Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на октавия


tsanko

Recommended Posts

Здравейте колеги,

напоследък се замислям за покупка на нещо по-така, и съм се спрял на Октавия '99-'00 8) (старата).

Загледал съм се в дизелите, но от мобилето не мога да разбера какви точно са модификациите. Та искам да ви питам, освен TDI 90 коня какви други има.

Обективно мнение няма да искам ;), но да ви питам все пак какво да гледам и каква е допустимата цена за такава с климатик, абс и еърбеци и т.н. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ти кажа, май повече ми залипсва форума ;)

и дано да е уелкъм бек :)

А фиата ще го продавам, работи си, но не е надеждна кола. С по-голяма увереност врътвах ключа на 120ката

:) :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти пак, френд - мисля добре си се ориентирал към старата Октавийка турбо дизел, колегите с такива коли ще ти кажат повече от собствен опит, но аз мога само да едно ти кажа - за читав екземпляр ще трябва да се бръкнеш поне 8-9 бона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А фиата ще го продавам, работи си, но не е надеждна кола. С по-голяма увереност врътвах ключа на 120ката

:) :oops:

 

Финитто

Италиано

Ауто

Тъпанари

 

Ти пак доста рано си стигнал до тоя извод, приятелю ;) .

 

Та за Октавията, ами дизеловите са 3 разновидности откъм конските сили - 90к.с. ; 110к.с. ; 130к.с. Снощи гледах и аз в мобиле.бг за 90к.с. читава (на снимка) около 10хилки, ма предполагам, че 90к.с. идват слабо :roll: . Баща ми преди 2 месеца си купи Октавия '00 ТДи 110к.с. и с 4 човека става малко мудна, пък за 90 коня не знам...

 

Има хора във форума с 90, те ще споделят мнение.

 

Шоферският АйрБек(с) ;) е стандартен. Повечето 2ра ръка дето съм ги гледал аз лично имат поне клима, 2 ел. стъкла, ел. огледала. Рядко са без тези (едва ли не базови) екстри....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, тоя мърдащ нос, верно беше изфирясъл някъде ;)

Ето 2 теми, които може да са ти полезни!

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1275

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3592

 

До модераторите една молба - метнете темата в раздела "Fabia, Octavia, Superb" ако сметнете, че мястото и не е тук ;)

 

Наздраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 кончета и идват прекрасно на Octaviata. Мойта е такава. Е, 110++ идват по-добре, но и паричките са повечко.

Досега съм минал около 27к. Оплаквания нямам. На магистралата си държи 130-150 (според желанието :mrgreen: ), разхода е повече от приличен (6.5 градско, 5.0 извънградско при юркане и 4.5 при спазване на правилника, т.е. 90-100km/h). Багажника е прекрасен (разбирай като на камион). Поведението на пътя е много добро...

Това се сещам. Ако имаш въпроси питай.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

Значи за конете - аз не съм състезател, предполагам тези 90 ще са добре, но не разбрах PRR кои парички са повечко на 110+, разхода ли е значително по-голям, или просто самата кола е по-скъпа.

 

Другите коли за тия пари и горе долу с тия пинизи в мобилето ги гледам като:

1. Пежо 406

2. Тойота авенсис (старата)

3. рено лагуна

4. волво в40

5. пасат

Някой има ли представа на тези коли какви са им качествата и недостатъците, защото ако не намеря читава шкода може и тях да гледам...

 

А 2те статии ги прочетох, благодаря ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на 110 и 90 коня е еднакъв (по каталог 0.1l/100km разлика). Първоначалната инвестиция е различна.

От изброените коли знам само за Pasat-а -> Като седнах в този на кума (110bhp, комби, синхро) не намерих голяма разлика с Шкодата. Таблото (като изключим цвета), копчета, врътки и т.н. са същите. Двигателите на Octavia са от VW, т.е. под капака е същото. Е, седалките на пасата са с една идея по-удобни...

Цените им малко се различават...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Другите коли за тия пари и горе долу с тия пинизи в мобилето ги гледам като:

1. Пежо 406

2. Тойота авенсис (старата)

3. рено лагуна

4. волво в40

5. пасат

Някой има ли представа на тези коли какви са им качествата и недостатъците, защото ако не намеря читава шкода може и тях да гледам...

