Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой дизел в BG е най-добър?


john

Recommended Posts

Когато американците сложат дизел на нещо по-леко от джип, ще си помисля дали не е време да пробвам и аз някоя печка :mrgreen:

Дотогавааа...

Абе девойките харесват аромата на БЕНЗИНА :mrgreen:

 

Хахахаха - начи нема се качиш на печка. хАмериканеца май остави дизела за камионите главно (от МПС-тата). Хибридите яко "къртят мивки" както се казва. И тея с "царевичното" гориво нещо се мъчат... Абе кво да кажа - Тойота се отказва от разработката на дизелови двигатели! Е, продължават работа с Исузу (ако не се лъжа) в сектора за товарни автомобили, но леките коли...забрави! Хубрид!!! Сега ми е много интересно кви чудеса ще извадят на авто щоуто след седмица... Ще снимам и ще пусна снимките ако има желаещи да фърлят по едно очо...

А за обичта не девушките към бензина...ехеееее ;) Взимаш Вайпъра (или едно друго жУвотно с 425 кончета под капака и невероятен звук от ауспусите) и отиваш да направиш един тест драйв... Веселба е, докато не те спре полицията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vloo

    13

  • PRR

    12

  • yosif

    9

  • zloQQ

    7

Най-много писали в темата

Ще отидем далеч, но мое мнение е, пак казвам мое лично, неангажиращо никого и изстрадано мнение е, че Mercedes-Benz, чиято вероятно S-класа имаш предвид, не е кой знае какво возило, най-добрите немски коли са AUDI и VW.

Просто имидж - търпеливо и дълго е работено върху имиджа на Mercedes-Benz и сега наистина мечтата на всяка девойка, пък и на всеки позамогнал се селянин е да се качи на мерчан.

 

С'Я да не вземеш да речеш, че Mercedes-Benz е единствената еврокаруца дето се продава успешно в Америка, щото американският модел няма много общо с европейските им модели, дори и двигателят.

Другите, които се опитаха, но претърпяха провал са Alfa Romeo, май направиха и завод там.

И не че колите са лоши, ами имат големи проблеми с пасивната безопасност, особено Mercedes-Benz.

Впрочем ако се поразровиш из наш'те вестници ще видиш колко народ се изтрепа с мерцедеси в последните години, включително и три депутатки, при общо-взето не чак толкова безнадеждни ситуации.

 

Колкото за девойките, мисля са готови на всичко само и само да не ходят пеша :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за претепването не съм съгласен то става от скорост и от важния фактор"аз съм с мерцедес няма как да излезна от пътя ,да умра,да пострадам"понеже има системи...а нели знаеш каква е разликата като се удариш без колан и с колан с 150??/ами без не те разпознават а с колан изглеждаш почти като жив...иначе аз лично харесфам фаетон много повече от всички мерцедеси на куп НОВИ ..ама примерно да сравняваш 124-ките каквито и да било с пасат от това време или с ауди 80 ..тук вече не съм съгласен изобщо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво да кажа - Тойота се отказва от разработката на дизелови двигатели! Е, продължават работа с Исузу (ако не се лъжа) в сектора за товарни автомобили, но леките коли...забрави! Хубрид!!!

 

В грешка си! Тойота продължават да си развиват дизела и да залагат на него.

 

Тойота купиха част от Исузу главно да ползват технологиите им за малки дизелови двигатели.

 

И ще пускат хибрид с дизел.

 

Ето ти малко да четеш.

http://www.autoblog.com/2006/11/21/toyota-to-sell-diesel-hybrid-by-2010-thanks-to-isuzu/

 

http://www.autoblog.com/2006/11/07/toyota-buys-5-9-of-isuzu/

 

 

Дизелът се възроди когато Ауди спечели 24-те часа на Льо Ман с дизелов двигател. Като една от причините за победата била икономичността на дизела. Ауди се налагало да влизат по-малко в бокса за зареждане, отколкото бензиновите автомобили.

 

В Европа 55% от новите коли, които се продават са дизели. В САЩ този процент е малък все още, но и там с тези цени на бензина ще се наложи тази тенденция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек, изборът ще е продиктуван от беднотия, а не от това че дизеловите двигатели са по-по-най :mrgreen:

 

това е едното, а другото зависи от предназначението на колата и стила на каране на водача - аз например избрах фелицията пред едно ренде 1,9д точно защото не ми хареса как реагира на педала на газта, особено по нанагорнище... но както казах при новите модели нещата са вече почти изравнени в това отношение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек, изборът ще е продиктуван от беднотия, а не от това че дизеловите двигатели са по-по-най :mrgreen:

 

Напротив.

 

Значи ти си купуваш кола с двигател, дето харчи 10/100 бензин. Този двигател е да кажем 150 коня и има въртящ момент 200 и вдига от 0-100 за 9 сек.

 

Аз си купувам кола с двигател, дето харчи 10/100 ама дизел. Този двигател понеже е по-добър (щото дизелът е по-икономичен) ще има 250 коня и въртящ момент 350 и ще вдига от 0-100 за 7 сек.

 

 

Ако на това му викаш беднотия, здраве му кажи. И двамата ще плащаме еднакво, ама аз ще карам резачка, пък ти каручка.

