Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
сори за офтопика, но ми стана интересно какви са тези дизели без нагревателни свещи ;)

Според теб Камаз има ли подгряващи свещи? А Прагата? ТК-80? И още безброй примери. Дори и Форд Транзит е без подгряване. Помпата е по-различна и позволява палене без подгряване.

Публикувано
сори за офтопика, но ми стана интересно какви са тези дизели без нагревателни свещи ;)

Според теб Камаз има ли подгряващи свещи? А Прагата? ТК-80? И още безброй примери. Дори и Форд Транзит е без подгряване. Помпата е по-различна и позволява палене без подгряване.

Аз не съм казал, че не ти вярвам.... просто исках да дадеш повече инфо....

Публикувано
За успокоение,защото маисторите бая са те наплашили с помпата и куп други глупости,пробваи на по стар дизел на топъл двигател да запалиш без подгряване и резултата ще е същия като при теб.За това те питах преди няколко поста,как ти пали колата и какво разбираш под "трудно пали" и "въртя продължително".Ако си от тези които искат само като и покажеш ключа да запали,явно темата е излишна. :D

 

когато е студена пали на половин оборот,а като загрее наистина въртя продължително,което не съм измервал.

Публикувано

Според теб Камаз има ли подгряващи свещи? А Прагата? ТК-80? И още безброй примери. Дори и Форд Транзит е без подгряване. Помпата е по-различна и позволява палене без подгряване.

Порових се малко в нета :) И Камаза и Форд Транзита имат подгряващи свещи, но се намират в интейка :)

За тоя трактор ТК 80 нема инфо :)

Поздрави...

Пак сори за офтопика :oops: :oops: :oops:

Публикувано

При мен беше същия проблема. Стартера беше износен, въртеше мудно. Подменихме 4етки и лагери и сега е пушка. Пали от раз. Има си номинална 4естота на развъртане за стартера според Т и масло. В добрите сервизи са наясно. 4еткодържач и лагери 35 лв, труд 20 лв.

Публикувано

За тоя трактор ТК 80 нема инфо

 

Имам 2 мотокара с двигатели "Перкинс". Единия има някакво подгряване на всмукателната генерация, което отдавна не работи. Степента на сгъстяване е над 30/1. Подгревателни свещи няма, но палят като пушки (при як акумулатор и изправен стартер). Модел - около 1960 г.

Публикувано
За успокоение,защото маисторите бая са те наплашили с помпата и куп други глупости,пробваи на по стар дизел на топъл двигател да запалиш без подгряване и резултата ще е същия като при теб.За това те питах преди няколко поста,как ти пали колата и какво разбираш под "трудно пали" и "въртя продължително".Ако си от тези които искат само като и покажеш ключа да запали,явно темата е излишна. :D

 

имах опел астра 1.7 дизел,който топъл палеше по-трудно,но като му смених четкодържача на стартера заедно с четките разбира се почна да пали от четвърт оборот без подгряване.Проверих и този на Октавията,но ми се сториха добри и след като го смазах го затворих.

Публикувано

Стартера разбира се е важен фактор за дизела,другото са акумулатор,свещи,въздушен и горивен филтър :!: :!: :!: И да има чиста нафта,като е препоръчително да не се остава с малко гориво в резервоара. :D

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано

Реших си проблема с паленето!Случайно ми дадоха телефон на човек от Варна,който срещу 120лв. ми сложи някакво реле към температурния датчик и сега пали още като и покажа ключа. :D

  • 8 години по-късно...
Публикувано

Здравей колега! Моята Октавия е същата. И при мен като загрее не пали от четвърт, а прави по един- два обората и тогава пали. Порових се из форумите за дизели и се оказа, че да пали по-бавно когато е загряла е нормално.

Ако искаш да си сигурен , че нямаш проблем ходи при Мишо от Горубляне /0887787949,ул. 5 Ноември,№8/, но прдварително му се обади.

При мен колата гаснеше във време на движение и той реши проблема.

Пиши за резултата!

Здравей колега , знам ,че темата е от много години и може би не е актуална ,но имам същия проблем с шкодата 1,9 ,90 коня ,гасни в движение и се чува едно цъкане ,понеже видях ,че Мишо е вече извън България се чудех дали знаеш,какво е правил по колата ти за отстрани проблема ти . Благодаря!!!

Публикувано

Гасненето в движение обикновено е от реле 109. Сменяш го сам и забравяш.

Публикувано

Колега   stanimirpe   гледам, че си от София и мисля. че може да ти помогне колегата Pepino от форума!

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.