Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имам проблем мощността при ускорение


setfan

Recommended Posts

Това е много гаден проблем който се проявява когато рязко подам газ и двигателят ми заглъхва и е много дразнещо. За съжаление не е от ускорителната помпа , не е от центровка, прегледах и вакуумното предварение на делкото но пак си забива.Позанати ме посъветваха да пречистя основно и да прегледам карборатора. ПОМОГНЕТЕ! Дали наистина проблема се състои в карборатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво гориво използваш? Ако е бензин, провери си филтърчето-мрежичка на карбуратора, а също и дебита на човката. Като натиснеш лостчето на ускорителната помпа от там трябва да изтича плътна струйка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата се кара само на А95H струиката е плътна и под тази човка има съчма която бях изгубил но я намерих и я върнах на мястото и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си елиминирал всички посочени от теб възможни причини, проблема остава да е в карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като остане по-малко гориво в резервоара сложи малко спирт чист или спирт за горене, да разтвори водичка ако има в бензина; или пробвай с по-високооктаново гориво. А най-добре да свалиш каруратора и да го накиснеш в коресилин за 24 часа - един колега мисля точно Mishelle добре беше обяснил как се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как си гледал предварението, но то също е важно, за да не забива нос като отвориш докрай дросела. Дали е наред вакумния регулатор се установява доста трудно, ако нямаш помпа за /под/налягане. И освен това стробоскоп естестествено. Ще те подсетя, че ако наскоро си монтирал електронно запалване те също променят аванса в посока увуличаването му и водят до невъзможност да се направи статична центровка. Казвам всичко това, защото не е сигурно, че проблема е в ускорителната помпа на карбуратора. То може пак да е в него, но не в този му възел. Може просто по някаква причина сместа да не е правилна... Не винаги от първото отваряне и почистване се получава желания ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Ускорителната помпа трябва да пръска точно определено количество гориво. В зелената книжка има написано точно колко. Ако пръска по-малко колата забива нос от бедна смес. Ако е много повече от необходимото пък се дави. Т.е. провери все пак да не пръска повече.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни дали всичко около втората клапа е в ред - може да има откачена пружина и тя да се отваря прекалено лесно - тогава сместа също рязко обеднява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвах, но приятел ме посъветва да про4истя вакуумният усилвател на спира4ките.Аз го направих зашото спирачките не ми бяха добри. Бсъшност смених частта от маркучето там кадето излиза от карборатора.И забиването се оправи.Старият маркуч от времето беше сплескан под топлинната изолация.И сега си засилих спирачките, и незнам защо но се подобри и ускорението. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.