Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пичове осъвършенствах начин 105L да бие Rapid че


Recommended Posts

Ами Октавията ролира на писта Калояново!Не съм говорил лично с колегата,но колата кърти с визия,звук и вървене!Не е задължително да си Шкода фен,че да ти направи впечатление :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето тук ги има подробно описани принципите:

http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=1072

 

PS. тук намерих нещо за патилата при турбирането на Октавия 1,8Т:

http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=1011

апропо, знаете ли какво се случи с тоя колега, докъде я е докарал с тунинга, че нещо не го засичам да пише тук от доста отдавна...

 

Колегата е готов със тюнинга на маторя (може едни по-яки биелки да сложи по-натам). Иначе разбирасе колата е трудна за каране и основно което прави е върти гуми ,така че във момента работи над трансофрмация към 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ,те тези които са проектирали колата са имали достатъчно много показатели които са спазени от тях и това не са някои самправци.но щом сте решили да правите нещо няма да спрете докато сами не се убедите в плюсовете и минусите на начинанието си.в локомотивите с които съм работил има дизелови мотори с турбогенератори задвижващи се от изгорелите газове и техните обороти са зависими от оборотите на мотора.така във всеки диапазон от обороти има необходимото количество въздух,което е изчислено при проектирането.

все пак ето една идея която японците са опитвали на някои коли:отпред на колата на мястото на халогенните фарове са сложили подходящи фунии свързани с въздушния филтър с меки връзки.колкото по бързо се движи колата толкова се усилва налягането на входящия въздух но по този начин оборотите на мотора са достатъчно високи да работи с по големо количество въздух.може би трябва да се сменят жигльори за горивната смес за да се увеличи

и да стане по голяма мошността което е целта която сте си поставили.

успех!

 

Я кажи малко за тез Локомотиви - Шкода ли са били?:)

 

Иначе кво ме интересува - как така Турбото е сметнато да се върти спрямо оборотите на двигателя?Щото по принцип всички турбини които съм чувал или виждал ,още при около 40% от макс обороти на мотора се въртят със поне 100 000 оборота - от там нагоре започват да се отварят Бай-Пасите на изгорелите газове и по този начин се контролира оборотите на Турбината да не се качват повече от 120-130 хиляди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bqh se pootkazal da pi6a tuk, no 6te bada kratak:

Turbo s perka ne moje da stane, za6toto towa e ventilator, a za nego znaem 4e ima meka harakteristika na rabota, a DVG ima tvarda, t.e nesavmestimi sa. Wseki opit e obre4en na proval...

Kompresorite, turbocharger-ite sa s tvarda harakteristika...

Mogat da se saglasuvat samo ma6ini ot edin i sa6ti tip, towa e osnovno pravilo(s min izklu4eniq)...

sorry za latinicata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторите с турбо са с различни бутала от тези с атмосферно пълнене . обикновенно има и пръскалки в катрера които пръскат масло отдолу на буталата (целта е да се охладят защото са в отвратителен термичен режим ) . по- горе четох че баипаса са отваря при достигане на дадени обороти - това не е точно така - отвъртя се при достигане на дадено налягане в смукателния колектор или казано по друг начин на изхода на турбото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Za karburatora i turboto niama problem ima specialni veberi za turbo kolito imat kompensira6ti jigliori i tnt oba4 kato sloji6 turbo na 6kodaka s teia 3 lagera dolu...... hi hi hi bielnite lageri 6te stanat na pastet osobenno s mo6tnata maslana pompa na skodata.

Ama ne se 6a6kai pulni6 kartera s gres vmesto s maslo i si4ko e ok!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базикам се! Ти пък от маитап не разбираш :)

Сега сериозно за твоята идея. Преди доста време бях чел в един руски саит как някакъв "мужик" си е напражил турбо на зазката с турбина от прахосмукачка и задвижване от ремъка през редуктор има6е снимки чертежи и много подробно описание също така беше написал че ефекта е поразителен. Както се сешташ става въпрос за зазка така че цената на цялото устройство съответва на цената на автомобила. Поразрови се из руските сайтове и ще го намериш този материал. Съжалявам че не мога да ти помогна повече ама живея в Щатите а тук времето никога не стига. Също из тези саитове 6те видиш и как да си направи6 маслена помпа с увеличен дебит разбира се пак потщи без пари.

За греста в картера извиняваи беше маитап :)

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лееееко извън темата:

...Съжалявам че не мога да ти помогна повече ама живея в Щатите а тук времето никога не стига...

 

Аааа - нема а лъжеш :) Има време за сичко, па макар и у щатите... Всъщност, почти за сичко...аз не моа да намеря време да ида на кино, а съм си набелязал няколко филма...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малееее! :smt082 Аз от 2 дена посещавам сайте и ми се струва че съм в Мека-та на рацерите! Не знам знаете ли принципа на работа на турбодвигателите (явно не) та сте зачекнали темата? Ако ставаше с прахосмукачка турбините нямаше да струват м/у 1500 и 10 000лв.( да правилно сте прочели) А производителите на прахосмукачките "Ракета" щяха да са главен спонсор на WRC шампионата! Тука сте решили да преоткриете топлата вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Za karburatora i turboto niama problem ima specialni veberi za turbo kolito imat kompensira6ti jigliori i tnt oba4 kato sloji6 turbo na 6kodaka s teia 3 lagera dolu...... hi hi hi bielnite lageri 6te stanat na pastet osobenno s mo6tnata maslana pompa na skodata.

