Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спортно гърне


Guest Toni

Recommended Posts

аз на скейта мислех да си сложа такова нещо,но ми се видя много мижаво :roll: , и се отказах.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбирам за какво е направен този форум Е извинете ме за запитването тогава, явно тук сте клуб до 89-та Много гот найстина, е тогава ще си задам въпросите в някой истински форум

 

 

- Ти си само за tuning.bg ве. Там има един куп такива /под 18г./ като тебе и ще те приемат радушно.

 

Ще си останете неуки и тва си е
- Пак предлагам да се сложи задължителна регистрация във форума, за да не може всякакви да го пълнят с глупости.

 

Или нещо по-просто: айде отсега нататък никой да не отговаря на въпроси на нерегистрирани потребители!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другите сте гола вода :D Ще си останете неуки и тва си е :lol:

 

Тъкмо щях да правя самопризнание, че съм гола вода и съм неук, ама Тони ме изпревари :cry: :mrgreen:

 

Тони, ако искаш компетентен отговор, задавай компетентни въпроси. Какво да ти обяснявам като не знам какво искаш? Обяснения от сорта "аз не искам да повишавам мощността чрез плътен звук, а само да плаша гаргите" можеш да даваш в магазин "Донбас" или "Металургия" на продавача на кюнци и поцинковани бурии за дървени печки.

 

Хайде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек, брат мой,

моля те дай ми адреса на "Донбас" и "Металургия"-та. Ако искаш ми ги пусни на ЛС, щот дан занимаваме хората с глупости.

Айде със здраве, пък аз кат дойда във Варна, ша пием по кафе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което искаш, се постига с поставянето на накрайник (само!) Не е необходимо да се сменя нищо по гърнетата.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което искаш, се постига с поставянето на накрайник (само!) Не е необходимо да се сменя нищо по гърнетата.

 

Успех

 

 

Хашек, преди известно време си сложих накрайник, но звукът не се промени съществено... Би ли ми казал дали има различни типове накрайници или монтажът има голямо значение, за да се промени звука?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали ще ти е много от полза,но да ти кажа нещо от вчера :D ,та значи моето гърне си е за смяна вече,беше си изгнило....след кратка 100км-рова разходка по случай 8-ми декември,взе че падна ,как да го нарека накрайника (парчето което е от края на гърнето до края на самата кола- има няма 10-тина см.)...звукът определено се промени....не с много но се промени....и са съм рацер :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай сега Тони....Недей да лепваш етикети на хора, които изобщо не познаваш! Казах ти - смени си само задното гърне, ще промениш звука достатъчно. Какво повече от това искаш на отговора си? От тук следва, че като даваш до 500 кинта, значи отиваш в 3-4 магазина и виждаш какви гърнета продават. Консултираш се и с продавачите и евентуално се сдобиваш с това, което искаш. Толкова ли е трудно? Или може би очакваш някой от форума да те заведе за ръчичка до магазина???

Между другото, общо взето откакто съществува този форум, почти никой не се е отказал да пише в него, с много малки изключения, визирайки разни транзитно преминаващи индивиди...Напротив - тук се включват все повече хора, което би трябвало да си забелязал, ако както казваш "следя форума отдавна".

И друго - форума не е до '89, а е за всички фенове на Шкода!

Бих ти обяснил защо смятам, че не ние, а ти си гола вода, но с това бих нарушил добрия тон на поста си. Но ако държиш ще го направя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не избщо не държа :lol: Да ти кажа не виждам да пишат притежатели на нови Шкоди тук :roll: Следя форума от много отдавна и имаше поне 5 компетентни собственици на автомобили след 2000г. Защо ли вече не пишат тук, айде сега ти не ме карай да ти пиша никовете им ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха! Тука май засягаме една друга темичка ... smoking1.gif

 

Тонинце, не се обиждай батка, но ти си типичната жертва на новия световен ред :smt042 :smt042 :smt042 :smt044 :smt044 :smt044 :smt037 :smt037 :smt037 :smt082 :smt082 :smt082 :smt080 :smt040 :smt040 :smt040 Купуваш новата кола, е*аваш й майката за 3 години и след това си купуваш пак, и така минава саркастичното ти съществуване :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

"По думите им ще ги познаете..."

