Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Снимчици


Recommended Posts

А моита Шкодичка е с характер... един път е нестабилна с 20км/ч друг път при 80км/ч трети път при 160км/ч :roll: компютара и дава данни как да се държи... хахаха е маитапа на страни ама си е вярно че е стабилна и то много кадета ми не е толкова по спускана по наклон... докато Шкодето лети :mrgreen: макар че ми се е случвало да навъртя разко волана с 20тина км/ч и да почне да се суче ама сигурно си има причина... знам ли :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    15

  • Redline__

    12

  • toto

    11

  • Neon

    11

Най-много писали в темата

Maxrpm,от доста време се въздържам да ти кажа,че съм съгласен с колегите.Вземи да стъпиш на земята,най - приятелски ти го казвам.И двамата сме на едни години и донякъде те разбирам,ама Шкода 120 и мощност са две взаимноотричащи си неща.И аз в един момент си мислех 1000МВ за самолет без крила :) .

Освен това не мисля,че си антипатичен на когото и да било,всички ти се радват на ентусиазма и на историите,но просто Мишел се опита да те свали от облаците.Айде лек ти ден,дано успея да дойда на срещата и да се запознаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи да стъпиш на земята,най - приятелски ти го казвам.
а ти вземи разкарай тоя двг от моторна косачка дето ти е отзад, сложи няккав от 120 настъпи го до ламарината и тогава ела да ми обясняваш колко е слаб. Аз говоря за 105/120 моторите, тея с едностепенен карб са найстина само за придвижване от точка до точка. Ти поне си на мойте години, ако и ти започнеш да ми обясняваш как шкодата се влачи вече ще се хвана за главата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле,колега,мислех си,че може да се говори с теб...Е сбъркал сам май...както и да е.Няма да ти казвам нищо на тази тема оттук нататък.Ти ще си мислиш,че караш Порше,а аз ще си карам моторната косачка.И всички ще са щастливи и доволни.Няма да споря с теб, по-продуктивно би било да споря с радиото,така че остани си със здраве!Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега максрпм, никой тук няма намерение да те обижда с каквото и да било, така че моля те и ти не наричай автомобилите на колегите с обидни имена. За "моторната косачка" говоря, още повече че на срещата пред НИМ видяхме твоя двигател в какво състояние беше и колко бърза беше колата ти...и въпреки това никой не ти се е подигравал.

А сега отново на въпроса за бързата Шкода. Аз преди да критикувам ще си призная че 120 почти не съм карал. Моята е 105 (за кратко надявам се).

Знаеш ли, като я подкарах в началото и аз си мислех че тоз дзвер много върви. Обаче после ми изпадна възможност да покарам няколко западни автомобила с различни двигатели и от различни класове. Извода е че за времето за което моята кола ускорява до 40 км/ч един Фиат Добло (1,3 дизел пикап и то натоварен) вече е ускорил до 60. Да не говорим за разни "избушени" астри по 1.7 ТД.

В името на проверката на тезата ми ти препоръчвам да вземеш да покараш някоя Лада каквато и да е. Само за да видиш колко по бърза е от твоята шкода.

Виж, младеж, Шкодата е нежна кола. Не я мачкай. Тя не е спортна. За това твоята е все повредена. Грижи се за нея и си я гледай и тя ще си те вози.

А да и в заключение само да кажа, че и аз преди изпреварвах разни западни колици по улиците и си мислех че съм много бърз...истината е че ти се състезаваш с тях, но не и те с теб...хората просто си карат.

И най важното, колега, е да гледаш с тези спортни наклонности да не се претрепеш в някоя канафка, защото уличните рейсъри със 25 годишни злеподдържани автомобили влизат в рисковата група...и имай предвид че ако ти се случи нещо баща ти никога няма да си прости че ти е дал да караш колата.

Хайде със здраве и не бъди толкова рязък. Форумът е място за взаимопомощ и подкрепа а не за глупави разправии и караници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да запознаем Максрпм с Цецо, па да видим кой-кого :lol:

 

това май остана..... а останалите който сме със кофти колите и който не сме състезатели ще си вземем бира и семки и ще гледаме сейра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да обиждам никой но според мен Жигулата е доста по-добра като възможност за вървене,завиване и влизане с вратите от Шкодата,просто този задно разположен мотор не е най-хитрото нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maxrpm - колегите Один и Гогата много добре перефразираха думите ми, т.е. явно са ме разбрали какво искам да ти кажа. А ти защо не стопляш...знам ли. Вече веднъж го писах - свързвам го с годинките ти. Относно заяждането - това са глупости дето си ги мислиш. Не се заяждам! И никога не съм се заяждал с теб! Просто споря относно небивалиците дето ги дрънкаш, последната от която, че си гонил/догонил Мерцедеса, ама той явно не е знаел и си е карал лекичко. Както не са знаели и всички останали дето явно си ги изпреварвал с газ до ламарината, а те хората едвам пипнали газта си се возят:)

