Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пустия ТОК!!!


Viktor_

Recommended Posts

Приятел така дистанционно каквото и да ти говорим не може да се сравни с един поглед на живо над колата и премерване, но не само на напрежението на зареждане както е правил твоя майстор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се гръмнеш направи това, което ти писах по ICQ-то, ако не си го направил още. А като пускаш тема като тази, на която трудно се дава отговор дистанционно, обясни по-подробно какъв е проблема, какво си правил, какви са симптомите и пр. Иначе никой с нищо не може да ти помогне.

Поне напиши като смени предпазителите има ли ток, запали ли колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пукна ми се кристалната топка, сори :mrgreen: ! Има си майстори за тая работа, мисля че никой от форума няма някви особени дарби, че да ти отговори... Интересно ми е как си карал с два изгорели (скъсани) бушона, на тях обикновено има повече от един консуматор вързани. И освен това, сигурен ли си, че в тоците е проблема с непаленето? Айде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ,обясненията ти не са много ясни ,но ти препоръчвам да си провериш "масата",като провериш клемите и местата на захващане към купето.ако акумулатора ти пада когато си спрял,помисли дали нямаш някъде някой консуматор или дали са ти били изгасени габарити или вътрешни лампи.също провери дали акумулатора е чист и сух отгоре.ако е влажен от електролита вземи сода бикарбонат за хляб и разтвори 1 лъжица в 500-800 мл вода и го измий за да неутрализираш електролита,подсуши го да не се саморазрежда. след това пиши подробно какво е станало за да можем да ти помогнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ще да завърти или не ще да припали?

Ако не върти барем цъка ли?

 

Ако върти добре повредата е в другия телевизор - делко, кабели свещи, бензин.

Ако не върти, но цъка - разреден е доста и го слагай пак на възкресителното.

Ако не цъка, пробвай да запали като някой те дръпне или от баир.

Ако и това не стане трябва сериозно да се рзагледат жиците - прекъсване, кофти връзки, масата и прочие.

 

Със стария ми акумулатор не въртеше въпреки че беше още топло времето докато не отвих кабела за масата( хванат е една от шпилките - шпилка е болт без глава, които стягат двигателя към съединителя и скоростната кутия - долу вляво като отвориш капака на моторното), махнах всички шайби ръждиви, почистих и затегнах здраво - тутакси врътна, а го бях прежалил вече.

 

Прочети и това:

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... highlight=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е друга работа - вече докарва на стартер. Не може да зацепи бендикса със зъбния венец или върти слабо. Тоя акумулатор дато си го сваляш всяка вечер затягаш ли го после добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е и какво? Някой така по снимки ще ти каже имаш ли проблем с него? :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt040 моя стартер е по красив \:D/ може да си направим изложба на стартери и на други снимки на алтернатори , гуми джанти ... :mrgreen: хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в раздел "Литература" за една прекрасна книжка "Estelle Manual" на Haynes, сигурно се оправяш с английския, там ще намериш отговори на повечето си въпроси. Поздрави!

 

 

http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Boo ... manual.pdf - ето ти и линк направо към pdf-а с книжката. Приятно четене ;) ! Аз нямам Естелка, ама я прочетох, интересна е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако потърсиш в по старите теми ще намериш и колко струва...и съвети как може да е оправи при проблем.

Вземи да прочетеш някоя стара тема ако не се лъжа имаше две за сартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти...... и аз имам подобен проблем с мойта "баба яга"

проблема ти бате, най-вероятно, е от зареждане на акумулатора.

Аз отдавна съм така и правя следното упражнение всеки ден:

1. Сутрин закачам клемата на плюса (+) и си карам където си искам.

2. Вечер като се прибера, разкачам клемата на плюса (+) и си лягам спокойно.

3. Всяка неделя го свалям и закачам на, както се изрази Йосиф "възкресителното" (зарядното).

 

Пробвал съм почти всичко от горе описаните неща, че и от други теми идеи съм пробвал, резултата е същия.

Требе си основен преглед на всички кабеляци и смяна на всички предпазители с керамични. Ако има някъде забелен кабел под седалки, изолация или некъде под таблото или отзад в двигателното няма спасение.

 

Скоро на един колега, с мазда неква, му се забелил кабел от претъркване и беше останал без мигачи, парно и още куп неща.

Ходи на майстор, намериха кабела, изолираха го и всичко си му е наред.

 

Успех братче..... и ако якараш на майстор за това, сподели моля те колко са те обръснали.

 

 

П.С. С тока шега не бива ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.