Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спортно гърне


Guest Toni

Recommended Posts

Здравейте всички :) Отново имам нужда от съвета ви

 

Ето и въпросите ми, надявам се на ващата помощ и съвет :)

 

1. Да си сложа ли спортно гърне на Фабията? Плюсове и минуси

 

2. Кои са добрите марки и колко струва едно качествено задно гърне?

 

3. Има ли гърнета, на които се настройва звукът?

 

4. Искам гърне, което да вади плътен и басов звук, но да не е много шумно

 

Благодаря Ви предварително за помощта :) Поздрави на всички и специялно на именниците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо да пусна един линк който ми промени представата и смисъла от спортните гърнета.

http://emk-33.com/viewtopic.php?t=1717

преди си мислих, че се правят с цел да се облекчи изпускането на газовете на спортините коли, а на масовите за гъзария. След като прочетох линка още съм на мнение, че само от смяна на крайно гърне без да се изменя цялата генерация от ДВГ-то до края смисъл НЯМА. На мен много не ми допада идеята да ми бръмчи колата повече от нормалното.Ако можех да си сложа гърне с което няма да се чува работата на двигателя щеше да е яко.

 

точка 1:

+ гъзария, мацките ще си мислият, че караш много мощна кола и по този начин ще ги впечатлиш.

- бръмчи и ще ти се надуе главата от софия до морето , разход на пари

 

точка 2:

не разбирам въпреки, че ти отговарям на поста ,но за тъкова чудо не съм чувал.Единствената 'настроика' на звука за която се сещам е: като си на 2000 оборота е един звука, като си на 6000 е по-силно. Това е в рамките на шегата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toni не знам с колко гърнета е цялата изпускателна система на Fabia, на Favorit e с 2 - средно и крайно.

Със сигурност мога да кажа, че щом махна средното гърне (крайното ми е спортно), колата върви по-добре и аз го усещам - в смисъл не е илюзия, щото и по друг начин си пълни оборотомера и т.н. За да ти вади плътен звук или ако изобщо искаш да си промениш звука от ся да ти кажа, че само със смяна на крайно гърне нищо не се получава, квото и крайно да сложиш ще има минимална и почти недоловима разлика в звука. Тя Fabia-та сиур е с 3-4 гърнета и каталозатор отдолу, кат ги махнеш сичките и глей ко става ;) . Само едно спортно отзаде оставяш и си огън.

Мен ме кефи да са дере :mrgreen: , на пролет пак ше си махна средното :smt029 \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. По принцип не е лошо да се регистрираш, за да се ползваш със съвети от форума, защото е досадно иначе да се отговаря на гости.

 

Какъв е двигателя ти? Със смяна на крайното гърне единственото, което може да стане е колата да бъде по-шумна. Кому е нужно това?

 

Мислех да пиша още, но ме чакат за бира. Чао

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed пък аз да ти кажа, че няма да се промени, ....

 

Да бе Toni тя да не е дизелова Fabia-та, че тогава става забавно - в квартала има едно черно е30 2.4td със спортно гърне... гооо0олем смех е :lol: .

 

P.S.: Ама като двутактов Wartburg със спортно гърне друго нещо нема :mrgreen: :mrgreen: :lol::lol::lol: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно френдо на Трабито си сложи много здрава двуцевка и стана много готино и звука се получи :lol:

за такива работи,според мен трябва да се прави както трябва,но трябва да знаеш какво искаш ;) не си заслужава да си вземеш едно пазарско гърне за 50 кинта.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не говори за гърне за 50 лева. Мога да отделя до 500лв, за такова гърне - трябва да вади плътен, басов звук и да не е много силноЧ Двигателят е 1.4 16v 100 BHP! Искам малко по-силен звук от нормалното, по басов, нищо повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз мисля, че може да се промени звука, дори само задното гърне да се смени. Един приятел си смени на баварката - 520 - и стана ебаси якия звук... Са...подробност е, че гърнето струваше некакви си 1,300 лева... Ама гъзарията нема почивен ден, деее*а. А после го "разпили", сложи разни филтри-милтри, чип-че...и го направи 270 кончета (ако не ме лъже паметта). Ама го продаде... Докато бачкаше на хубаво място му смогваше, ама като свърши работата...коооооооооооофтииииии

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не говори за гърне за 50 лева. Мога да отделя до 500лв, за такова гърне - трябва да вади плътен, басов звук и да не е много силноЧ Двигателят е 1.4 16v 100 BHP! Искам малко по-силен звук от нормалното, по басов, нищо повече

