Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

индикатор за температура свети в студа


singu

Recommended Posts

От 2 дни колата ми прави следния фокус - като я запаля сутрин на студено, почва да свети индикатора за прегряване и да пищи алармата.

След като поработи малко и позагрее - индикатора изгасва.

Проверих нивото на антифриза - нормално си е - по средата между max и min. Антифриза е нов, розов, за -20 градуса. Сменян е преди около месец, заедно с радиатора ( дълбока полегата дупка в Младост 1 + несъобразена скорост )...

При последващи паления през деня нямам този проблем...

 

Някой има ли идея какво да гледам, че е притеснително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е нещо от радиатора,поне така си мислия де.Антифирза явно ти е в нормално граници.Моя антифриз не е сменян от 2-3 години,да не е и повече,но тази година го измерих преди зимния период -40 градуса,което ми се струва добре!:)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сутрините, в които прави този "номер" с пищенето, са студени, взимаш си едно шише G12 и си доливаш малко антифриз. Така се решава "проблема". Моята в голями студове ми е пискала 2-3 пъти и се оказа, че трябва да долея малко (около 50-100 г.). Нямам представа защо, но спря да пищи. Иначе по показания и моят антифриз си беше в границите на нормалното - даже беше почти на мах.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 дни колата ми прави следния фокус - като я запаля сутрин на студено, почва да свети индикатора за прегряване и да пищи алармата.

След като поработи малко и позагрее - индикатора изгасва.

Проверих нивото на антифриза - нормално си е - по средата между max и min. Антифриза е нов, розов, за -20 градуса. Сменян е преди около месец, заедно с радиатора ( дълбока полегата дупка в Младост 1 + несъобразена скорост )...

При последващи паления през деня нямам този проблем...

 

Някой има ли идея какво да гледам, че е притеснително...

 

добре ли е обезвъздушена системата?

може би е от това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам, това, което ти свети не е индикатор за прегряване а е индикатора (датчика) на охладителната уредба. На повечето коли той свети в оранжево, предполагам и на твоята е така. Наскоро се сблъсках точно с твоя случай, но на Пежо 307. Паля и лампата светва. Вдигнах капака - антифриза е по средата между Мин и Макс. Долях, както zloQQ писа някъде около 100-тина ml и лампата изгасна.

 

Между другото не се шашкай - когато лампичката е оранжева, това е просто предупреждение и обикновенно е свързано с нещо, тип консуматив. Лошото и наистина за притеснение е когато светне червена лампичка :mrgreen:

 

ssev - доколкото знам повечето по-нови автомобили (92-93 г++) се самообезвъздушават ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опа, ето ме. Съжалявам, че не писах по-рано, но ме заринаха с работа.

 

Та... индикатора си беше баш червен :( Същия индикатор светна, като спуках радиатор.

Този фокус със светенето ми го прави 2-3 дни, след което спря само. Въпреки това му долях малко и не е светил оттогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И аз вчера се връщам от почивка. Паля Фабийката, която цяла седмиза не е пипана и на мен ми направи този номер. Запалих я и светна една червена лампичка. Тази лампичка свето мисля, когато нямаш охладителна течност. И аз като другите голеги отворих капака, погледнах за антифриз, но имаше. Затворих капака и газ. Карах я километър два и я изгасих. Двигателя се охлади за около 10 мин. и пак я запалих. Проблемът беше изчезнал. Незнам защо се получи така!? Външната температура беше -4 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

 

sev - доколкото знам повечето по-нови автомобили (92-93 г++) се самообезвъздушават ;)

 

и аз така съч чувал, но не е точно така

щом имат пробки, значи е нужна намеса :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пробка да обезвъздушаваш? :lol: Обезвъздушителен кран, винт, тапа, капачка - това е едно, а пробка е съвсем различно.

Я кажи кои нови коли се обезвъздушават ръчно, от къде и как става това, че ми стана любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично се справих с този проблем доста лесно. Установих, че антифриза ми изтича от едно съединение. В студа, явно при понамалял антифриз, колата си ме уведоми за проблема. Така няколко дни.

ДОЛЯХ му антифризче и всико се оправи.

Всеки който има такъв проблем- ТОВА Е РЕШЕНИЕТО. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.