 

No comment

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинските шкоди са произвеждани до края на 90те години. След това вече подозрително приличат на VW.

Никой не те задължава да познаваш старите шкоди, но приятелю, ако не ги уважаваш нямаш място в този форум.

За повече информация http://vwclub-bg.org/forum/

Хайде сполай ти!

А да и малко по темата:

Направи колата си безшумна! Какви гърнета ще и слагаш?!?! К'ви са тия голфаджийски измишльотини!?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове аз си уважавам старите Шкоди, не ме разбирайте погрешно :roll: Има ли сме две 105л и японка! Това, че си купувам кола и я продавам след 3 години, за да си купя нова не е вярно... Да хубаво е колата да е тиха разбира се аз и за това искам леко по -добър звук, а не гловоболие всеки път като тръгна на екскурзия със семейството ми! Съгласете се, че на кола с изчистен тунинг ( 17'' джанти, спортна броня и леки спойлерчета - не говоря за натруфена кола, а за много лек и изчистен тунинг), някакси е недовършена без един хубав ауспух, който като запалиш колата и да ти пълни душата с лекото си, не шумно буботене... Не съм ли прав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е : намираш си майстор ауспухджия и започвате серия експериенти с различни конфигурации(ауспуси, гърнето,различни дебелини тръби и т.н.) и в един момент ще ти хареса звука. Ако имаш късмет този момент може да настъпи преди 500лв. По-добре да знае6 какво има вътре отколкото да не знаеш. А лъскавата ламарина отвън се слага лесно !

 

P.S. Този майстор трябва да знае да смята ауспуси, това си е наука като тонколоните!

 

Аз лично бих сложил по-дебела тръба където е възможно, катализатора аут, двойна тръба по целия път ако може и две максимално големи гърнета с два средно големи накрайника. Ако има място средното гърно може да стане по-голямо или направо аут.

Тънкия звук идва от тънки тръби и накрайници, малки гърнета. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Galliard33, а какво имаш предвид под тънък звук :roll: ? Пищящ ли, не плътен ли? Щото аз съм с фи45 до средното гърне, на мястото на средното съм с тръба фи50, от там нататък пак с единична фи45 до крайното гърне, което е мааалко по-голямо от бутилка Coca-Kola 0.5л :| и да ти кажа, колата ми има брутален звук на голям мотор, променяш се в зависимост от оборотите. 1000-2300rpm плътен, 2300-3000rpm режещ, като раздрано се чува и над 3000-3200rpm пак е плътен :roll:. Много от хората които са я виждали (пък и които не разбират чак толкова много) смятат, че е поне 1.8 ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , даже понякога не искат да застават на 400м :evil:

 

P.S.: Пък и целта не е да се наредят където може тръби с по-голямо фи, щото тва е вредно и е антитехнологично - целта е да се наредят тръби с еднакво фи от началото на колекторите до края ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение съвпада по отношение на "лекия" тунинг - по принцип новите модели на Шкода малко или много са съобразени със съвременните концепции за красив външен вид и съм съгласен с това, че джанти 17" и леко подчертаване на някои форми ще са напълно достатъчни.

 

За звука - пак повтарям: само накрайник (не хромирана бурия с два винта, която се захваща за гърнето) - добрите накрайници имат всички необходими за "тунинг" на звука компоненти - втулки, вати, рабици и др. Хубавите накрайници вървят от 60 до към 130лв (поне във Варна)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да направиш Шкодата с 2 задни гърнета и да се показват 2 накрайника...Евалата. На мен лично ми харесват 2 ауспуха. И както Хашек казва - накрайник. Не е нужно цяло гърне. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.