 

със смяна на задното гърне,може да се промени малко звукът,но принципно ,незнам дали си заслужава....при премахване на средното гърне колата става доста шумна.....понеже и аз трябва да сменям цялата изпусквателна система съм се по интересувал,и трябва да ти кажа че примерно доставка от Е-Бай или от Америка,май ще излезе най на печалба (хем ще имаш качествена система,хем няма да много по скъпа от това което предлагат в БГ).....ако искаш найстина хубав звук (макар че от нормален 4-цил. двигател,трудно може да се изкара хубав звук)сменяш цялата система,но ще ти излезе повече от 500лв.

 

 

пс:щом искаш звук замислял ли си се да си сложиш конусувиден въздушен филтър???....с него колата си остава тиха на ниски обороти а горе при лютеницата придава приятен звук ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз мисля, че може да се промени звука, дори само задното гърне да се смени. Един приятел си смени на баварката - 520 - и стана ебаси якия звук... Са...подробност е, че гърнето струваше некакви си 1,300 лева... Ама гъзарията нема почивен ден, деее*а. А после го "разпили", сложи разни филтри-милтри, чип-че...и го направи 270 кончета (ако не ме лъже паметта). Ама го продаде... Докато бачкаше на хубаво място му смогваше, ама като свърши работата...коооооооооооофтииииии

Поздрави!

 

малко те е послъгал с тези 270 кончета....той даже ако е стигнал 200 ще са му много ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За плътен басов ззвук аз препоръчвам V6 ,V8,V10 , V12

шегичка :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти препоръчвам да изчакаш да здаде багажа сегашното гърне и тогава да сменяш, щото иначе си е разхищение на пари.Не мислиш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще чакаш да здаде багажа сегашното гърне, значи не се захващаш сериозно с нещата :)

Разхищение на пари? Защо? Ако човек иска да си смени нещо по колата, независимо дали е с положителен или отрицателен резултат, щом има кинти за това и му е мерак, лошо няма.

Ако смениш само задното гърне звука ще се промени корено, но това не е гаранция, че ще постигнеш желания ефект.

Аз лично много харесвам "боботенето". На Миро (Хашек) Рапида направо ми пълни душата. Бих го запалил и да седна да изпия едно кафенце отзад при мотора, да си накефя душата :) Но трябва да се замислиш дали не би те дразнил подобен звук, когато си на дълъг път. Защото едно е да изреждаш скоростите на градско, съвсем друго е да заковеш на някакви обороти за 200 км примерно.

Ако искаш да постигнеш по-добро вървене само със смяна на задното гърне - няма как да стане. То и цялата генерация да смениш, с тези 100 кончета, изкачащи от еко мотор няма да дърпаш много в повече. Ще ти се наложи доста сериозен upgrade да правиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си върви достаи не искам да я правя по-бърза, просто искам по-хубав звук! Но си прав, че има разлика за градско и извънградско движение! Аз затова искам малко по-басов звук, а не да трещи яко отзад :) За това питам има ли разлика при звука на спортните гърнета :) Някой каза, че няма да се промени звука изобщо :lol: Няма друг път, шибе ме е, че даже ще стане много шумна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па да са обадя, ама явно има неква зависимост между формата на/големината/крайния отвор на гърнето и типа на звука. На приятел Astra-та вади 3 различни вида звук с 3 различни по големина и форма гърнета. Ама не мога да мъ хвана цаката с кое как се чува. Ама според мен звука зависи от гърнето. 8)

A един друг пък с R19 16V е с NesSport и му вади плътен звук :roll: . Б*ш ли му мамата от кво зависи точно, сиур от скоростта с която изстрелва изгорелите газове, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич, върви в някой лъскав магазин и кажи какво искаш, за да разбереш какво да правиш. щом си готов да се ръснеш едни пари за едно гърне, върви и питай на място!

във форума има мноо хора, които са наясно със ситуацията, ама май на повечето им писна на кофата да влизат тук, така че черпи вода от магазина...

