Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Голям проблем, алармата!!!


f0f0

Recommended Posts

Ето какъв е проблема:

 

Вчера сутринта си отидох на работа с колата, 120Л '86 г. Всичко беше нормално до обяд, когато трябваше да изляза с колата.

Не можах да изключа алармата :(. Дистанционното си свети, като натискам копчето но алармата не ебава да се изключи.

Сега да обясня какво съм предприел до сега.....

1. Проверих акумулатора, да не би да е паднал. (Заредих го)

2. Смених батерията на дистанционното, да не би да се е похабила.

 

Разлика няма. Като закача акумулатора и започва да свири, а дистанционното все така не ще да я изключи.

По големия проблем е, че ми блокира запалването. Не мога само да срежа кабелите на сирената. :(

 

Въпроса ми е.... как да я изключа, защото в момента не мога да я карам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

би трябвало да има ключ за аварийно изключване като блокира, ама моят например е изгубен... при различните марки аларми е различно, най-добре иди при "специалистите" дето са ти я монтирали :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, моля ви.... това наистина ми е проблем :(

не мога да отида никъде с нея, защото, както казах по-горе, "блокира ми запалването". А и незнам кой я е монтирал :( Така си я купих преди 2 години.

Ако анмеря на кой бушон е закачена и я разкача, ще свърши ли работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои модели евтини аларми нямат ключ за аварийно изключване. По принцип на евтините аларми блокирането на запалването е реализирано посредством реле с нормално затворени контакти, така че ако разкачиш целия куплунг от алармата тя няма да работи и няма да прекъсва нищо и няма да пищи.

 

В момента най-вероятно според мен се задейства, защото се е активирал някой от датчиците - за отворена врата; за отворен капак и т.н. Може и в блокчето на алармата да е влезнала вода и да свързва входовете на датчиците към маса и така да ги активира.

 

Откачи целия куплунг от алармата и си свиркай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry за невежеството но....

Целия куплунг??? на кое се казва "целия куплунг"?

Да нямаш предвид самата сирена? Къде да го търся?

И как се откача?

 

Проверих всички врати и прозорци, затворени са. :(

Отворя ли предната врата обаче, почва да свири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата иска да ти каже да намериш къде ти е алармата (кутията) и да разкачиш куплунгите от нея. Аз ще допълня - щом ти свири при отваряне на предна врата, значи трябва да потърсиш едно кабелче, допълнително вързано или към контактния бутон при пантите (в колонката), задействащ лампата в купето, или вързано при самата лампа. Започваш да следиш кабела до къде отива. Така ще стигнеш до кутията на алармата. Разкачи куплунгите (не режи жиците) и пробвай да запалиш. Ако пак не иска, трябва от кабелите отиващи към алармата да откриеш онези, които ти прекъсват по някакъв начин запалването и да ги дадеш на късо, след което добре ги изолираш с изолирбанд!!! Така вече със сигурност колата ще запали. След това вриантите са 2:

1. Отиваш при алармаджия да ти оправи или смени алармата.

2. Възстановяваш си ел. схемата по паленето, такава, каквото е била преди монтажа на алармата - има впредвид евентуално прекъснатите кабели, блокиращи запалването.

 

Докато проследяваш кабелите си откачи акумулатора, за да не свири излишно алармата.

 

Това е, няма начин да не се справиш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за подробните обяснения!

Ще пробвам, като ми остане време, да проследя кабелите до въпросната кутия. Само да запаля и веднага ще я карам на ел сервиз.

.....

 

и ето какво се случи по-късно...

 

Проследих кабелите, както ме посъветваха колегите, намерих гадната кутия :evil: , Разкачих куплунзите и..... запалих :D

Неква китайска аларма са сложили пфу.....

сега май ще трябва нова да си купувам :-k че тая не ми изглежда читава

Че и централно немам сега :(

 

Благодаря момчета... ще черпя по бира, когато се видим :smt013

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи модела на алармата. Голяма част са китайски, което не е кой знае какъв проблем, мойта също е така. По-важно е каква работа върши.

 

Може и да нямаш нужда от нова аларма, а просто някой от входовете на алармата за датчиците да е задействан постоянно. Може да пробваш да разкачиш един по един кабелите, които отиват до контакторите за врати/капаци и да намериш нещо. Също след като си я извадил - отвори я да видиш дали не се е намокрила вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.