Нямам намерение да си слагам в подписа, че двигателя 105/120 не става за нищо, защото всички знаем, че не е така. Но и всички трезвомислещи, независимо какво друго са карали знаем, че 52 коня не са мощност, с която да "излетиш на 2-ра", нито пък е мощност, която може да ти позволи да караш спортно и да те лепне за седалката (ако знаеш изобщо какво е това усещане). Бъди реалист! Всички си обичаме по един или друг начин колите и всички много добре знаем колко мощни са те. Затова заблудата ти относно излитането няма как да хване дикиш...

За сученето - като чета с какви гуми караш, ми става ясно как успяваш да направиш обратен по описания от теб начин. А замислял ли си се, че от гледна точка на безопасност, както и от гледна точка на амортизация на автомобила НИКОГА не се препоръчва слагането на различни гуми на един мост? Или може би ти си над тези неща?

И може би ти трябва да си сложиш в подписа "мразя си колата", защото начина по който я ръчкаш направо я съсипва. Ама като гледам тя подобаващо ти го връща...

Със здраве и без лоши чувства! Дано по-скоро се вразумиш и слезеш на земята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е работа принципно да се обаждам след като не съм притежавал 120ка, но доста съм карал такава...

 

Та, бах аз тоя мотор отзад, какво не му харесвате :roll: , за предимства и недостатъци много се е изписало в този форум, не искам да наливам масло в огъня, просто според мен не му пречи толкова на автомобила задноразположения двигател, освен в някои частни ситуации.

 

Друго което искам да уточня е, че "drifting" не е само пиленето на гуми в кръг... в това понятие влизат плъзгания, сурвания, поднасяния и т.н. А със 120 е възможно да се правят тези неща, въпреки слабия мотор, но в повечето случаи си требе я пясък, я да е мокър асфалта, за сняг няма да говорим - там е ясно. Ако искате и мен ме обвинявайте в преувеличаване и витаене в облаците :roll: , но и аз съм суркал със 120ка и то така, както не съм вартял Favorit-a...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не познавам нито максрпм, нито колегата с 1000мб,то но мисля че кола 66та година в състояние по добро от това на 80% от 105/120ките на пътя си е за уважение, а не за подигравки.

А доколкото динамиката на 120Л аз съм доволен но за спорт не мисля че може да става дума, бягам само вектра 1.7 дизел и то до 80км/ч.но аз не се състезавам а се кефя че не ходя пеш, и че карам колата си с удоволствие.поздрави и на двамата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е работа принципно да се обаждам след като не съм притежавал 120ка, но доста съм карал такава...

 

Та, бах аз тоя мотор отзад, какво не му харесвате :roll: , за предимства и недостатъци много се е изписало в този форум, не искам да наливам масло в огъня, просто според мен не му пречи толкова на автомобила задноразположения двигател, освен в някои частни ситуации.

 

Друго което искам да уточня е, че "drifting" не е само пиленето на гуми в кръг... в това понятие влизат плъзгания, сурвания, поднасяния и т.н. А със 120 е възможно да се правят тези неща, въпреки слабия мотор, но в повечето случаи си требе я пясък, я да е мокър асфалта, за сняг няма да говорим - там е ясно. Ако искате и мен ме обвинявайте в преувеличаване и витаене в облаците :roll: , но и аз съм суркал със 120ка и то така, както не съм вартял Favorit-a...

 

всъщност дрифтинга няма нищо общо със въртенето в кръг....120-ката можеш лесно да я засилиш и да я накараш да поднесе и тн. но дрифт (в истинския смисъл на думата) няма как да стане....колкото до двигателя отзад той поскоро прави това упражнения по трудно,но не и невъзможно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://video.google.com/videoplay?docid=6988641640206347453&q=skoda

Считам че тая кола е пълен оригинал :) и цялата работа иде от задкормилното устройство а не от "суинг аксел"-а...

 

П.С. Лада карал ли си?

 

Леле ма трудна работа стаа са срещу 2-ма братя ;)

 

Та тва видео кво да ти кажа ,не видях нищо спортно - класичкеско леко поднасяне без никакъв продължителен контрол на плъзгането (моменти при които скача наляво надясно неконтрилуремо) ,не бих казал че се вижда да взима завои със висока скорост ,а начина по които завършва не го пожелавам на нито един собтвеник на Шкода и е точно това от което изкам да предпазя хората във този форум.

