Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

СВЕЩИ


ivo_radoev

Recommended Posts

Като запали работи добре, но като и дам газ започва да работи на 3 или на 2 цилиндъра. Мокри ги с бензин вътре при електрода и по резбата, не го прави всеки път но почва да ме изнервя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че иглата на карбуратора ти не затваря и той прелива . провери нивото в поплаваковата камера какво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се мокрят с бензин, а не се омасляват не е кой знае колко страшно. Освен това за което ти е написал тини имай предвид, че може и да се касае за проблем в запалителната система включително и в самите свещи и заради това да се мокрят - защото не правят искра и не изгаря горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко свалях карбуратора, проверих всичко както е описано в книгата,открих че смукача не се е връщал докрай. Карб. трябва да се регулира май, но едва ли ще се справя сам. Свещите са ми чисто нови, сложих чешка бубина, запалването е електронно. Пали под 1сек, от отдушника не духа дори като дам много газ, ще и провера и компресията тия дни. На празен ход оборотите са доста ниски, но с газ до край вдига 120 (мах) и е в много високи обороти, дали да и сложа нормални бутала (сега са 74), имам нови ризи, бутала , сегменти и пистонни болтове (72мм) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе днес имаме среща виж в раздела за срещите - що не дойдеш да я покажеш и да я видиме на место а ако искаш ще взема и прибор да премерим компресията. Иначе трябва да дига 140 а не 120 само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич не всички сме с някви бегачки, аз съм до 105 повече посмъртно немога. Със старата 120. Ама странното е че със старата вдигах 60 на 1ва а с тая 40и малко. Сигурно има разлика в диференциалите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери освен нивото в поплавъковата камера на карбуратора и как е настроена ускорителната му помпа освен това всичко по запалителната система - разпределител, кабели, хлабина на електродите на свещите, ако трябва пробвай с други кабели и свещи. За запалителната уредба чети тук : http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Boo ... ena/26.jpg

до 33.jpg

А за карбуратора тук:

http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Boo ... ena/39.jpg

до 52.jpg

Тук е описана проверката на дебита на ускорителната помпа : http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Boo ... ena/47.jpg

Също обърни внимание на тази книга : http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Boo ... manual.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.