Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Мойта тапицерия е доста мръсна /което е поправимо/, а и е скъсана, защото с колата сме пренасяли доста строителни матирали. Мога да взема чиста и здрава тапицерия, но ме притеснява адски много слагането - просто не знам как след като сваля мойта после да напъхам новата към уплътнението на предното стъкло, за отзад и отстрани не е проблем, но отпред... А много ме дразни, това че на мойта има Г-образна цепка - лепенето ми се вижда като изциганъосване и не искам да я лепя. Моля помагайте с идеи, защото надали някой е сменял неговата.

Публикувано

Сваляй старата тапицерия и не бой се. После само ще подпъхнеш новата под гумата на предното и задното стъкло и готово. А и да свалиш стъклата е много лесно, както и да ги сложиш след това. Но не мисля, че е необходимо.

Дерзай!

Публикувано

Стига бе! Ти направо ще измислиш нова технология! Как ще сложиш таван без да сваляш предното и задното стъкло? Че ти не можеш да го изпънеш!!!!

Публикувано

Виктор, имам телефона на един автотапицер, дето кара Шкода и си е правил салона сам и никак не е зле. Ако ти потрябват автотапицерски услуги - свиркай и ти давам координати :)

Публикувано

10х за предложението! На другия ремонт! :wink:

Публикувано

Мерси много за съветите. Аз както винаги ще действам пък после ще споделя резултата. Просто като я имам налична здравата тапицерия ме сърби да я сложа. Мерси на Йосиф за идеята за автотапицер, но засега нямам пари да храня майстори, а и в случая май трябва просто повече усърдие при монтажа.

Публикувано

Здравей приятел. Преди известно време когато пребоядисвах моята шкода извърших тази дейност. За да направиш тази операция е необходимо да се свалят всички уплътнения на вратите, предното и задното стъкло с уплътненията и тогава се сваля статата тапицерия. За да монтираш новата ще са ти необходими 10-12 щипки за тапицерия с които се закрепва тапицериата на тавана в участъка към предното и задното съкло и лепило за гума за залепване от към уплътненията на вратите. След като си монтирал тапицерията тогава се монтират стъклата като преди да се монтира клинчето на уплътнението се уплътнява със силикон между гумата и колата. Внимавай при демонтажа и монтажа на стъклата. Успех. Ако имаш трудности можеш да ми се обадиш София GSM 0887693727

Публикувано

Мерси за съветите. По принцип тези операции не ме плашат, но лошото е, че май вече нямам нова тапицерия защото: трябваше да си я сваля сам от шкодата на един познат, но тогава когато трябваше да стане това, валеше дъжд и аз не отидох, а днес гледам, че колата я няма => е върната за метал. Това е лошото и ме е яд много, защото щях да взема и други полезни неща като БАРАБАН за полуоска. мамка му и шкода - защо са измислили зацепването на барабана към полуоската да е чрез клин, а не на шлици като нормална кола! офтопик малко, ама много ме дразнят тия барабани и полуоски на шкодата.

 

аиде и със здраве и не си правете сметката без кръчмаря като мене

Публикувано

Мерси за съветите. По принцип тези операции не ме плашат, но лошото е, че май вече нямам нова тапицерия защото: трябваше да си я сваля сам от шкодата на един познат, но тогава когато трябваше да стане това, валеше дъжд и аз не отидох, а днес гледам, че колата я няма => е върната за метал. Това е лошото и ме е яд много, защото щях да взема и други полезни неща като БАРАБАН за полуоска. мамка му и шкода - защо са измислили зацепването на барабана към полуоската да е чрез клин, а не на шлици като нормална кола! офтопик малко, ама много ме дразнят тия барабани и полуоски на шкодата.

 

аиде и със здраве и не си правете сметката без кръчмаря като мене

Публикувано

Мерси за съветите. По принцип тези операции не ме плашат, но лошото е, че май вече нямам нова тапицерия защото: трябваше да си я сваля сам от шкодата на един познат, но тогава когато трябваше да стане това, валеше дъжд и аз не отидох, а днес гледам, че колата я няма => е върната за метал. Това е лошото и ме е яд много, защото щях да взема и други полезни неща като БАРАБАН за полуоска. мамка му и шкода - защо са измислили зацепването на барабана към полуоската да е чрез клин, а не на шлици като нормална кола! офтопик малко, ама много ме дразнят тия барабани и полуоски на шкодата.

 

аиде и със здраве и не си правете сметката без кръчмаря като мене

Публикувано

А не може ли някак да не се сменя цялата тапицерия, а само да се пооправи? Моята се е измъкнала отзад и виси много грозно, но не мога да я опъна, а и е доста изгоряла от слънцето. Страх ме е да не се скъса ако я опъна силно.

Нещо друго може ли да се направи?

Публикувано

не я пъвай ще се скъса, и при мен беше така и сложих една лентичка от шперплат с рапидки, ако искаша дай мейл, ще я снимам и ще ти пратя снимката да видиш как е станало

Публикувано

Давай снимката на rockrull@abv.bg

А иначе и аз ще претапицирам отзад дъсчиците между задните врати и задното стъкло а също и кората. Само трябва да си купя червена кожа 8)

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Айдее днес претапицирах задната кора и корите на колонките зад задните врати. Не използвах кожа а сив велтер. Добре стана. Остава само проблема с тавана. Лепнал съм го сега с Poxipol колкото да не ми намалява видимостта, но трябва да се измисли нещо. На следващата среща ще видите как е станало.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.