 

Ладуни съм карал поне 2 (под каране разбираи над 5000км изминати). Ето и една дето може па и SwingAxle да има ,знам ли я що Дрифтосва така?:)

 

http://supra.stalx.com/Hosted/ff/lbk_emcsi1.wmv

 

 

И за колегата със голямата мошност ,и аз бех така некога. Първо си мислех ,че 105-цата върви яко (то създава некво такова усещане заради кривата на въртящия момент) ,после минах през етапа да си мисля че Косуарт 2.0 Турбо е излита на всеки старт - докато сивото Ламбо на летеца не ни разкъса на моста Чавдар... сега след като си направих кола дето е да е към 350 коня и над 500НМ вече си трая понеже знам какви коли има и как върят и че каквото и да имаме ние простосмъртните винаги ша е едно добро начало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Преди малко гледах дрифта на Жига-та, мисля че беше в тунинга, и смятам че това е един от най красивите дрифтове които съм виждал (имайки предвид колата). Относно "дрифтовете" с Шкода от предишния клип- това показва колко тъпи коп....а има на тоя свят! Направи ми впечатление дърветата около пътя на по 1м. от асфалта!!! Пак добре завършиха в нивата! Ао се сещате в мачалото на темата ставаше въпрос за клип със шкодата на toto! Още го чакам!

 

P.S. КОла 350к.с. и над 500Nm! ИНТЕРЕСНО!!!! КАКВА? :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде понеже се изказаха много мнения за Шкоди да се включа и аз....

Карал съм 1000MB, 100S, 120L и сега Octavia.

1000MB и 100S. Дефакто един и същи двигател - 42 коня. За бягане не може да се говори. Юркането е противопоказно...

120L е малко по-добре 52 коня. Но и това не става за състезания. На мокро или на сняг, ако знаеш какво правиш и как да го правиш, може да дръпнеш на 30-50 метра. Все пак задния двигател и задното предаване си оказват влияние. След това си далеч назад. Дори с 5 степенната скоростна кутия. Не, че има разлика до трета....

Octaviata също не е за състезания. Да върви, но просто не е за състезания. Не случайно и Шкода смениха Octavia за Fabia за WRC...

За колегата с 1000MB - евала на него и на баща му! Тая Шкода съм я гледал години наред всеки ден (по пътя за училището ми беше...) и винаги съм завиждал на добре поддържаната кола. Нищо че повечето време беше под чергилото :) Ако колата на maxrpm дори с една идейка се доближаваше до нея щеше да е супер, но....

За maxrpm: Виж, никой не иска да се заяжда с теб, но ти просто си го просиш :( По една или друга случайност си собственик (или по-точно син на собственик!) на Шкода и затова за теб това е най-великата кола. Понеже нямаш база за сравнение си мислиш, че тази кола лети. Е, ще имаш възможност да се качиш и на други коли и ще разбереш колко си далеч от истината! Като карах 100S-а си мислих, че върви. Като се качих на 120 си казах "Ей, това е друго нещо...". След това се качих на Vectra-та. И разбрах колко не вървят тия коли (все пак говорим за друго поколение автомобили!). Та не се излагай като ни разправяш как със стандартна Шкода си отнесъл Mercedes и сие... Тук почти всички са карали 1000, 100, 105 или 120. И знаят за какво става въпрос...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да си призная си мислих че върви много Шкодата до момента в който не покарах 3 audita(S6 ,A8,allroad) тогава стъпих на земята и си рекох че с мойта кола бърза работа нямам, бавничко ама ще стигна...... даже ми беше доста глупаво като слезнах от allroad-a в което си като в джип и като тръгнах с шкодата погледнах няколко пъти дали съм пуснал ръчната, при моето натискане на педала само си бръмчеше и плавно тръгвах....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е работа принципно да се обаждам след като не съм притежавал 120ка, но доста съм карал такава...

 

Та, бах аз тоя мотор отзад, какво не му харесвате :roll: , за предимства и недостатъци много се е изписало в този форум, не искам да наливам масло в огъня, просто според мен не му пречи толкова на автомобила задноразположения двигател, освен в някои частни ситуации.

