Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чупят ли се полуоски от Лети Джанти с фланци!


Rado`Default

Recommended Posts

Ако имаш изместване спрямо оригиналните джанти навън - естествено, че удължаваш рамото, и натискът е по-голям. Това натоварва повече полуоската и шансът да се скъса е по-голям!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. тези 3см фланци много ли натоварват! Понеже гледам че има много Шкоди с такива и съм заинтересуван как мислят и тяхните собственици... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса само във фланците. Трябва да вземеш и под внимание изхвърлянето на джантите. Тук има хора, нееднократно обяснявали ми какво е това ЕТ (отбелазано е на джантата) и как се смята. Елемнтарно е, ама така и не го запомних :oops: Критично е, когато ЕТ се приближи до =0. Всъщност мъти ми се в главата следното: ЕТ минус дебелината на фланеца=... Т.е. Ако ЕТ на джантата е 35, а фланеца е дебел 30мм става 35-30=ЕТ 5.

От друга страна, щом нещо не е фабрично, то в повечето случаи е във вреда. Доколко е вредно обаче е спорен въпрос. В случая голяма роля играе както поддръжката, така и стила на каране. Защото има хора, късали полуоска и с оригиналните джанти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle мерси за инфото! ще проверя за обичайното ЕТ което определено ме зайнтересува! Явно ще трябва да се внимава с дупките повече :idea: А относно цената на фланците, варира между 150-200 лева нови, а ако са втора ръка за колкото се спазарите ;) Но каато се замисля май не е тоолкова голям проблема с тези фланци колкото аз започнах да си го представям, щом има хора които са карали толкова години с такива.. е точно това ме интересуваше!! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle не съм съгласен с теб, че щом дадено нещо не е изработено и монтирано фабрично е във вреда ... По-скоро проблема е, че не всяко подобрение е направено като хората и от там се носи тая слава на нефабричното изпълнение. Иначе и аз не съм привърженик на фланците в тази им употреба поради ред известни причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неточно се изказах :oops: Не точно това имах впредвид, но както и да е :oops:

Иначе аз съм с фланци, независимо, че преди време (до скоро) им бях върл противник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, ама трудно се намират, а намериш ли ги или ще са 13'-ки и/или ще са много скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, ама трудно се намират, а намериш ли ги или ще са 13'-ки и/или ще са много скъпи.

 

Или ще са само 3 на брой!!! :cry: :cry: :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах този сезон с фланци и ляти джанти с ЕТ 19 :mrgreen:

така че не се плаши ;) Стабилността на колата се увеличава много . В завоите направо заспива ;) .За полуоските не знам , при мен е друго , но виж лагерите ще се скапват по-бързо , но това са рисковете ;)

Определено това е по-лесния вариант иначе и аз заменям мойте фланци и джанти за оригинални, ама едва ли някой ще се навие ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз бях изпуснал предишните оригинални лети джанти, но и вече не мисля повече да търся такива. А за стабилността най съм доволен, предполагам, че и с размер 195 50 както завоите, така и спирачния път ще са подобрени, а за лагерите, е няма проблеми ще се сменят на достатъчен интервал от време! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.