Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Снимчици


Recommended Posts

И аз съм се чудил за 30-те градуса. И си мисля (без да съм пробвал или мерил или нещо подобно), че центъра на тежестта на самия двигател избягва надясно, при този наклон, така че не вярвам това да е причината. Може би причината за наклона е съвсем тривиална - да може да се разположи двигателя достатъчно рационално. Знаем че на 1000МБ и 100/110 радиатора е отзад от ляво. Може би това определя наклона на двигателя. А да изправят двигателя, след като са преместили радиатора отпред при по-новите модели, не е толкова лесно, най-малкото трябва да се промени блока, за да може да се хване към скоростната кутия под друг ъгъл. А както виждаме, твърде много концепции (остарели концепции) от 1000МБ не са били променени при следващите модели, това е още едно нещо, което се е запазило.

 

Това е напълно възможно ,особено при Чугунена глава накланянето на мотора изнася центъра му на тежеста доста във дясно - при 100-иците със тоз радиатор от ляво така се получил балансиран двигателен отсег.

 

 

Брей, то това било най-лошото измислено окачване :) Че си има недостатъци е така и основния недостатък е, че колелото винаги е перпендикулярно на полуоската. Но все пак е независимо окачване. Ясно е, че далеч не е най-добрия вариант за спорт, но не мисля че е чак толкова трагично.

 

Ми това за мене е наи-лошото независимо окачване съсдавано някога ,много по-лошо във завои от повечето дето са на една греда. Моито лично мнение е ,че във следвие на факта които споменаваш за пеерпендикулярното колело на полуоската ... ами от там Камбера ти шава при накланяне на колелото и поднасяне на задницата и то във некакви ГИГАНСКИ граници. Чехите дето съм виждал да защитават това окачване викат ,че то било ползвано при Поршета - да ползвано е при Поше 356 НО във комбинация със стабилизираща Шанга (предполагам сте играли NFS Porsche ,там като се смени таз шанга със 2хmm колата се променя доста) освен това Др.Порше не е избрал това окачване съвсем по желание защото е правил автомобила на подобна платформа със костенурката след това е преминал много бързо към Semi-Trailing като на 130/Рапид.

 

П.С. Тука имам една книга със всички статии от 70-те и 80-те публикувани във АнглискоПишещите списания за шкода - там некои беше споменавал при тест на 120LS "Тази кола има наи-лошото възможно поведение при завои - НЕПРЕДВИДИМО" ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    15

  • Redline__

    12

  • toto

    11

  • Neon

    11

Най-много писали в темата

Абе ако тръгнеш да взимаш насериозно мненията на английски "специалисти" не е на добре. Англичаните могат да се присмеят на всяка една кола, без да обръщат внимание на собствения си автомобилен парк пълен с чудати и очевидно грозни коли. Споменаването на компютърни игри като привеждане на доказателства ли го даваш незнам, обаче игрите и реалността не мисля, че имат много общо. Изобщо това със нестабилното задно окачване ми се струва, че малко го теоритизархте излишно, на практика не мисля, че е толко лошо нормалното окачване ва 105-120, нито че чехите са направили кой знае какво подобрение с окачването на 130 и Рапид. А заден мост с греда няма как да влезне отзад просто - а и това е може би най-ефтиното решение, и далеч не най-доброто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако тръгнеш да взимаш насериозно мненията на английски "специалисти" не е на добре. Англичаните могат да се присмеят на всяка една кола, без да обръщат внимание на собствения си автомобилен парк пълен с чудати и очевидно грозни коли. Споменаването на компютърни игри като привеждане на доказателства ли го даваш незнам, обаче игрите и реалността не мисля, че имат много общо. Изобщо това със нестабилното задно окачване ми се струва, че малко го теоритизархте излишно, на практика не мисля, че е толко лошо нормалното окачване ва 105-120, нито че чехите са направили кой знае какво подобрение с окачването на 130 и Рапид. А заден мост с греда няма как да влезне отзад просто - а и това е може би най-ефтиното решение, и далеч не най-доброто.

 

Е ти па са мноо грубо го даваш...

 

Първо Англичаните може и да не знаят как да кривят ламарини или правят мотори но са точно едни наи-добрите специалисти по окачвания - вземи покраи един Елисе или една MR2 за да разбереш за какво говорим. Освен това Английската преса е наи-независима точно защото те особени коли нямат (след като половината им фирми фалираха ,а другата беха изкупени) заради тва не случаино наи-доброто им списание АутоКар го наричат "Библията на автомобилния Ентусиаст"

 

ГореСпоненатата компютърна игра е наи-реалната която някога съм играл на PC и една от наи-реалните изобщо (аз лично играая на симулации от повече от 15 години откакто излезна TD1 na ACcolade) - и освен това ,разни други игри които ги няма за PC като Grand Tursismo се ползват масово от професинални Рали пилоти за да тренират на тях!.

