Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

И аз за акумулаторите?


kolev123

Recommended Posts

Та имам следния въпрос:

В момента карам с акумулатор БОШ Силвър 74 ам/ч. Имкам възможност да го сменя също с БОШ Силвър, само че 44ам/ч.

И двата акумулатора са изрядни и си работят добре.

Интересува ме дали имам полза от това, че моят е по-голям. Дали колата пали по-лесно, дали по-трудна се изтощава и т.н.

Другото, което ми е интересно стандартният ми 45А. алтернатор дали успява да го зарежда пълноценно?

Ако сложа по=малкия акум. дали ще се зарежда по-добре, дали ще издържа повече от големия натоварването по цял ден на фарове, парно и т.н.

С една дума ме интересува дали да си сложа по-малкия акум. и плюсове и минуси от това?

 

П.С. Освен всичко друго по-малкият акум. ще се събере в дупката зад задните седалки, защото сегашният стои малко мна една страна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники това е като да замениш кон за кокошка.

 

Майтапа на страна но с по-големия можеш да въртиш повече преди да се изтощи. Има предостатъчно пусков ток така че колкото и да е студен акумулатора /а тогава способността му да отдава ток, както и да се зарежда е много по-малка/ може да завърти достатъчно бързо стартера.

 

Алтернатора ти не е 45А, а 42 и във всички случай е слабичък. Зареждай отвреме на време големия акумулатор, за да не стой полуразреден и не го заменяй за по-малък, само за да влезе в дупката.

 

Днес ако не бързах да си слагам новото гърне щях да те изчакам да си побъбрим, ама исках да оползотворя хубавото време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "дупката" влиза само 44Ач. Един съсед при едно от кърпенията си беше направил по-голяма дупка - за нормален 55Ач акумулатор и зимата завърташе стартера от първия път доста по-силно отколкото аз със изправен акумулатор. Вече има освен на запаздни марки и на Искра и Монбат 50Ач със същите размери като на 44Ач.

 

По принцип размерите на 44Ач акумулатор са 208х175х190, а на 55Ач: 241х175х190

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ако малкия е читав ( акумулатора де :lol: ), ще върши същата работа. Само че, той ще се изтощава по-лесно и съответно алтернатора ще го зарежда по-лесно! Аз съм с малък акумулатор и нямам проблем. На старата акумулатора беше изнесен отзад при двигателя, за да се постави по-голям и съм имал повече ядове. Не ми се обяснява сега какви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.