Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

на 120ката и били яки полуоските(хахахахахахаха)


nqkuv^lud

Recommended Posts

nqkuv^lud, по принцип съм против дребнавите заяждания, но в случая Белия Лебед има право - колкото по-малко са правописните и граматическите грешки, по добре за тези, към които ти е насочено съобщението - и в крайна сметка говори и за тебе, какъв си и как разсъждаваш.

Вики, аз пред 2004/2005 г изкарах още едно образование - магистратура, където всяка седмица трябваше да се пише по едно есе. Имаше един 44-годишен колега, на когото му беше страшно трудно да си изрази мислите писмено, въпреки че към края напредна значително. Та не всеки умее да пише смислено, кратко, ясно и правилно. Даже и аз бъркам понякога. А колегата явно е по-млад, та му е още по-трудно. Но лично мое мнение, затова се присъединявам - нека поне тук nqkuv^lud се опита да пише с български букви и правилно. Колега, уверявам те, че усилията ти за това ще ти принесат полза в дългосрочен план.

 

П.С. Пак се отклонихме от темата де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nqkuv^lud

    21

  • SKODA 105 RS

    5

  • ///M Power

    3

  • PV

    3

Най-много писали в темата

е добре де нали последните ми няколко поста ги пиша както трябва супер не мога ви разбера кво искате от мене с БЪЛГАРСКИ БУКВИ са ако тук там има някое 4 или 6 съжалявам ама до сега никои не ми е искал с български букви да му пиша

като сте такива закрилници на булгарската реч защо никовете ви са

PV I beliq_lebed,направете си ги на български

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nqkkuw lud човече знам, че няма да те разубедя а и от опит знам че не мога, просто ме е яд че има един шкода фен по - малко.

 

Аз сега си сглобявам мотора, който ми е в средата на стаята, балкона е целия в парцали, бензинови помпи, стари гарнитури и т.н. Цялата къща смърди на AMB а в ъгълчето на стаята имам 2 чувала с части на Шкода, оня ден сънувах как я разглабям за боядисване, 1вата ми шкода се возя на нея от 2ри клас и ми я дадоха в 8ми, вярно не мисля толкова за щкоди като тебе аз съм го разпределил така

 

буден съм по 18 часа на ден, по 4-5 часа - копелеееее искам сеееееееееееееееекс, обикновенно като стана, 6-7 часа копелееееее двигателяяяя искам да го запаляяяя искам poweraaaa, ся ще звънна на чичо жоро да го питам нещо по двг 2-3 часа я баща ми се прибра пича е взел кола даааа 2литра даааа 1-2 часа копеле аз не съм ял цял ден яяя да видя нещо хляб сол там, и последния 1 час си викам копеле аз мнооого ми се спи ае да ходя да си взема една цигарка чеее не съм пушил цял ден :)

 

Няма какво да ми разправяш аз на бала гресирах предни лагери, всички пеят някви чалгии аз съм надул нирвана и крещя защо течеш да ти е*а майката и тичам до аптеката за ръкавици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаххахахаххахаххахах аве човек не съм спрял да съм скода фен щото еи ся слязох пред блока да видя скодата,е супер фаца има обаче не мога да си я прибера в гаража щото оня ден ме дръпнаха до пред блока и сега стои там безжизнена,готина кола ама счупена еи за това ме е яд иначе си ме кефи бе няяш идея колко искам да не е с такива полуоски за да си я карам и спокоино да си давам газ

ае успех с двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, що не спрете да се заяждате за глупости :) Вместо да казвате, че чехите били такива и онакива, май ще е по-добре да се измисли нещо за подобряване на това, което не харесвате в колата. Много ви се кефя, че постоянно правите нещо по колите си, но не трябва само да се имитира дейност. Защо примерно на колегата Хашек /Миро/ не му се късат полуоските? Отговорът е съвсем елементарен - преценил е, че оригиналните не са за този двигател и ги е сменил с подходящи за целта. Може някой да каже, че говоря на изуст, но мисля, че схващате какво искам да кажа. И аз искам да направя много неща по моята Шкода, но като знам, че си трябват доста $ изобщо не се захващам. Ох, хайде стига съм ви досаждал. Лека и спорна работа по любимите ни автомобили и само радост и удоволствие да ни доставят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правилно колега миро е направил както трябва нещата с малко късмет и известна сума пари ще се мъча да го догонвам но не искам да говоря предварително като стане ще се похваля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИВАНЕ ПРЕСТАНИ ДА ТРОВИШ ХОРАТА БРЕЕЕ!стига рева за тая твоя полуоска аз защо мислиш че те оставих да купиш 15"-те а аз си останах с 13"-те поне може да върти гуми и по-малко да се тормози едната от твоите джанти тежи колкото моите две ве моито момче ади стига съм ти отварял очите и дса си карам бегачката сега ще си лея прагове и ще режа задните врати като на джетата и ще си я карам първо на полигон и после на текето за ФАСОН :roll: :lol::P :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХАХАХХАХА ПАВЕЛЕ ма аз на 13 цола с ниска гума на старта кога ще тръгна,то с 15ските тръгва на една страна,па кво остава за 13,иначе ти наи малко може приказваш за полуоските се пак ме убеждаваше колко са здрави,а ти скъса полуоска след легнал полицаи,без да си и давал газ или да си я натоварвал нещо,аз поне моите и двата пъти ги късах след яко газзз,а твоита и тя незнае що се скъса за разнообразие някво :lol:

и що ще ги режеш вратите,виж първо праговете как ще станат и тогава прави врати нали красиво да стане,виж ще си паснат ли нещата,да не стане като оная пред рига дето е оле маико,сега и крило някво и сложили аз още не съм я виждал ма много зле били нещата,ае като я опрая моита шсе видим да говорим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕЕ АКО МИ КАЖЕШ ЧЕ КАРАШ ПО-ХУБАВО НА ДРИФТ ОТ МЕН щЕ ТИ ПОВЯРВА И БАБА ЯГА А АКО КАЖЕШ ЧЕ КОЛАТА МИ НЕЕ ВИДЯЛА СПОРТ щЕ ТИ ПОВЯРВА И БАЙ ТОРБАЛАН МОИТА КОЛА Е ВИДЯЛА МНОПГО ПОВЕЧЕ ГАЗ ОТКОЛКОТО ВСИЧКИ ШКОДИ В РУСЕ ВЕ ЕЙ АМА ДА ТЕ ПИТАМ ТИ ЛИ щЕ СМЕНЯШ ПОЛУОСКА ИЛИ НА НЯКОЙ ДРУГ щЕ ОСТАВИШ ДА Я СМЕНИ И щЕ КАЖЕШ ЧЕ ТИ СИ Я СМЕНЯЛ АРЕ ЧЕ ТРЯБВА ДА РАБОТИМ И ДА НЕ ЗАБРАВЯ КОЛКО ТИ СЕ СМЕЯТ НА ПОЛИГОНА ДЕТО ТЕ ПРАЯ КРИВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте се карали бе! От опит знам че нито един нява да убеди другия в гледната си точка, все едно да ви обяснявам че с 120 не се прави дрифт на сухо, сещате се и двамата че никой от вас няма да си промени гледната точка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хеххехехе павка думата DRFIT въобще не тряя да я произнасяш да унесеш някои завои не е дрифтинг,в бг много малко хора дрифтят и повярваи ми ние не влизаме въобще в понятието дрифтинг с наще кочинки със по 70 коня мотори,иначе ако имах гараж с канал няяше да е в сервиз ама точно тогава нямаше къде,а пред блока не ми беше много удобно да търся парчетата от камъните из кутията,иначе никои не е казал че не я побъркваш казах само че при теб се счупи точно в момент в които наи малко газ си и давал без абсолютно никва причина,а че си ме бил веднъж на полигона не бих се хвалил,се пак си направи мотора,много ясно моя тогава му доливах масло на 100 километра,а скоростите ми бяха оле маико и на всичко отгоре карах на газ ,кво очакваш,ма сега как мислиш дали ще ме биеш :)))) след като и аз си го напраих моя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос , вие на колко годинки сте ? като чета се чудя защо не се съберете и не си измерите пишките (в надървено и ненадървено състояние) - всичко ще свърши бързо и тихо . няма да има страници с труден за осмисляна текст в който няма смислена информация . препоръчвам ви да не гледате толкова филми - четенето на книги може да е от полза

на шкода 120 - ка полуоските се чупят когато не е поставена правилно шпонката или барабана не е правилно стегнат . в противен случай проблеми с полуоските няма . ако не знаете кое каде седи при разглобяването си записвайте , даже може да се използва и фотоапарат .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой ви е казал, че се карат, защо да не се карат (ако все пак се караха) и защо трябва да си ги мерят...

хората си пишат така, както и си говорят, айде стига морализъм, който иска, да си демонстрира правилната грамитика, а ако някой се дразни от липсата на такава - ДА НЕ ЧЕТЕ!