 

Ние ТеорИтизираме - ти ако имаш практика ,заповядаи изкажи се - аз нямам защото когато тези коли са били нови през края на 70-те тъкмо съм ре раждал и не е имало как да ги карам. После вече като одъртеят всеки може да каже ,еее ма тоя не си е сменил "фсЪлентофите Фтулки" и заради тва си размаза колата във бордюра ;)

 

Разликата межд поведението и возията между 120 и 130 е ... достатъчно голяма ,вЕрвай ми.

 

Обратно към темата ,тънката ми мисъл е ,че чехите са сложили на 105/120 окачване което поне 10 години преди това е било отхвърлено от фирми като Мерцедес и Порше - окачване което е ПЕРФЕКТНО за това което е предвиден автомобила ,НАРОДЕН автмобил от които са произвдени над 1 00 000 бройки ,автомобил за предвижване от А до Б - просто няма смисал да се опитва спртуване със него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен, въпреки че опитите продължават!! :DНАРОДЕН автмобил от които са произвдени над 1 00 000 бройки ,автомобил за предвижване от А до Б - просто няма смисал да се опитва спртуване със него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто няма смисал да се опитва спртуване със него.

 

Да, обаче някои твърдоглавци гледай какво правят: http://x96.dataglobe.hu/rally/lepold/videok/egyeb/lakatos_tibor_klip.wmv

 

Разбери ме добре - не казвам, че това е най-добрия вариант, просто мисля че си прекалено краен в позицията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

txl: na този клип освен купето няма нищо оригинално по колата. не знам защо трябва да сравнявате спортни коли в който са вложени доста пари за промяна на двигател,ск. кутия , окачване ...... и всичко оснанало със една шкода която примерно аз карам и е най обикновенна.ясно е, че и на нашите коли ако вложиш 10 000 лв ще стане здрава спортна , ще можеш благодарение на 3 литровия си двигател и шпер диференцияла да правя дрифтове и тн и тн и тн.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че няма нищо оригинално, няма да го коментирам.

 

Ще кажа само, че не сравнявам нищо :) Говорихме си за спортуване с кола с окачване тип swing axle и давам пример за това. Нищо не сравнявам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто няма смисал да се опитва спртуване със него.

 

Да, обаче някои твърдоглавци гледай какво правят: http://x96.dataglobe.hu/rally/lepold/videok/egyeb/lakatos_tibor_klip.wmv

 

Разбери ме добре - не казвам, че това е най-добрия вариант, просто мисля че си прекалено краен в позицията си.

 

Яко Видео ,и още по-яко музикално озвучение :)

 

Само дето не си признава дали е добавил 20 или 30мм шанги що аз знам от челен оптит (от преди седмица) че достатъчно дебели щанги (или добре натегнати връзки) може и наи-доброто окачване монтирано на сериини автмобили да се превърне от независимо във ... зависимо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://video.google.com/videoplay?docid=6988641640206347453&q=skoda

Считам че тая кола е пълен оригинал :) и цялата работа иде от задкормилното устройство а не от "суинг аксел"-а...

 

П.С. Лада карал ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: Естествено че смятам, че мощността на 120-ката е недостатъчна за дрифт! Говорим конкретно за Шкода 120л. ДВИГАТЕЛЯ Е СЛАБ ЗА ДРИФТ!!!!! Може сам по себе си да е перфектен, може колата да е отлична, може всичко да е ОК, но колата не става за дрифт според мен. Иначе шкодичката си е много хубава- не се отклонявайте от темата!

човек не се излагай шкодовия двигател 1200 си е супер мощен, в смисъл аз като си оправих спирачките да не блокират и излетях още на 2ра. Освен това март месец се завъртях на пряко без никакъв проблем на българия и гоце делчев. Освен това съединителя ми е на косъм от отказване и пак нямам проблеми с гаста в завой. Без да искам да въртя ако направя обратния завой на 2ра с малко газ телефона отива от ляво в дясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: Естествено че смятам, че мощността на 120-ката е недостатъчна за дрифт! Говорим конкретно за Шкода 120л. ДВИГАТЕЛЯ Е СЛАБ ЗА ДРИФТ!!!!! Може сам по себе си да е перфектен, може колата да е отлична, може всичко да е ОК, но колата не става за дрифт според мен. Иначе шкодичката си е много хубава- не се отклонявайте от темата!

