Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затъване...


gogata

Recommended Posts

Принципно тва не е офроудър, друже :mrgreen: ! Иначе с повечко зор, с ембечко съм минавал през доста гадни места по черни пътища на Витоша, без проблеми. За 120 не знам, ама 1000 МВ е много стабилна на хлъзгаво 8) , не че се хваля де, така си е :mrgreen: . Гледай да не буксуваш много, че ще си ****** мамата на съединителя. Лек ден ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите шкодилаци са измислени за offroad :smt009

 

Важното е да се Фнимава - минавал съм откъде ли не, но хубави гуми и добри спирачки са си задължителни.

 

А от старите шафьори знам, за сняг и лед се кара на втора/трета. Идеята е да не отива много пауър към колелата :)

 

И пази картера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има две тънки и немаловажни подробности при автомобилите Skoda със задно разположен двигател:

1. Двигателните колела са отлично натоварени и това определено увеличава проходимостта.

2. В същото време има друго, което намаля проходимостта. Следата отзад е по-малка от тази отпред!!! При движение в кал, задницата постоянно се мъчи да се извърти наляво или надясно, за да може едната от задните гуми да влезе в коловоза на предната. Изтървеш ли я да се завърти и да се окопае - тежко ти!

А ако е за движение по твърди участъци извън пътя - кака Снежка съм я качвал на такива баири, че чак да не ти повярва, но...това е в следствие т.1 писана по-горе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън дрън :mrgreen: стабилна ама друг път :evil: колко хубаво се кара зимата не е истина ..Ако няма една турба цимент отпред колко готино се завива ако знаете.... въртиш на ляво а тя си завива на дясно. трябва да си голям майстор да я караш тая кола с тая куха предница.А за в калта верно си драпа и 100 пъти е по добра от ладата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак зависи най-много от гумите - следователно не само задните двигателни но и предните управляващи трябва да са ти зимни и сравнително нови. Жигулката, дето е доста тежка отпред и лека отзад пак не щеше да взима завой като е отпред обута с некви 100-годишни сликове. Дори Фелацията, дето всичко и е отпред и мотор, и задвижване и управление, ама миналата зима като карах с летни задни гуми ела да видиш що е дрифт на задницата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На изкчачване от язовира до Ботевград... посока Хемус за към София... какво стана... на отиване едни приятели с типо и с лайно 25 се смееха че няма да стигна до там и да не тръгвам с колата ами с тях... на отиване добре ама точно последните метри преди вилата на където се бяхме запътили много голямо изкачване и кал и сняг и какво ли не аз си се изкачих... никакъв проблем ония двамата не можаха! много се смях а на връщане на изкачването не можаха да ме стигнат поне типото де реното си дърпаше ама е 2.2 все пак :roll: момчето с типото още малко и трябваше да вадя важето... та не е само тази случка... много са и мога да потвардя че шкодето се качва там където и москвич не може :mrgreen: ама на заледени пътища хич не завива... отнесох един бордюр тъка... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На катерене Шкодите със задно са с една идея по-зле от 4х4. Не съм закъсвал. Проблемът им е спускането. При всяко докосване на спирачката веднага прави опит да изнесе задницата отпред :evil:

А относно off-road-a: Много е нисък картера. Всъщност най-ниската точка. И ако го закачиш (особено на 105/120 алуминиевите) и си дотам :(

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее хора, чак пък офф роуд с Шкодето... :)

Шкодата е кола за асфалт. Не че не може да издевателстваш но все пак не е за таз работа. Картера - нисък а и колата си е ниска,

За носенето на предницата и прочие... шъ мъ прощавате ма тва си зависи от шофьора. Като си познаваш колата и усещаш пътя - нема ядове. На хлъзхаво драпа по-добре от Жигулите щото двгто е отзад и тежи.

За катеренето - като катериш тежестта пада назад където е и ДВГто и двигателните колела и това позволява да се държи понякога по-добре от колите с предно (където тежестта пада назад и колкото е по-стръмно толкова повече намалява сцеплението)

 

А за ОФФ РОУДА....:) най-добре се чувствах извън пътя на баща ми с ТРАБАНТА

 

:o - къс и лек, преден ДВГ предно задвижване, зъл бързооборотен двигател ( макар и доста слаб) НЕ Е ИСТИНА честно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само да кажа ,че на шкодето 120 де се води най-ниска част скоростната кутия което е шит щото е между колелетата ..иначе и тала съм я прекарвал през уникално добри за офф места...а за случки с други коли дето ти казват абе това не го взимаи че няма да те теглим и накрая аз тегля има много такива... :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.