Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Estelle/Rapid] Преден мост


Recommended Posts

Тъй като тези дни започвам цялостен ремонт и някои концептуални подобрения на предния мост на Хашек, тук ще се опитам да опиша (и да правя снимки този път) цялостния процес.

 

Приемам съвети и препоръки.

 

До скоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам съвети и препоръки.

 

Щом си казал :mrgreen:

Нещата които правят на състезателните Шкоди - най-вече се подсилва всичко. Идеята е да останат да работят пружините и амортисьорите (и стабилизиращата щанга), а всичко друго да не поддава и да не се усуква при натоварванията. За целта се правят общо взето следните неща:

- носачите (горен и долен) се затварят от долната страна, т.е. сечението им от П става О (образно казано);

- на долния носач се подсилва мястото, където се захваща амортисьора;

- на гредата на моста се подсилва мястото, където се държи рейката;

- слага се (на англ. т.нар.) strut brace или както е популярно на български - разпорка - греда, която свързва гредата на предния мост в горните и части.

 

Всички тези неща (без разпорката) са подробно описани от АМК Шкода и чертежите им могат да се видят в:

http://skoda-upravy.wz.cz/main/files/unicos/podvozek.pdf страниците за предния мост са 22-33.

 

Другото, за което може да помислиш, е да промениш буфера в който опира горният носач при максимално натоварване. Тъй като при сниженото окачване разстоянието там остава доста малко. Може да се преработи леглото на буфера и той да се замени с гумения буфер, който изпълнява същата функция в задното окачване, но е по-малък. Това е показано в:

http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Books/05_sportovniupravyskoda.pdf на страница 23 (страница 23 на книгата, а не на пдф документа!).

В същия документ на страница 10 е чертежа на предната разпорка.

 

Пружини и амортисьори - там няма да коментирам. Може да помислиш и върху стабилизиращата щанга, но не прекалявай с твърдостта.

 

Друго нещо са наклоните на колелата, от които в значителна степен може да зависи поведението на колата, но за сега там не съм се ровил и нищо не мога да кажа, а и темата е сложна.

 

Също - щях да забравя - слагат се по-твърди втулки на носачите.

 

Общо взето това се сещам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.