Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

реглаж на карбуратора и центровка на запалването- шкода 120л


aso

Recommended Posts

Здравейте,

дали някой може да сподели къде в София могат да ми направят добър реглаж на карбуратора и центровка на запалването на бензин? Че от доста време карам на газ и положението на бензин бая се е скапало пък имам немерение вече тотално да се откажа от газта и ми трябва сериозна настройка, а нямам идея къде да я направя. :?:

ако имате и някаква идея от къде мога да купя някакви по хубави свещи за шкодичката ще съм ви много благодарен! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че Симо е подходящ за тази (а и не само) операция. Но все пак наистина виж раздела за майсторите.

За свещи - много обширна тема може да се получи :) Карал съм доскоро с Brisk и съм много доволен от тях. Не са скъпи. Има ги в магазина на бул. Васил Левски (виж раздела за магазини). Друг вариант е Bosch, но там отиваш към изваждане на 36 кинта за комплекта. И те са хубави, въпреки че фрапираща разлика, поне за мен, между Bosch и Brisk не намерих. Бих те посъветвал да не си взимаш Champion. Не защото са лоши като марка. Карал съм и с такива, но на времето. Сега се появиха много ментаци и са гола-вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих ти препоръчал Сашо на ул. Брегалница. Виждал съм го да прави тази центровка и мисля, че взима под 15лв. Телефона в сервиза му е: 931 13 66 - звънни и го попитай. По принцип за центровка на запалването може да се напраи почти навсякъде, където имат стробоскоп или още по-добре осцилоскоп. При това се откриват и други неизправности ако има такива по запалителната система.

 

За свещи: BRISC са достатъчно добри, а и цената им е 7,80 комплекта в магазина на Симеоновско шосе. Не се занимавай да купуваш по-скъпи със съмнително по-добри свойства - аз съм минал десетки хиляди км със BRISC - карат ми по 20 000 км. без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха стига бе. Симо 3 пъти ми е преебвал колата за по 80-100 лв. Сашо на брегалница ми искаше 50 лв за некъв изгнил стартер.

 

Ходи на някакав конвнеционален майстор. Тия шкодаджиите явно лежат на стара слава и са ЕБАСИ ИЗМАМНИЦИТЕ!!!

Както и и

Иван Ставрер на вилхем пик.

 

:?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз единствено съм ходил при Симо на зоопарка, не съм останал с лошо впечатление от него.Даже последният път като минавах от там спрях точно за това реглаж на карб. понеже сам си го бях ''регулирал''

След като ме попита да не би баща ми да е петролен шейх и ми го регулира ми каза да трагвам и че за тъкива дребни неща пари НЕ взима. Предложих му поне 5лв да му дам да има за една бира, но и това отказа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички,

ходих днес при Симо- до зоопарка и чесно да си кажа съм много доволен, смени ми свещите, сложих Brisk- със сребърен електрод, ново чукче, купих и електронно (и за него прочетох във форума) и него ми монтира, като в процеса на работа се оказа че и кабелите са ми гола вода- бях със сив Bosh -(при никакви обстоятелства не си взимайте такива), той беше третия човек дето ми каза че са гола вода а и при ваденето на половината клемите им се изпокъсаха, та сложи и нови кабели, нов въздушен филтър, презацепиха ми делкото, че един приятел преди това ми го беше монтирал и нещо не е било зацепено като хората и ми направиха такава центровка и на газ и на бензин, че колата върви и пали най- добре от както я карам- 1999г.- по добре никога не е била. Направо съм страшно доволен. Взе ми и само 20 лева за работа, като лично на мен ми се струват даже малко, а за частите дадох 57 лева, но си ги купувах сам, защото Симо пазарува от магазина на Симеоновско шосе, пък аз хич не съм и ми фен, а и във форума чета същите отзиви.

С две думи много съм доволен, даже се чудех каде да си правя предницата догодина, но вече мисля намерих човека, още един път благодар за препоръките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Хе, центровка и смяна на консумативи за 15-20 лв. Майтап. Че те тия работи са елементарни, бе колеги. И центровката, и реглажа на карбуратора. По-малко от час работа. Ама който има излишни пари, пък и държи майстор да му ги направи. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, центровка и смяна на консумативи за 15-20 лв. Майтап. Че те тия работи са елементарни, бе колеги. И центровката, и реглажа на карбуратора. По-малко от час работа. Ама който има излишни пари, пък и държи майстор да му ги направи. :D

 

Малко старичка темата, ама, хех, какво имаш предвид, "елементарната центровка по звук" ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 120_L_1981, имам предвид, че всеки от нас е добре да си я прави сам поради това, че всеки двигател си има особености и никой майстор не може да ти я направи така че да е най-подходяща за конкретния автомобил. Това съм го установил многократно, след като първата година от шофьорлъка няколко майстори се пробваха по колата ми. Не бяха от цитираните де. Както и да е, центровката се регулира по градуси на шайбата, но се тества на празен ход и в движение как ще работи двигателя. Ще разкажа един случай от 1997-98 г някъде, не помня точно, но бях си направил сам центровката и отидох в Еуратек на майстора да ми я погледна със стробоскопа. Тогава това беше още автосервиз Надежда. Той я погледна и каза: по тая кола няма кво да пипам аз. Ти прецени дали по звук я регулирам.