в какво състояние да си ги мерят... ти, дето питаш, на колко годинки си? и това острото остроумие, дет си го демонстрирал, надървено или ненадървено беше? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко забавна темичка стана здравината на тия проклети полуоски. И аз от кога се мъча да ги скъсам ... опъвам, опъвам ама не се късат да им се невиди ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснал съм офертичка в темата за календара 2007, ако имаш път към софия идваш пред нас сваляме едната гума от моята + резервната ми, отиваме на историчедкия музей, палиш ги с пилеж снимам те, даваме снимката за календара. Та това е за опитите да ги скъсаш, ако тогава не се скъсат няма да се скъсат никога, макар че съм го правил с едни зимни гуми, преди като нямах още книжка, и нищо и нямаше на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сега го правя със зимни Мишелин, няма да ти казвам за к'во пищене става дума :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз до сега не съм пробвал на място как го правите точно набивате спирачки и давата газ теи ли пилите гуми

щото се съм си мислел че предницата няма да държи ще превърти няколко пъти и задните ще почнат да я тикат,нз аз преди бях на 13 цола с гума 185/80 е няяше завъртане тая гума пък сега съм 15 цола 195/50 и от място като тргъгвам се е случвало да тръгва на една страна чак докато зацепи,нз защо така се получаваше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

165/70/R14 са ми задните. Въртя я само в кръг. щото съединителя ми е заминал. А това със спирачките ставам май само при Ладите, поради някаква особеност в спирачките, не знам и аз точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то при мен стана естествено от ремонт, сменях маншони и единия нов оригинален пасна и заспа, а другия български, по-малък, но тая от бившия магазин до мототехника с жълтата плъзгащата се врата, ме убеждаваше че е това. Естествено пасна с 4 4асова борба, и понеже си загубил едната отверка от гедорето, псувам, свалям колата от крик и викам ся забравих да махна подпирачките (парчета от плочки да не падне от крика) 4 отзад и 4 отпред, ти ако имаш релса или нещо тежко желязоможе да го сложиш само на предните от двете страни (всичкото това стана на земя не на асвалт) и викам ще мръдна на пред, тя ще прескочи и газ газ тя загасна и аз вече ядосан газ до дупка и съединителя пускам лееееко и по едно време чувам някакъв шум ама си викам това е нещо от колата, защото още не бях поправил километража и не виждах че се "движа" и оттам незнам по някакъв начин ръгнах 2ра ама вече почна да изнемогва да 2ра и слизам аз да вдигам крика пак и ме лъхва една благоуханна миризмЪ викам си ааааааааа.

 

Ако някой е навит нека го направи ако има стари гуми да го предложи на rsk за корица на календара 2007 ще бъде много яко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За календара ще бъде най-яко от всички налични модификации да се сложи по една или да се монтира нещо на фотошоп-а, така наредени една до друго под формата на дъга - ето това ще бъде супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ей сори че се обаждам можеби не на място ама аман от собственици на москвичи и лади, качили се после на Шкода. Тези коли НЯМАТ НИЩО ОБЩО! Най-лошото което може да се случи на една шкода е да я караш като Москвич.

Тва е все едно да сравняваш газела с магаре и да викаш "ЕГАТИ ГАЗЕЛАТА! Яхнах и 150 кила и и изкривих гърба"

Кат те кефи Мускала, земи си, по-евтини са от 120ките и може да го ползваш за камион.

Шкодата 120 не е спортна кола, не е и камион. Какво и е хубавото тогава, ами...

1) Нисък разход на гориво в сравнение с гореспоменатите соц шедьоври

2) Дизайн на светлинни години от тези същите шедьоври

3) Изключително балансиран двигател с много добра крива на мощността и прилична еластичност => комфорт на каране

4) Много по-ергономичен салон

 

И УДОВОЛСТВИЕТО ДА КАРАШ ШКОДА (Марка от 100 години)

 

Още нещо - каквато и кола да вземеш, почнеш ли да и РАЗБИРАШ ПОВЕЧЕ ОТ КОЛЕКТИВА ДЕТ Я Е ПРОЕКТИРАЛ трябва да си наясно че като я изкараш, после ще я добуташ. Ако искаш разпилен ладов двигател в шкода, ше се троши много ясно. Ако искаш да не се троши, придържай се към оригинала, поддържаий и нема да имаш ядове.

 

 

Айде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lazy, за ергономията си безбожно прав!!! В периода 1990-1994 търгувах с Русия и всяка година от септември до декември повечето време бяхме по пътищата ЗА и ОТ Тула и Москва. Ортакът ми имаше Лада 2105 - най-добрата "реколта" - 1986 г, от Кореком! Вървеше колкото пише, но се управляваше като КрАЗ, на градско....оставаш без ръце. Когато за пръв път тръгнахме с Шкода-та нататък, още в Украйна моя човек каза: "Сега вече наистина признавам седалките на Шкода-та за по-добри! До тук обикновено с моите опашката ме заболява! Тези са супер ергономични!

От това признание по-добро здраве му каже!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.