Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сменял ли е някой прагове на 120


PV

Recommended Posts

Днес проверих в магазина, по 13 лв. ги продават. Въпросът ми е някой сменял ли си е сам и каква е процедурата. Или ако без майстор не може да мине, колко пари може да струва работата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Те са засега без пари, дават ти целия праг за едната страна за 13 наистина, но той трябва да се боядиса в цвета на колата. Това няма да е без пари. Второ, трябва да се махне стария праг, сега не се сещам как става, ще гледам по-подробно след два дни, щото сега заминамав извън София. Но едва ли се маха с винтове, тъй че трябва да играе флекса май. Трето, слагането - също може би ще се наложи заваряване. В такъв случай ми се струва, че ще е цифромания работата на майстора. :smt021
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те самите прагове са ефтини, дори да са чешките, но на повечето места искат 50лв за смяната на двата, а и действително не е малко работа, трябва изрязване с флекса, после заваряване с телоподаващо устр-во, а и си трябва опит с тези работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купувате праговете, гледайте да са оригинални, т.е. да не са производство а ла "Бай Мангау" - важно е да има профил на колонката между вратите.

 

По принцип за "демонтажа" - Налагаш новите прагове, да видиш дали съвпадат : ). Очертаваш краищата, където може се реже с флекс, където не може - със секач. След това - с телоподаващо се заварява новият праг. Като заваряваш, отначало капваш по наолко капки през една педя - само го прикрепяш. Ако имаш телоподаващо, можеш да си ги смениш и сам, дори да нямаш кой знае какъв опит - не е голяма философия. Виж, смяната на веждите е по-сложна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май с електрожен става,но не е "здравословно" за тенекиите,защото ги прогаря доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, с електрожен не става! Ако е Москвич или Лада и се сложи по-дебелшка ламаринка-става, но Шкодата е с финни ламарини и не може с електрожен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, с електрожен не става! Ако е Москвич или Лада и се сложи по-дебелшка ламаринка-става, но Шкодата е с финни ламарини и не може с електрожен...

 

И аз това казах де! :P И на танк,не е хубаво да му заваряваш тенекиите с електрожен :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ламарини като нашите само СО му е маиката. Освен това и по здраво става и по малко после ще си играете с заглаждането на заваръчн9ия шев. И на моита и предстои тая операция но ще почака малко докато събера парички за цялостно боядисване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес си купих един праг (десен) и имам мръсната идея да си го сменя сам. Ще го сваля със секач, при нужда и флекс мога да ползвам при човек, а слагането с преносима бормашинка ще пробия дупки и ще го захвана с винтове, а вместо заварка - течен метал. Ще го китосам и изтъркам, а после ще го мина с четката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, странна концепция имаш. Дано се получи сполучливо. И да кажеш после к'во се е получило накрая :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и добре да стане... като за малко пари не ми се струва лоша идеята и снимки да направиш!! Вземе да ни хареса после ще ти плащаме за идеите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим. То че щи си личи, е ясно. Но в момента не ми се дават пари, тъй че да става квото ще. А резултата ще го видите още на срещата в неделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно предложение - използвай нитове вместо винтове. По-бързо е а и си мисля че с винтовете ще стане по-трудно...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че с АЛУМИНИЕВИ нитове ще е добре. След време те се подуват и стават на прах. Личен опит с варбурга на дядо ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам... Има нитове и нитове. Landrover Defender (ако не се лъжа) няма заварки а е само на нитове. И не стават на прах!

А относно винтовете - тия винтове трябва да хванат някъде. А ламарината е тънка...

И беше просто предложение. PV си решава сам..

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам пистолет за нитове. Освен това гледам, че в долната част на оригиналните прагове има няакви винтчета, май тип рапидки. Като тръгна да ги отвинтвам, ще разбера. Мисля, че и горе ще мога да пробия дупки с бормашинката и да ги захвана. Гледам, че новия праг от магазина е малко по-дълъг и продължава пред и зад вратите по дължина и малко нагоре, така че там ще е тънката част, където трябва заварка - т.е. в моя случай вместо нея течен метал, после кит и боя. Лошото е, че с тия дъждове не мога да легна и спокойно да работя, но се надявам до събота-неделя да я свърша тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.