Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой дизел в BG е най-добър?


john

Recommended Posts

  • Отговори 90
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vloo

    13

  • PRR

    12

  • yosif

    9

  • zloQQ

    7

Най-много писали в темата

не знам къде дизела е по -добър ,но да ви кажа да не зареждатена калотина на безмитната безнзиностанция,защото там зареди 1 приятел и сега колата му е за основен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът от ЕТ, като ми даваше ключа от новата кола ми каза следното:

" Зареждаш само от Лукойл и ОМВ! В много краен случай - Шел и забравяш за всички други бензиностанции!"

Вече година и 4 месеца откакто съм взел Октавията зареждам само от Лукойл и ОМВ и не съм имал проблем.

Колегите от руските форуми много хвалят нафтата на Лукойл - само тя при тях отговаряла на Евро4 и миналата зима /-30*С/ не са имали проблем със замръзване.

Аз миналата зима в големите студове карах с Алпин дизел и нямах проблем.

Според мен не трябва, ако е нова колата, да се зарежда от "каубойски" бензиностанции.

Докато бях с предишната си кола редовно съм зареждал от Товарния ДАП в Русе. Супер цени - истинско гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега да си кажа понеже съм бачкал на бензиностанция шел нафтата е същата като на омв и зимата се слагат добавки и не замръзва...бензина е под сякаква критика...за тази която говорех горе е една нова и първа надявам се скоро да станат много,с изключителнао добра нафта значи собственика търгува с нафта вече 25 години и сега отвори тази бензиностанция и качеството е като на лук оил и по добро от другите...

а тези малки бензиностанции много често превъзхождат големите вериги като качество точно зада се върнеш при тях нямат кяр да заредиш веднъж и да не се върнеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е дизел няма добро ;)

 

 

:roll: Извинете, професоре... :mrgreen: Бихте ли обяснили само, на какво се дължи това ви мнение? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е дизел няма добро ;)

 

По принцип и аз съм привърженик на бензиновите мотори, но теб само искам да те попитам колко дизелови автомобила си карал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е дизел няма добро ;)

Нека колегата "експерт" каже колко и какви дизелови и бензинови автомобили е карал и какво с какво сравнява, щом дава такова крайно мнение!!! В противен случай се излага много, ама много яко...............!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми на дядо ми Пежото 205 Дизеляк

два еднакви опели астри от 2001 само където единия е бенз 1.8 а дизила беше 2.0

и А4 от 99та Бензин 2.6 quattro :)...

та дизела освен за икономия и на тировете друго нз за какво може да върши работа...

а да и дизилите вадят звук на багер поне някой де

;);););):)

 

Ахам, значи карал си два дизела на кръст и правиш генерални заключения...Добре! Нека ти кажа аз какво мисля за дизелите, малко повече съм карал от тебе дизели, даже съм се учил да карам на дизелов автомобил и съм влюбен в тези машинки. Идиотоустойчиви, икономични,със супер голям ресурс, вървят доста прилично, а къркоренето на по-старите дизели(което няма нищо общо с багер, ама нищо :roll: ) ми се струва готино,да не кажа чаровно. :mrgreen: Така че, като не си на ясно не прави такива генерални изводи...излагаш се просто. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е дизел няма добро ;)

Нека колегата "експерт" каже колко и какви дизелови и бензинови автомобили е карал и какво с какво сравнява, щом дава такова крайно мнение!!! В противен случай се излага много, ама много яко...............!!!

 

ми на дядо ми Пежото 205 Дизеляк

два еднакви опели астри от 2001 само където единия е бенз 1.8 а дизила беше 2.0

и А4 от 99та Бензин 2.6 quattro :)...

та дизела освен за икономия и на тировете друго нз за какво може да върши работа...

а да и дизилите вадят звук на багер поне някой де

;);););):)

 

 

Сравнението не е показателно - сравняваш несъпоставими автомобили!

В никой случай не съм съгласен със сравнението на Пежо 205 /дизел предполагам до 1995 г. с А4 1999 г. бевзин 2,6 !

Сравни тогава А6 2,5 TDI с Астра 1,8 бензин?

 

Относно звука на дизеловите двигатели - категорично не съм съгласен, освен ако говориш за стар дизел от преди 10 години.