Но който иска от по-начинаещите колеги може да ми цъкне едно ЛС и да дойде да му направя центровката ей така, без пари. Хем ще го науча и сам да си я прави. :D

 

Ама който излишни пари и държи да ги даде на майстор, да ходи в сервиза, негово право е да си решава. Но по Шкодите 120 наистина това е една елементарна операция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровка на нашите карбуратори не се прави на стенд, казал ми го е монтьор това. Човека слага кабели, хората гледат нещо там се мърда кефят се, после ги маха, врътва си както си знае (все пак не му е 1вата шкода), а вие си мислите че е на стенд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PV, не си прав. Това, че много хора сами си правят центровка, сами си чистят карба и т.н., не означава, че всички го могат. Не виждам нищо лошо в това да идеш на майстор за нещо дето не разбираш, не ти се занимава или нямаш време да го правиш. Аз лично много неща си правя сам по колата, но за други или за част от същите понякога предпочитам майстор да ми ги пипне.

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей,и според мен няма лошо в майсторите.Друг е въпроса,че нямам вяра на настройките по слух.За карбуратори и запалване,още от години баща ми ходи в Полмо(да,знам,че ще кажете,че е ебати изпадналия сервиз,но въпреки това майсторите там с доста добри).Водих колата там преди няколко дни и вече направо пее.Диагностиката,без да сменям нищо,излезе 13 лева(12 + 1 кафе за майстора :P ).Не ми хареса,че някой,не помня точно кой беше написал,че майсторите шкодаджии лежат на стари лаври и са измамници - може и да има такива,но не е правилно да се правят генерални заключения.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, мисля и точно затова писах в тая стара тема, всъщност тема като тая не остарява, за да разясня на по-начинаещите колеги, че могат сами да си направят тая операция на конкретно тоя модер автомобил. Все пак за 10-15 лв. става въпрос. Е, разбира се всички по-опитни автомобилисти знаем, че има неща, които сам можеш да си свършиш по колата, и такива, каквито не можеш. Има и такива, дето ги можеш, но като свършиш, ще предпочетеш да си дал 10-15-20 или колкото там лв. на майстор да ги направи. Но запалването определено не е от тях. За карбуратора - може да се пробва човек, описано е и в книгата, нея я има вече и онлайн. Понякога човек наистина трябва да се обърне към специалист, въпрос на лична преценка е за какво, за колко и към кого. :D

 

Аз просто давам мнение като алтернатива, че не за всичко човек трябва да тича към майстора да му подари 10-15 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мишел човече всички майстори са абсолютни мърлячи

 

Все още не съм карал колата на майстор, не че няма за какво но тук при нас няма такива(занимаваши се с Шкода или поне разбиращи малко).Но смятам,че такива изказвания са малко глупави едва ли всички майстори са "мърлячи".

 

Във връзка с това за центровката....ами и аз немога да се справям добре с това.Опитвал съм се,но не успешно да вярно нямам опит с това но пък и за това се пробвам.Смятам,че в това да си закарам колата на майстор да ми напрви центровка няма нищо особено(поне за такива като мен по-начинаещи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kukumitcin, никой не се родил научен. И аз съм правил доста опити и експерименти, преди да почна сам да си правя центровката. Даже и днес не съм застрахован от неуспешни работи по колата. Но нали това е част от тръпката - да се пробваш сам да си го направиш и удовлетворението след това...

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видаги съм се чудел примерно ако както при Skoda105RS му се откъсна обезвъздушителната пробка, та ако го правеше майстор тогава излиза че той е преебал колата. В тоя случай кой плаща новия апарат или евентуално новата пробка :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм чел 10 пъти как се прави центровка на карбуратор и оборотомер имам съм гледал пред мен 10 пъти как се прави и сам не мога да направя да работи перфектно. Да запали и работи да, но съм сигурен че не е най доброто което може да се направи.

 

всеки сам си преценява как да си прави центровките, но ако имаш газ анализатор , оборотомер и стръбоскоп ще стане много по точно от колкото да си го правиш на ухо, око и тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мишел човече всички майстори са абсолютни мърлячи

 

Такива "генерални" заключения са меко казано СМЕШНИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kukumitcin, никой не се родил научен. И аз съм правил доста опити и експерименти, преди да почна сам да си правя центровката....Но нали това е част от тръпката - да се пробваш сам да си го направиш и удовлетворението след това...

 

Да напълно съм съгласен.Аз все още с много малко опит първо прочитам за какво става въпрос и тогава правя опит(вярно резулата не винаги е добър),но както каза има тръпка.Пък и от първият път не се научава. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PV и аз обичам да си правя всичко по колата сам но да ти споделя какво стана последната седмица. Центровката беше правена по слух колата си вървеше добре. Закарах е при един приятел в сервиз. Върза е тои на уреда и тои си показа че това не е наи добрата настроика. Корегирахме го. После празния ход на газанализатор мръднахме съвсем малко но имаше корекции. Колата е с ново гърне и неможе да се чуе на празен ход. А след като в същият този сервиз ми почистиха карбуратора с ултразвук просто съм очарован. Навсякъде стана абсолютно като нов чак неможех да повярвам че това е моя карбуратор.

 

Хашек ако си спомняш вечерта на събора като гледахме моя карб донякъде беше прав. Смесителният 55 не беше цвете за мирис но и липсваше съчмата под църкалото на ускорителната помпа. Сега кака Пена пее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.