пък тук питай ко да прйш ако ти изгори предна лява крушка за габарит, на кой щанд в илиянци има тасове с емблема на skoda за 14 лв. комлекта. тук има душевни терзания от рода на 1, 2, 3 или 4 зимни гуми да си сложа, отпред или отзад да ми ги (го) сложат и още много бля - бля, от рода на минерална вода, скъп или евтин антифрийз, йе, да си напрая ли шкодата кабрио, купувам лети джати за max 50 лв. (ама оригинални), струва ли си да правя основен ремонт на мотора (щот кат работи прай брум - брум - брум, пък то май тряа дай нещо кат бръм - бръм - бръм)

:impact:

 

sorry пичове, ама аз така ги виждам нещата. ако не съм прав ми теглете по една майна тук пред сички.

а, и да питам нещо: ко стана със стикерите? не моем да си напрайм едни скапани лепенки ли? да лаламе за глупости май по - леко идва :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RSK напълно съм съглесен с мнението ти.!!! подкрепям те с 2 ръце, и доста се посмях на поста ти...

 

за лепенките:

аз ходих питах и написах каквото ми отговориха.Някой каза, че ме лъжат там.Сигурно ми е дебилна физиономията и затова тъка се получава. :smt101 :mrgreen:

следващата седмица пак ще ходя там да се разправям нещо да ги правят, но все още не съм говорил нищо за цената, което е доста важно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко те е послъгал с тези 270 кончета....той даже ако е стигнал 200 ще са му много

аз грешно съм написал - 210 коня...ама мислел и турбо да слага - още доста щяло да качи...ама се размина. Ама ти ако ходиш по БМВ съборите - тия, от цялата страна дето се организират, сигурно си го виждал - зелено, с емблеми на Шницер (или както там се казва). Иначе се казва Митко. Имам едни снимки в мен, кажи къде да ти ги пратя, ако искаш - да видиш дали го знаеш. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RSK напълно съм съглесен с мнението ти.!!! подкрепям те с 2 ръце, и доста се посмях на поста ти...

 

за лепенките:

аз ходих питах и написах каквото ми отговориха.Някой каза, че ме лъжат там.Сигурно ми е дебилна физиономията и затова тъка се получава. :smt101 :mrgreen:

следващата седмица пак ще ходя там да се разправям нещо да ги правят, но все още не съм говорил нищо за цената, което е доста важно

 

E тва е приказка! 8) Ето ти една ефтина печатница за сравнение на цените:

http://wizitka.com/prices.php?id=sito

Аз викам всеки който иска стикер да си дава заявката предварително (в темата за стикерите), за да уточним минималната бройка... :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм Добрите спортни гърнета като hk$ ,Blitz и Remus от европеиските ,не са просто гърнета ,те идват във комлект със сметнат резонатор. Повечето сериозни фирми имат различни серии ,със различни промени във звука като наи-безшумните съответно шумят незначително повече от заводското ,но звука е доста по-за душата.

 

За Фабия със сигурност гърне няма специално разработено ,може да се ползва универсално краино гърне и резонатор на някоя сериозна фирма ,да се направят тръби и си готов. Дали си заслужава обаче?:)

 

А иначе тия там дето са писали статтите ,може и да имат нещо вярно но то е само за Средни обороти. Ефекта се нарича - обратно налягане. На високи обороти ,винаги по-отворената изпускателна система е по-добрата .а за коли със принудително пълнене във целия диапазон е наи-добре да карат без гърнета :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма помощ няма що :lol: много големи разбирачи сте :D Единствено lorddigital и Redline__ ми помогнаха ;) Другите сте гола вода :D

 

 

 

пък тук питай ко да прйш ако ти изгори предна лява крушка за габарит, на кой щанд в илиянци има тасове с емблема на skoda за 14 лв. комлекта. тук има душевни терзания от рода на 1, 2, 3 или 4 зимни гуми да си сложа, отпред или отзад да ми ги (го) сложат и още много бля - бля, от рода на минерална вода, скъп или евтин антифрийз, йе, да си напрая ли шкодата кабрио, купувам лети джати за max 50 лв. (ама оригинални), струва ли си да правя основен ремонт на мотора (щот кат работи прай брум - брум - брум, пък то май тряа дай нещо кат бръм - бръм - бръм)

 

Сега разбирам за какво е направен този форум :lol: Е извинете ме за запитването тогава, явно тук сте клуб до 89-та :D;) Много гот найстина, е тогава ще си задам въпросите в някой истински форум :D;)

 

Чета отдавна форума и трябва да ви кажа, че съм срещал много компетентни мнения тук, къде са тези хора сега :?: защо не пишат вече тук :?: къде пишат, ако изобщо пишат някъде :?: Ще си останете неуки и тва си е :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.