми ти не щеш да ги боябисваш ама тука намерих един спрей дето се води хром-сребро и държи вече 2 години и малко и не е мръднала.
Ще го издадеш ли тоя спрей ... обработка преди нанасянето трябва предполагам ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.