Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ралиджийски и пистови шкоди у нас


Krankenstein

Recommended Posts

вече доста изписахме за 130РС в БГ и за шампионатите Октавия РС и Фабия РС, но нещо ми се губи един доста голям междинен период - 120 рали, 130ЛР, Фаворит 136 рали (доколкото помня е печелил европейския шампионат група Н, в началото на 90-те). Знае ли някой внасяни ли са такива коли у нас, карани ли са от наши пилоти и ако да каква е съдбата им?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворит е печелил световната купа за двулитрови автомобили през 1994, с познатия двигател 1289см3. Класиране

 

Състезателни шкоди 130ЛР или по-нови не са внасяни в България. Имало е като че ли някоя (една или няколко) 130, но мисля че са били група А (предполагам подготвяни в България, не знам) и нямат много общо със 130ЛР, която е група Б. За 120 Рали нямам никаква информация, обаче мога да дам линкове към три снимки:

http://forum.rally-club.net/album_mod/upload/acafd731d24f4f3667f08432583b80e3.png

http://forum.rally-club.net/album_mod/upload/352613e7cc00c453e5f3235d3e47cd17.png

http://forum.rally-club.net/album_mod/upload/bd0968c42ce4d2b06478a46c9289578d.png

Дали са оригинални (чешки) 120 Рали или просто модифицирани 100С не знам... От снимките се вижда, че радиаторът е преместен отпред, както е на 120 Рали, но това не е гаранция за нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворит е печелил световната купа за двулитрови автомобили през 1994, с познатия двигател 1289см3. Класиране

 

txl, знам, че ти си спецът по ралитата ама ми се струва, че тук говориш за Felicia. Може и аз да бъркам :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворит е печелил световната купа за двулитрови автомобили през 1994, с познатия двигател 1289см3. Класиране

 

txl, знам, че ти си спецът по ралитата ама ми се струва, че тук говориш за Felicia. Може и аз да бъркам :roll: .

 

Коко, какви Фелиции 94г. :D;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, кат са замисля има логика, ама щото знам, че Favorit се състезава с 1.3л двг, а Felicia с 1.6л и за тва ми се стори по-логично Fela-та да е взела до 2000сс3 :roll: ... Ама сигурно сте прави. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаворит е печелил световната купа за двулитрови автомобили през 1994, с познатия двигател 1289см3. Класиране

 

Състезателни шкоди 130ЛР или по-нови не са внасяни в България. Имало е като че ли някоя (една или няколко) 130, но мисля че са били група А (предполагам подготвяни в България, не знам) и нямат много общо със 130ЛР, която е група Б. За 120 Рали нямам никаква информация, обаче мога да дам линкове към три снимки:

http://forum.rally-club.net/album_mod/upload/acafd731d24f4f3667f08432583b80e3.png

http://forum.rally-club.net/album_mod/upload/352613e7cc00c453e5f3235d3e47cd17.png

http://forum.rally-club.net/album_mod/upload/bd0968c42ce4d2b06478a46c9289578d.png

Дали са оригинални (чешки) 120 Рали или просто модифицирани 100С не знам... От снимките се вижда, че радиаторът е преместен отпред, както е на 120 Рали, но това не е гаранция за нищо.

 

Брех мноо готени снимки:) Прави ми впечатление гиганскиа профил на гумите със които карат - дали не са слагали нископрофилни заради липса наджанти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.