Ama ne se 6a6kai pulni6 kartera s gres vmesto s maslo i si4ko e ok!

 

Значи истината е че 120/130 блока си е наследник на 1000С - само ,че биелните лагери не са проблем. Има Шкоди дето са разпилени до 90 коня и лагерите си издържат (нема значение че са 3 вместо 5 като на жигулитата).

 

По принцип има 2 пътя за да се правят тез мотори по-мощни - единия е да се оставят Натурални и другия е принудителното пълнене.

 

Малко хора може би знаят но във последните 4-5 години са появи едно нещо наречено megasquirt ,и във България има вече неколко Лади които си работят перфектно със него. Със въпросната централа - аз лично със удоволствие бих направил един 136мотор като леко проекче със малко Турбо и ако е Тюнато както трябва въпрсните лагери ша си държат ,ша стане поне 90 коня и около 150НМ ,и във краина сметка ще бъде доста по-икономично от оргиналните 62 коня:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:| F16 недей да ме пращаш да чета клуб WRC! Т'ва какво чета и пиша си е моя работа! А тука в темата има доста хора(не всички), които нямат никакво понятие за принципа на работа на турбодвигателите. Освен това съм убеден че двигател 105 няма да издържи турбина или тя трябва да надува много малко, т.е. няма смисъл! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хора може би знаят но във последните 4-5 години са появи едно нещо наречено megasquirt ,и във България има вече неколко Лади

 

Лорде я раздухай малко, че ми стана интересно. Какво е това рут-компресор електрически или нещо такова разкажи малко по подробно на всички във форума ще им е интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хора може би знаят но във последните 4-5 години са появи едно нещо наречено megasquirt ,и във България има вече неколко Лади

 

Лорде я раздухай малко, че ми стана интересно. Какво е това рут-компресор електрически или нещо такова разкажи малко по подробно на всички във форума ще им е интересно

 

MS-a e Centrala (ECU) ,openSource ,eftino i lesno za mapping (ima AFR Tracking).

 

Edna ot Ladite mi dokladvaha che sa q vyrteli tocno vchera na Dyno-to vyv ProSpeed - rezultatite bili kategoricni 150+KW i nad 370NM na kolelata (smetaite pone 10% povece na vala).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с MS-a е че тея моторолски процесори трудно се намират тука и трябва да се поръчват от САЩ. Или поне в русе по магазините за компоненти ми обясняват че няма от къде да поръчат, та ако някой знае къде има в бг моля да каже че иначе трябва да моля познати зад граница да ми поръчат, че с българска дебитна или кредитна карта не може да се плаща :(

 

п.п. Тая тема съвсем се разми :(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e ще караш на смукач естественно.

А ти съвсем случайно да знаеш какъв разход прави тая Шкода на пълен смукач?!?! :evil: Поне моята веднъж като се беше прецакала и вървеше само на смукач ми правеше точно 30/100 !!! Не знам как мислиш че ще се насмогва на тая кола.То по-добре да си купя Viper - той гори 22/100

Айде със здраве и полека с турбото,че Шкодата отпред е много слаба :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с MS-a е че тея моторолски процесори трудно се намират тука и трябва да се поръчват от САЩ. Или поне в русе по магазините за компоненти ми обясняват че няма от къде да поръчат, та ако някой знае къде има в бг моля да каже че иначе трябва да моля познати зад граница да ми поръчат, че с българска дебитна или кредитна карта не може да се плаща :(

 

п.п. Тая тема съвсем се разми :(:(

 

Ми въпросната Лада е точно от Русенската Школа (Бизарт Тюнинг) ,щом кат са намерили - требе да има:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бизартаджиите са от най-добрите.

 

Идеята ми е че може да се поръчат, за доставката няма проблем но не мога да пладя с картата си от българска банка, трябва да ползвам някой познат който се намира в чужбина, то като се замисля имам 5-6 варианта :), но сега съм се хванал да кърпя купето и ми е много натоварено, та инжекцията ще почака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e ще караш на смукач естественно.

А ти съвсем случайно да знаеш какъв разход прави тая Шкода на пълен смукач?!?! :evil: Поне моята веднъж като се беше прецакала и вървеше само на смукач ми правеше точно 30/100 !!! Не знам как мислиш че ще се насмогва на тая кола.То по-добре да си купя Viper - той гори 22/100

Айде със здраве и полека с турбото,че Шкодата отпред е много слаба :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

моята старата харчеше 30 като я настъпех зимата, ама и много вървеше. Тая като я настъпя по рязко от 2ра и чувам как съединителя превърта супер яко :?

:(

Малееее! :smt082 Аз от 2 дена посещавам сайте и ми се струва че съм в Мека-та на рацерите! Не знам знаете ли принципа на работа на турбодвигателите (явно не) та сте зачекнали темата? Ако ставаше с прахосмукачка турбините нямаше да струват м/у 1500 и 10 000лв.( да правилно сте прочели) А производителите на прахосмукачките "Ракета" щяха да са главен спонсор на WRC шампионата! Тука сте решили да преоткриете топлата вода.

имам понятие колко пари е една турбина, но нея я ползваш ежедневно, а това е за 1 гонка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.