Мен лично много ми харесва специфичния звук на съвременните дизелови двигатели, които по нищо не отстъпват по качества и динамика на бензиновите двигатели.

Относно разхода на гориво- просто няма какво да съпоставяме!

 

П.С.

 

...все пак темата беше за качествата на дизеловите горива, а не за дизеловите двигатели.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voodoo, ти изобщо изгледа ли клипа до край? Видя ли, че този дизелов BMW 535 е по-бърз от бензинови автомобили с ясно изразен спортен характер като Audi TT V6, Nissan 350Z, Lotus Esprit V8 и др. А чу ли, за разхода на баварката в теста? Бих казал - смешен е ;) А това, на което ти се базираш - в този тест BMW 545i не го дадоха за да покажат, че дизела не върви, а обратното - да покажат колко е минимална разликата в два автомобила с двигатели от съвсем различен клас!

 

С други думи клипа показва, че дизела е доста по-як от бензиновия си събрат (и не само) :lol: Остави на дядо ти антиката да си почива. И не се хващай за Астра от 2001 г. Вече сме 2007, а технологиите не седят на едно място. Качи се в дизел от 2005-2006 г и пак ще си говорим :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе съгласен съм с колегите че дизела е джиджана работа ...ама не го нападайте с това че има страшни дизели от 2006 -та все пак колко човека могат да си позволят чисто нова кола модел 2005-2006???аз лично не или ппоне не тези години...иначе дизела има хиляди предимства обаче и много минуси...що се отнася до дизелите от последните години ами да вече няма смисъл да се кара бензин..ама ако се върнем години назад разликата е голяма...и последно не съм съгласен с gogata само за едно че са идиотоустойчиви..пак говоря за по старите дизели не носят на високи обороти...поне мое мнение от лично наблюдение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

колко от вас които подкрепяте бензина сте карали дизел? И по колко километра годишно въртите? След доста години (10+) каране на бензинов двигател се качих на дизел. Ми не смятам да карам пак бензин...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по същата логика мога да попитам, колко пък са карали от НОВИТЕ бензинови двигатели. Тоя спор стана ката "ЦСКА или Левски" Всеки си има свое лично мнение и наблюдение и използва това което му е по-удобно. Не виждам защо се нахвърляте върху колегата, който си има собствено виждане по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го нападам. Поне аз :mrgreen:

А иначе си прав - темата е безкрайна!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да кажа карал съм много километри служебни дизеляци и то добри един форд реинджър и един опел комбо пак нов модел ..е мога да кажа че колкото и д аобичам бензина ако имам кинти взимам дизелчето за по тънко...пък и не отстъпва много като мощ/...но за стара кола над 10 години дизел не разчитам поне аз....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че някой го е нападал. В крайна сметка това е форум, в който влизат хора с различни разбирания, позиции и т.н. В резултат на което е нормално да възникне спор. Но мисля, че всичко си е в добрия тон.

Аз конкретно го оборих, на базата на клипчето, към което даде линк. А в него никъде не ставаше въпрос за стар дизел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има предпочитания и разбирания..........и естествено си купува автомобил, който му допада и за който има кинти.

В разстояние на 5 години съм карал 5 бр. бензинови и 2 бр. дизелови автомобила от различни марки. Определено, най ми допаднаха дизеловите, поради което си смених и личната кола с дизелова Октавия. Супер е като возия и разход на гориво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и друг момент у нас - качеството на нафтата. Модерните дизели като например системата Комън рейл, освен че са скъпи, се нуждаят и от много пречистено гориво, иначе бързо се скапват, а ремонта им излиза много солено, затова според мен не е удачно в БГ да се кара такава кола, освен ако парите са нищо за теб... иначе не отричам - съвременните дизели по нищо не отстъпват по динамика на бензиновите, а са и в пъти по-икономични...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато американците сложат дизел на нещо по-леко от джип, ще си помисля дали не е време да пробвам и аз някоя печка :mrgreen:

Дотогавааа...

Абе девойките харесват аромата на БЕНЗИНА :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе девойките харесват аромата на БЕНЗИНА :mrgreen:

 

:smt039 Чудно защо тогава са готови на всичко да ги качат на S класа :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.