 

А 2те статии ги прочетох, благодаря ;)

 

Пежото, както и Лагуната са прилично готини колички ;) Но... Пежото показа доста "детски болести" в началото, така че ако взимаш такова, гледай да е по към края на партидата. Аз съм се возил само в такава кола - нормална си е. Лагуната обикновенно има адски мнго екстри и електроника, което требе да те наведе на мисълта, че има повече неща за разваляне. Нямам преки наблюдения обаче, за да споделя повече, макар да познавам хора, които са притежавали такъв автомобил. Инатересното е, че и двамата го смениха с други коли...даже по-стари :roll: Аз лично не съм фен на френските коли, т.е. не бих си купил. Ако някой ми подари...ще я взема. Волво съм карал. Точно V40 - много блага машинка, но да не ти се чупи. Понеже беше служебно и посещаваше официалния сервиз...ебаси цените. Може на "Симеон" да са по тънки частите, но не разбрах. Авенсис и Пасат - това беше и в моята листа, когато купувах... Японеца е много готин на вид и даже някои хора казват, че е много здрав. Нямам идея как е, но отпадна от листата ми поради: 1) Нереално високата цена, която искаха! 2) Скърцането в купето - имам чувстовото че идваше от всякъде! 3) Не ми хареса арматурното табло, както и светлините му. 4) И трите автомобла, които гледах имаха някакво хлопане отпред и прилична хлабавина на кормилото (както и да се казва). 5) Бедни бяха от към "екстри"

Пасат-а...ами не видях смисъл да давам повече пари от необходимото, при положние, че сядам в един и същ автомобил (с различна емблема). Е, не 100% еднакъв (все пак Октавия-та е на клесната база на Голф...), но все пак, нека бъдем обективни - Октавия-та си е Пасат, но малко по тесен! (карал съм доста и служебен Пасат - не е като да говоря наизуст).

Не казвам, че Шкодата е върха, но това беше колата, която...исках!

 

А за старите темички - моля ;)

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, но засега си оставам без нищо, от банката ми показаха среден пръст. Ма кво да се прави - циганията на минималните осигуровки :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

А някой знае ли с колко ключа трябва да е колата.И още какви работи трябва да има към нея.Примерно на Фиат са три ключа(единият е червен)има и код карта.Към Октавия втора ръка какво трябва да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да е с два. Моята е с един и все съм на тръни да не се загуби. Че не е прост ключ - с този имобилайзер трябва да се поръча в ЕТ, сума ти пари струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да направя една корекция - дизелите са 4 - старите са 90 и 110кс водят се Verteilerpumpe, а Pumpe-Duse-то са 100кс и 130кс. Готов съм да спорим.

За мен 100кс PD е равностоен на 110кс стария, с тая разлика, че данъка е по-малък. Но може би е и по-настойчив за добра нафта. A 130кс мисля, че върви само с 6 скорости. Май той се монтира на Фабия vRS.

 

PD се предлага май от 2000 насам, така че може и да не отговаря на изискванията на колегата за 99-00. Като динамика смятам, че е по-добър от Verteilerpumpe (старите), той е немския отговор на CommonRail, но без да се плащат лицензионни отчисления.

 

И 4-те двигателя са добри, ако все пак можеш да си позволиш да мръднеш по-напред във времето - например 2001 ще вземеш кола след фейслифта, при който отстраняват разни детски болести. Мисля, че си струва, за пример колега се оплакваше нещо от повдигачите на стъклата, неговата беше преди фейслифта и спомена, че след фейслифта било по-лесно поправянето и освен това не правило толкова проблеми. Предполагам, че и други неща са пипнати, не само стъклоповдигачите.

 

Така че ако можеш, насочи се към кола след фейслифта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от всичките други възможности, които избори за покупка на кола единствено пасата ми се вижда " по-читав ". Имам познат с волво,готини коли,но цените на частите са като за S класа. Френските коли одавна съм ги отписал като възможност за покупка и каране, имам преки наблюдения върху чисто нови такива и искам да ти кажа че определено не са за нашите пътища! Изборът все пак е твой, дано случиш на готин и здрав автомобил!

Поздрави ! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а направи ли ви впечатление изобщо, че темата е пусната на Сряда Януари 17, 2007 2:52 pm:?:

Настоятелно ви моля, четете преди да пишете:!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а направи ли ви впечатление изобщо, че темата е пусната на Сряда Януари 17, 2007 2:52 pm:?:

Настоятелно ви моля, четете преди да пишете:!:

 

И Цанко от доста време има дизелова чисто нова фабия с която даже ме вози до събора миналата година. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любовта и алкохола са замаяли вече доста глави май, :mrgreen: а още е ранен следобед.

 

Поздрави и Наздраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.