Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

скорости


vloo

Recommended Posts

цялата работа е там че трябва да знам със сигурност дали някои я иска за да знам дали дая свалям...за цена ще мисля като видя точно кво и е ама колата се е движила с нея до последно...няма да и искам много идеята е да си въстановя 200 лв дето ще дам за колата така че колкото ми дадът от надин другото за скоростите...понеже ще я разкостя съвсем незнам колко ще дават....ама ако я искаш е твоя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

което ще рече лоша работа досега не съм свалял ама явно ще се наложи...поне ще знам как и защо да не го правя пак...пък и ще ходи на скрап ако прееба нещо те да му мислят...но нея ще я опазя читава....

 

един въпрос...от какво зависи потамняването на маслото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от това колко е мръсна отвътре кутията, колкото по - мръсно е значи почиства повече

Един-два въпроса ако може... От какво се цапа кутията отвътре и какво точно почиства маслото? А по какво да позная, че ми е за смяна всъщност...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трият се железа из кутията и тоя фин метален прах почерня маслото.

Както и в мотора, де.

Освен това има отдушник, през който излиза излишното когато се стоплят чаркалаците, а като изстива, амкар да има някакво клапанче, смуче външен въздух, барабар с прахоляка и водни пари.

Когато боклуците станат доста, маслото спира да маже и износването се увеличава рязко.

Макар Шпециалистите да отричат, разтриването на масло от щеката между пръстите е добър начин да се провери дали маслото може да изкара поне още малко - трябва да е мазно и да не стърже :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия се сваля, стига да вдигнеш колата доста нависоко на трупчета, за да можеш да работиш, и да знаеш какво правиш. Първо обаче е за предпочитане да е свален двигателя, после сваляш напречната греда - доста работа си е.

Тъй като я продаваш, да те подсетя че си пропуснал да пишеш за сухи или за мокри полуоски е кутията, и какъв е проблема. Лично аз ако купувам, ще искам да я пробвам преди това, т.е. колата трябва да е в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от това колко е мръсна отвътре кутията, колкото по - мръсно е значи почиства повече по спомен май Mishelle го беше писал в една от темите

 

 

Сашо, от малък обикалям по сервизи с баща ми и черно трансмисионно масло не съм виждал да излиза от колата. Обикновено е малко по-тъмно и мътно от новото.При старите шкодички се сменява на 2 години или на 20 000 км доколкото си спомням. Моторното масло почернява от "саждите" при изгарянето на бензина.

 

Металните стружки, дето говори Yosif за тях повечето трябва да стоят на дъното на скоростната кутия при пробката с магнит(тя за това е там - да обира доколкото може металните "боклучета" :mrgreen: ).

 

Поздрави! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е толкова трудно да се свали, проблемът е ако се скъса някой болт, тогава може да го сечеш и няколко часа, ако няма ток за флекса наблизо. Скоро свалих една. Ако искаш мога да опиша подробно как става, ако искаш мини на място да то покажа (Младост). Нямаш нужда от никакви особени инструменти - само комплект звезди за 4 лв и крик. Няма нужда и от канал. Днес-утре ще свалям преден мост.

 

Ако си наблизо мога да ти помогна за свалянето - работа за около час.

 

И мен ме интересува цената - че тази която свалих нещо не ми харесва.

 

Задното стъкло с реотани ли е?

 

Ако искаш да ти звънна драсни обикн.тел на ЛС или смс на 0887186910

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами днес няма да мога колата е в лозен...и не е в движение нямам идея как е скоростната кутия...мокри са полуоските...това знам...и ако погледнете в "продавам" там я има за части(цяла) има отговор кво и е на скоростната кутия .лично аз бих я взел ама не ми се занимава с с;агане и качване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един-два въпроса ако може... От какво се цапа кутията отвътре и какво точно почиства маслото? А по какво да позная, че ми е за смяна всъщност...

Поздрави!

 

Не се цапа отвътре! Маслото старее и поема влага, което му влошава качествата. В мойта книжка не пишеше на колко се сменя. Да речем че 200к км са един добър интервал за смяна...

А почерняването на моторното, както вече писа Гогата, се дължи на саждите. Освен да смазва, маслото трябва и да чисти. Затова като ти кажат "Супер масло: вече 3000км карам и не е почерняло" да знаеш да не се доближаваш до него :lol: Изключение се прави ако се кара само на газ, но там е друга тема.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един-два въпроса ако може... От какво се цапа кутията отвътре и какво точно почиства маслото? А по какво да позная, че ми е за смяна всъщност...

Поздрави!

 

Не се цапа отвътре! Маслото старее и поема влага, което му влошава качествата. В мойта книжка не пишеше на колко се сменя. Да речем че 200к км са един добър интервал за смяна...

А почерняването на моторното, както вече писа Гогата, се дължи на саждите. Освен да смазва, маслото трябва и да чисти. Затова като ти кажат "Супер масло: вече 3000км карам и не е почерняло" да знаеш да не се доближаваш до него :lol: Изключение се прави ако се кара само на газ, но там е друга тема.

 

Поздрави

 

Ами точно това ми беше интересно - от какво се цапа това масло в скоростите ;) Та за това питах!

А за другото масло, ето един цитат от "ford-sierra-club":

1. Задачата на маслото е разбира се главно да предотврати триенето между цилиндрите и буталата, на лагерите и на клапаните.

2. От друга страна маслото минава през малките цепнатини на сегментите и предотвратява триенето между бутала и цилиндри.

3. Маслото помага също и при охлаждането на мотора. Поетата от частите на мотора топлина се отдава чрез картера на обкръжаващия или попътния вятър.

4. Заради всичко това моторното масло не трябва да се изпарява при висока температура или да прекъсва масленния филм върху смазваните части.

5. Саждите и мръсотията маслото трябва да хваща и задържа, защото само така моторът ще остане вътрешно чист.

6. Най-накрая това е и свойството му да изгаря. Понеже дори и при добро уплътнение едно незначително количество от него влиза в горивната камера.

....

ЗАБЕЛЕЖКА: Запазете спокойствие. Висококачественото масло става бързо тъмно. Това е доказателство, че то работи добре и хваща мръсотията и саждите. Това все още не е знак за това, че маслото трябва да се сменя.

 

А който иска да прочете повече...ето линк-а

 

http://ford-sierra-club.hit.bg/maslo.html

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. От друга страна маслото минава през малките цепнатини на сегментите и предотвратява триенето между бутала и цилиндри.

 

 

Ако мога да вметна, когато почне да пуска става кофти.Мазането се осъществява чрез дупка в биелния лагер/съответно и в биелата/като под създаденото налягане пръска към цилиндъра и го маже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.