Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Термостат - лято и зима


The Best Forman

Recommended Posts

Някой практикува ли смяна на термостата лято и зима т.к. до скоро карах само със термостат от 120 на 80 гр. и сега се чудя дали да сменям 88 гр. пак с 80 за лятото ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да правиш това? Ако нямаш проблеми с мотора или радиатора всичко ще си е 6. Аз за последните няколко годинки не съм си чувал перката на радиатора да се пуска повече от 2-3 пъти :!: А си работи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само в България има летни и зимни термостати... Слагай препоръчания от Шкода и не се занимавай с глупости! Двигателя е изчислен да работи на една температура...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята фелиция определено загрява повечко по светофарите - стрелката приближава почти до 110, ще пробвам номера със смяна на датчика, но честно казано не вярвам да помогне особено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята фелиция определено загрява повечко по светофарите - стрелката приближава почти до 110, ще пробвам номера със смяна на датчика, но честно казано не вярвам да помогне особено...

Не е добре това... По скоро радиатора предния да се е позатлачил или мотора да прави някакви парчета... :roll: Дано да е датчика наистина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност не съм сигурен дали има проблем, знам че моторите с алуминиеви глави по принцип са с по-висока работна трмпература, а не е ясно доколко ми отчита верно уреда, освен това скалата е много рядко разграфена - след 70, следващото деление е на 110 градуса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, сложи датчик от 120-ка, за да ти включва перката за по-дълго време. Но си провери и капачката на маслото, защото и моята загряваше и след това шлайфахме глава... То не че лошо - много зло стана Фелациото, особено на газчица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е перфектна поне засега ... имах объркани маркучи за парното и позапушена водна магистрала на смукателния колектор и малко грееше като я взех навремето . Сега всичко е ОК даже си имаме и нов радиатор , но тва може да е психоза от моя страна да не я прегрея ;)

 

П.П. Сложих датчик от 120 ка / за перката 92/87 / т.к. оригиналния беше такъв и ми се стори , че включва рано. После го смених с някакъв френски 97/92 и включи на абсолютно същото място перката ... извода го оставям за вас :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.