човек не се излагай шкодовия двигател 1200 си е супер мощен, в смисъл аз като си оправих спирачките да не блокират и излетях още на 2ра. Освен това март месец се завъртях на пряко без никакъв проблем на българия и гоце делчев. Освен това съединителя ми е на косъм от отказване и пак нямам проблеми с гаста в завой. Без да искам да въртя ако направя обратния завой на 2ра с малко газ телефона отива от ляво в дясно

 

а гумите от кога са ти?..или те нямат значение :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите отзад са ми тея с които я купих, 1 Vredstein 165/13 1 Marshal 165/13 а отпред сложих едни от фиата едната е няква зимна турска и май е единствената свестна от 4те 165/13 а другата е няква самоубийка Bridgestone 145/13 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите отзад са ми тея с които я купих, 1 Vredstein 165/13 1 Marshal 165/13 а отпред сложих едни от фиата едната е няква зимна турска и май е единствената свестна от 4те 165/13 а другата е няква самоубийка Bridgestone 145/13 ;)

 

а сега се сети защо ти стига ПОВЕРA:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...човек не се излагай шкодовия двигател 1200 си е супер мощен...и излетях още на 2ра...се завъртях на пряко без никакъв проблем на българия и гоце делчев...

Егати рацера, егати повера ](*,) Кога ли ще спреш да ги дрънкаш тези измишльотини (за да не кажа "глупости"). Човече, събуди се! Говорим за 52 коня и задноразположен мотор...Къде видя мощност, къде видя racing??? Нека не прави(ш)м от черното бяло или обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според мен в завода за пропуснали да добавят една цифра към мощността на Шкодата.Мисля че е краино време вече всички да разберете, че Шкода-та не е 52, а 520 к.с. !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моита баба миналото лято в един дзверси дъжд тръгнах да правя тия изпълнения от клипчето и тръгна да се получава ама съм сериозно неопитен за тия неща и малко се пооплаших ама си изнасяше за световно :mrgreen: ако беше някои по опитен сигурно щеше да влиза много на страни в завоите както в клипчето... ама според мен си е възможно правил съм на мокро обратен завои както мустанга :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: после един човек ме пита каква е тая шкода та ги прави тия неща... а аз му казах "Шкода" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ M power ми човече не мога да се сетя :roll:

@ Mishelle незнам защо съм ти толкова антипатичен, нищо лошо не съм ти направил, ама се тая. Не виждам какво толкова не мощно има в тея 52 коня, аз си ги уважавам до последния, с тях съм гонил SLK на бала + блокирали спирачки, по малките улички разбира се. Няма да тръгна да те убеждавам в нищо, защото едва ли ти пука за моето мнение и обратното. Сложи си в подписа "двигателите 105/120 за нищо не стават" и спри да ме апострофираш моля те :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радваме на следващата среща да видиме "супер мощния" ти мотор, дето излитащ на 2-ра :lol: Абе ти няма ли да се осъзнаеш ? :lol: Надявам се разбираш защо не ти трият мненията. Просто забавляваш всички... ;) Що не ни разкажеш още някоя интересна случка :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да запознаем Максрпм с Цецо, па да видим кой-кого :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ M power ми човече не мога да се сетя :roll:

@ Mishelle незнам защо съм ти толкова антипатичен, нищо лошо не съм ти направил, ама се тая. Не виждам какво толкова не мощно има в тея 52 коня, аз си ги уважавам до последния, с тях съм гонил SLK на бала + блокирали спирачки, по малките улички разбира се. Няма да тръгна да те убеждавам в нищо, защото едва ли ти пука за моето мнение и обратното. Сложи си в подписа "двигателите 105/120 за нищо не стават" и спри да ме апострофираш моля те :|

 

сложи едни хубави гуми и пробвай на сухо колко сила има двигателя ,да видиш че няма да е същото!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ви кажа само по въпроса - мнението на братчед ми, който доскоро караше Форд Ескорт 1,6 - доста по-модерна и мощна кола от Шкода 100/120. Веднаж на връщане от Рилския манастир поради тежка форма на махмурлук му дадох да кара 110Р-ката надолу по завоите - коментара му: феноменално стабилна кола, форда е като корабче в сравнение с нея! Само бих добавил, че все пак не може да се прекалява със спортното каране в завои, защото почва да се намесва леката предница (писал съм в друга тема за безуспешния ми опит да се опра на едно Пижо 307, а имах подобна случка и с Рено 12 Гордини - спортно окачване... no chance)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената кола, с която съм се гонил е Фиат Уно по една доста трудна отсечка с много завои и въпреки това го сцепих.На 2-3 завоя се доближи до мен, ама след тях се загуби. За стабилност, стабилна е колата, което в интерес на истината доста пъти ме е изумявало.Но като за 1,2 и тая възраст си е перфектна :)

 

П.П. Веднъж и с една Жигула 1.3 се гоних и интересното беше, че аз вървях с една скорост надолу от него в повечето участъци, но крайна сметка се оказа че вървят наравно. Айде стига съм лъгал вече :mrgreen: Карайте си колите със здраве и безаварийно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.