 

Друго което искам да уточня е, че "drifting" не е само пиленето на гуми в кръг... в това понятие влизат плъзгания, сурвания, поднасяния и т.н. А със 120 е възможно да се правят тези неща, въпреки слабия мотор, но в повечето случаи си требе я пясък, я да е мокър асфалта, за сняг няма да говорим - там е ясно. Ако искате и мен ме обвинявайте в преувеличаване и витаене в облаците :roll: , но и аз съм суркал със 120ка и то така, както не съм вартял Favorit-a...

 

всъщност дрифтинга няма нищо общо със въртенето в кръг....120-ката можеш лесно да я засилиш и да я накараш да поднесе и тн. но дрифт (в истинския смисъл на думата) няма как да стане....колкото до двигателя отзад той поскоро прави това упражнения по трудно,но не и невъзможно ;)

 

w/e 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите отзад са ми тея с които я купих, 1 Vredstein 165/13 1 Marshal 165/13 а отпред сложих едни от фиата едната е няква зимна турска и май е единствената свестна от 4те 165/13 а другата е няква самоубийка Bridgestone 145/13 ;)

 

МАЛЕЕЕЕЕ!!!!!!!!!!

Човече - моля те - вземи си 4 еднакви гумета бре :)

Шашнах се!!!!!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е работа принципно да се обаждам след като не съм притежавал 120ка, но доста съм карал такава...

 

Та, бах аз тоя мотор отзад, какво не му харесвате :roll: , за предимства и недостатъци много се е изписало в този форум, не искам да наливам масло в огъня, просто според мен не му пречи толкова на автомобила задноразположения двигател, освен в някои частни ситуации.

 

Друго което искам да уточня е, че "drifting" не е само пиленето на гуми в кръг... в това понятие влизат плъзгания, сурвания, поднасяния и т.н. А със 120 е възможно да се правят тези неща, въпреки слабия мотор, но в повечето случаи си требе я пясък, я да е мокър асфалта, за сняг няма да говорим - там е ясно. Ако искате и мен ме обвинявайте в преувеличаване и витаене в облаците :roll: , но и аз съм суркал със 120ка и то така, както не съм вартял Favorit-a...

 

 

Мотора си е супер,но не е за спортни изпълнения,пък и мисля,че ако правиш такива трябва да имаш опит.Подчертавам дебело,не казвам,че ти нямаш опит!!!(Говоря за новаци като мен) ;)

 

Къде мога да видя малко снимки на Фаворита ти,много ми харесва :) ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata, братле, аз също не казвам, че съм добър или че имам опит :) , но предпочитам да опитвам, от колкото да си представям как ще се държи колата, какво ли ще е усещането и да седя да чакам някой да пусне клип във форума как въртят 120ка. Аз имам клип сниман от мен самия, но няма да го кача!

 

P.S.: За Favorit-a обмислям да пусна цяла тема в раздела Fav/For/Fel с нововъведенията , но не е готов за фотосесия все още, остава ми да боядисам някои детайли и може би ще пусна малко снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,аз все още съм всичко останало,но не и опитен :oops:.Иначе напълно те разбирам,ама аз си падам малко неделен шофьор :lol: ,пазя си старата бангия и не я ръчкам.Пък и да я ръчкам тя само си мяучи и не върви :lol: .Поздрави! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е работа принципно да се обаждам след като не съм притежавал 120ка, но доста съм карал такава...

 

Та, бах аз тоя мотор отзад, какво не му харесвате :roll: , за предимства и недостатъци много се е изписало в този форум, не искам да наливам масло в огъня, просто според мен не му пречи толкова на автомобила задноразположения двигател, освен в някои частни ситуации.

 

Друго което искам да уточня е, че "drifting" не е само пиленето на гуми в кръг... в това понятие влизат плъзгания, сурвания, поднасяния и т.н. А със 120 е възможно да се правят тези неща, въпреки слабия мотор, но в повечето случаи си требе я пясък, я да е мокър асфалта, за сняг няма да говорим - там е ясно. Ако искате и мен ме обвинявайте в преувеличаване и витаене в облаците :roll: , но и аз съм суркал със 120ка и то така, както не съм вартял Favorit-a...

 

всъщност дрифтинга няма нищо общо със въртенето в кръг....120-ката можеш лесно да я засилиш и да я накараш да поднесе и тн. но дрифт (в истинския смисъл на думата) няма как да стане....колкото до двигателя отзад той поскоро прави това упражнения по трудно,но не и невъзможно ;)

 

w/e 8)

 

я преведи последното че нещо не го разбрах :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, колеги, не съм очаквал, че в този форум ще се получи такава забавна тема. С такъв огромен интерес чета всяко ново мнение и с трепет очаквам появата на ново такова :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Според мен стандартната 120-ка може да се гони само с някои дизели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.