Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

оборотомер


vloo

Recommended Posts

много се извинявам,че се повтарям ама не можах да си намеря темата...някои ще ми каже ли коя се води клема 1 на бобината...да си свържа оборотомера. нямаше да тормозя никого ама ми липсват страници от книгата и незнам дали го има там или не...

и ако може пак едно кратко обяснение как се свързва...едно на маса едно на + и едно на бобината нали...

благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клема №1 е откъм предната част на колата. Само че и аз не си спомням точно коя клема на оборотомера за кво беше. Сигурен бях само за бобиновия кабел, щото го срязах като го вадех от таблото, но мисля че отзад на самия оборотомер има обозначения коя клема е за маса и коя за плюс. Плюса го взех от свободна клема на контактния ключ, а масата закачих за някаква гайка наблизо. Успех, и напиши после коя клема за кво е, да го има черно на бяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бобината има две клеми:

15 това е + след контакт

1 това е минуса на бобината, които се комутира от чукчето и наковалнята или от електронното запалване когато има такова или от комутатора при безконтактните запалвания. На 1 си пише (-), а на 15 (+)

 

Сигнала за оборомера се свързва към клема 1 (-)

 

Клема №1 е откъм предната част на колата.
- Ако е завъртяна на 180гр. бобината какво правим?! :roll: :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами така...аз само исках да го пробвам дали работи този уред и слезнах долу при колицата свързах го както намерих за добре следвайки инструкциите(1 беше от предната страна както каза pv)...запалих колата и на смукач показа около 2000 оборота ...според мен нормално...само че като го пуснах смукача (колата ми работи на ниски към 1000 ) гадното нещо поклазваше около 300 оборота...нямам идея защо...според мен на високи показва по точно без разлика от 600-700...и се питам аз съответно и вас визможно ли е некъде да се губи напрежение или нещо такова...щото взех плус от бубината...маса от купето...

друго понеже пробвах да го монтирам на тъблото ама за да запазя лампичките стана сложно и се оказа че много стърчи назад и целия уред тряя да е по напред от другите,някой ще даде ли идея къде да го монтирам.../????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай, в ниските обороти е нормално да не мери точно.

Що се отнася до това, че стърчи назад опиши по-точно какъв ти е оборотомера. Ако е нормален Шкодов едва ли ще стърчи. Махаш стария уред с лампичките и монтираш на мястото му оборотомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там е работата че не беше оригинален и за да го сложа него трябваше да се лиша от ценните з амен лампички....за това импровизирах и направих удължение на иста и го монтирах само че стърчеше ама нали лампичките трябваше да са там...и сега таблото ми е малко грозно щото има циферблат за оборотомер залепян на старото тъбло с лампи...и сега тряя да измисля къде да го дяна....ако намеря оригинален шкодов добре ама не ми е толкова важно горе долу знам как вървят оборотите по звука...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.