Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кои с какви добавки кара?!


Дон Чоре

Recommended Posts

Искам да направим една темичка кои с какви добавки кара кои какво знае по темата малко да си обогатим знанията че днеска едни приятели се разговориха пък аз гъг не знам... :cry: даите мнения :D :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пробвам една /ризи бутала сегменти / ... тва е шега естествено иначе съм ползвал почти всички по - известни добавки на пазара и ефекта е за около 3 - 4 месеца и после пак ремонт на мотора 8) Добавките за карбуратори и инжекциони са на основата на керосин и разликата е само в концентрацията и цената :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо хубаво не съм чувал като ефект от такива акита... Както каза колегата - The Best Forman - след 3-4 месеца ремонт. И за какво се слагат тия ? Повишаване на компресията ? Дигане на мощността ? Да бе, да... Аз такива неща не използвам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да направим една темичка кои с какви добавки кара кои какво знае по темата малко да си обогатим знанията че днеска едни приятели се разговориха пък аз гъг не знам... :cry: даите мнения :D :mrgreen:

 

Kakwi dobawki za pre4istwane ili....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мисля , че е най - добро и за колата и за собственика , освен ако не си я прави сам :mrgreen: ... ам кат си въоръжен с чук и мамата и предимно мамата няма начин да не стане 8) 8) 8)

Сега сериозно за добавките в горивото наистина вършат работа - колата пали по - лесно , има по - пълно изгаряне и почиства дюзите на инжекционите , но там има изключително изобилие от марки и все пак STP са лидер , а за мотора и скоростите класиката си е хубаво масло /моита е на 120К и е за ремонт не за друго , ами за това че половината от тез 120 хилки са я търкаляли с Приста Дизел ;) /

Не се опитвах да сипвам добавки т.к. при 8 атм. компресия и 1.5 л. / 1000км разход на масло ми е ясно , че ще хвърлям пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в горивото си слагам STP, ама само през зимата. Верно пали по-добре, но и си подгравам 2 пъти. А последните 2-3 пъти в маслото турих SNAP - като мед е. Препоръча ми я моя майстор, а аз на него си му имам доверие. Иначе до сега не съм сипвал в двигателя нищо, освен качествено масло и като го гледам, колко е чист въпреки, че е на 180К...ми е много готино. На предишната кола си сложих МоторЪп - едно американско такова - ако требе да съм честен - падна ми малко работната температура и разхода и колата стана по-тиха. Иначе не вервах много у тея работи, но - факти! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При чести дълги пътувания съм много доволен от добавката шкембе чорба.

Сега сериозно:

Слагал съм "Лубрифилм метал" - швейцарска - обира хлабини, на основата на мед, сребро и олово.

"Новослик 2000" - американска тефлонираща - намалява износването

"Ресурс" - руска, за повече информация http://www.smazka.ru/main.html

Слагал съм ги на различни автомобили естествено, само шкембето го наливам все на едно и също място! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за шкембето много ми хареса, пък и го практикувам често :)

За почистване на горивната система - само STP съм пробвал. Доволен съм.

За вода в резервоара - STP или спирт за горене.

За двигателя - само хубаво масло. Всичко останало е бош-лаф работа.

 

От тук нататък всичко за намаляване на разход, вдигане на компресия и т.н. за мен са пълни глупости.

1. Намаляване на разхода - е, може би пада малко, ама като сложим цената на горивото + цената на добавката, по евтино излиза да си оставим мотора да си лапа толкова, колкото му е необходимо :)

2. За повишаване на компресията - временно действие на добавката, използвано предимно от недобросъвестни търговци на автомобили. Сменяш маслото и уйде компресията :)

 

Заключение - карайте си колите с качествено масло, веднъж годишно сипвайте по 300 мл на пълен резервоар спирт за горене и 1-2 пъти в годината почиствайте карба. За тези с инжекционите - веднъж годишно STP за почистване на горивната система е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги напално сам съгласен за STP. Използжал сам го ж семения опел който е пълен инжекцион. За почистване върши добра работа но колегата каза много добре че малко спирт и почистване на карба 1-2 пъти в годината е наи доброто нещо. По възможност карайте с по качествено масло и не мислете как да си давате парите в общи линии за глупости. По добре използваите добавката шкембе за сутришно вдигане на собствената компресия когато поради злоупотреба с кофти "масла" налага един сносен ремонт на сутринта :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам със V-POWER DIESEL и според мен това е достатъчно.Някой ако има мнение по въпроса каква добавка да използвам за RSa моля да каже-ще му бъда благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетете какво е писал Griffin за маслата в секция "ЛИТЕРАТУРА" на форума. Подробно е описано всичко има и мнения. Не виждам повече какво можем да кажем... Освен ако има някои нови и революцоинни добавки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек най-яката за тебе е бензин без да се обиждаш направо разликата е голяма :smt119 . Знам че би е използвал с голямо удоволствие ако шибаните финикииски знаци позволяваха :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то в момента при тази разлика между газта и бензина, по-добре за минимално по-скъпо да си караш колата на бензин. Поне аз така правя от известно време насам. Единственото е, че като влезна в задръстване на оня отзад сигурно му ебавам ма...та с изгорелите газове поради липса на катализатор, ама какво да направя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти да не би да си мислиш , че на 2/3 от старите таралясници , които се вкарват от запад не са изтърбушени катализаторите 8) ... карай си и да не ти дреме :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз опитах да карам на бензин, ама нещо май се е задръстил карбуратора - колата ми гасне на празен ход. Но от опит знам, че никакви присадки няма да го изчистят - само сваляне и кореселин му е цярът... :lol:

 

Може би, след 4 години работа на LPG only трябва да отпуша тапата на изпарителя и да погледна ще изтече ли катран отвътре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе какво ви пука за тия отзад. Колата в краина сметка е излезла от завода за да върви на бензин. Смятам че никои при наличие на кинти няма да слага газ ама какво да се прави пуста немотия. Пожелавам на всички тая година повече доходи и съответно шкоди на бензин в БГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задръстил се, защото си я карал дълго време само на газ. Аз преди като карах така примерно минимум 2-3 месеца само на газ и в един момент хоп свършва газта и се придвижвам до газстанцията на бензин. Ама явно карба като е седял сух е натрупал разни боклуци, бензина ги повлича, ама не всички успяват да минат през жигльорите. Резултат - ако искам да карам на бензин трябва да отварям карбуратора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

По темата за добавките - дискусията се води доста отдавна. И също така отдавна са достигнати изводите, че добавките, по-специално тези за моторните масла подобряват смазването и като цяло са благоприятни за работата на двигателя. Добавките се разделят по начина на своето въздействие, след като се налеят в двигателя. Едните добавки повишават вискозитетно-температурните, миещите, антикорозионнните и другите експлоатационни качества на маслата.

Други добавки са тези, които създават някакво покритие допълнително - например молибденов слой между микронеравностите и триещите се детайли, което също спомага за намаляване на износването. Има и други като МТ-10, които създават някакъв вид поляритет, т. е. отблъскване между микронеравностите на триещите се части. И т. н.

Слагал съм добавки и мисля, че не са навредили на двигателя, тъй като работи перфектно вече над 10 години след основния ремонт. Сипвал съм и по възможност по-хубави масла.

Истина е, че като потребители трябва да подхождаме препазливо към разни рекламни трикове като "повишаване на компресията", "двигател за ремонт започва да работи като нов" и пр. Аз лично добавка с такава реклама няма да си купя.

Но мисля, че при внимателен избор една добавка за масло ще помогне за леко нарастване на мощността и лек спад на разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.