 

 

:smt010 :smt045 :smt010 :smt010 :smt045 :smt045 :smt008 :smt008 :smt009 :smt009 :smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво да кажа - Тойота се отказва от разработката на дизелови двигатели! Е, продължават работа с Исузу (ако не се лъжа) в сектора за товарни автомобили, но леките коли...забрави! Хубрид!!!

 

В грешка си! Тойота продължават да си развиват дизела и да залагат на него.

 

Тойота купиха част от Исузу главно да ползват технологиите им за малки дизелови двигатели.

 

И ще пускат хибрид с дизел.

 

Ето ти малко да четеш.

http://www.autoblog.com/2006/11/21/toyota-to-sell-diesel-hybrid-by-2010-thanks-to-isuzu/

 

http://www.autoblog.com/2006/11/07/toyota-buys-5-9-of-isuzu/

 

 

Дизелът се възроди когато Ауди спечели 24-те часа на Льо Ман с дизелов двигател. Като една от причините за победата била икономичността на дизела. Ауди се налагало да влизат по-малко в бокса за зареждане, отколкото бензиновите автомобили.

 

В Европа 55% от новите коли, които се продават са дизели. В САЩ този процент е малък все още, но и там с тези цени на бензина ще се наложи тази тенденция.

 

Аз ли не разбрах или ти ме цитираш, пускаш линкове с които потвърждаваш думите ми от цитата, а твърдиш, че съм в грешка?

Колега - или не четеш внимателно, какво пиша или...

Пределно ми е ясно, че Тойота бачкат над дизела, но САМО! при товарните автомобили. А това, че са купили цели 5.9% от Исузу и са хвърлили оче на 2.5 дизелчетата...ако се вгледаш в пазара зад голямата вода, ще откриеш едни камиони с такива двигатели...тойотки ;) Факт е, че най-продаваната марка на най-голямия пазар е доста зад конкурентите от Европа (VAG, MB...все имена с "традиции" ако мога така да се изразя при дизелите) в разработването на дизеловите двигатели за леки автомобили. Аз не случайно съм написал в предния си пост думичката "товарни", както и "Исузу" ;) Та самия CEO на Тойота обяви, че ще насочат усилията си към "хибридите" и дори чистите бензинови двигатели, тък като разработката на дизел, отговарящ на бъдещите еко нормите ще е много скъпа. Може би за това, на изложенито в Детройт нямаше дизелова Тойота :roll: Не вярвам, че и в Чикагското ще има... Освен ако СЕО-то им не е некой мръсник и е наговорил куп измами, за да заблуди немските и френските производители :mrgreen:

Та...говорех за автомобили, а не за камиони.

А за налагането на някаква тенденция при дизелите в щатите...за пръв път чувам. Може и да има, но ако беше така, ФВ нямаше да спрат почти продажбите на дизеловата Джета от миналата година. Като се замисля, Хонда се опитват и май ще мушнат един V6, както и по-малък 4 цилиндров агрегат на някои модели след 2-3 години. Те май само ФВ предлагат дизелчета (е, и МБ също, както и няколко други марки, но е едва забележимо). А и цените на бензина...са си нормални. + това, ако се разровиш в нет-а може да откриеш, колко нищожен, дори жалък е процента на дизеловите ЛЕКИ автомобили в уса. Иначе камионите и някои от пикапите са си дизелчета. Много им се кефа! Особенно на 6.1 Cummins TURBO на Додж РАМ ;) Върти гуми когато му кажеш!

А за Европа съм абсолютно съгласен с теб :smt013

Аз малко се отплеснах, ма...щот с това ми е свързана малко работата...ще ме извините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пикапченцата си ги регистрират селскостопанска техника и си ги карат на пропанец, който е забранен за леките коли.

Оня ден у наше село дойде един технически на някакъв строеж с едно шевроле с V8 6.0 литра - 1/5 от каросерията му беше заета от танка за пропан.

 

Като гледаш - нормaлен пикап, двойна кабина, така, спретнат...

като загледаш отблизо - той по едър от ГАЗ-53А, бре.

 

До него спря едно Паджеро на един мееестен келеш - ми то изглежда кат' трабантче, бре.

Ега ти канадците( регистрацията беше ОНТАРИО, но или е американско производство или лицензно канадско).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не с еобиждай ама ебати логиката с канадска регистрация значи е канадско...значи мойта шкода е българско производство...

не за друго ама са твърде близко едно до друго канада и сащ за да има заводи на едно и също...обикновенно заводи в различни държави се правят за да се спестят сума разходи по транспорт...и естествено за по евтина работна рака там нещата не са така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да се върнем към темата! Тя е: Къде продават хубаво гориво.

А пък темата дизел или бензин няма изчерпване - тя е вечна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе американците имат много заводи в Канада поради ред причини, най-вече данъци - на практика само бачкерите са канадци, но и там правят разлика дали колата е произведена в УСА-та или в американски завод в Канада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар и късно, да добавя нещо:

Повечето от вас знаят с какво се занимавам и почти няма автомобил от новите, който да не съм тествал.

От "второто поколение Common Rail" насам е всепризнато, че за да може един бензинов мотор да спори с дизела трябва да има поне 20% по-голям обем.

Само за сведение, на тези които не знаят, че тракането и шума на старите дизели отдааааааавна отиде в небитието. Пиезо-дюзите на новите френски дизели правят по 6 впръсквания на такт! Динамиката им е перфектна и ако става въпрос за нов автомобил - с двете ръце залагам на дизел. И не за икономия и "тънка лайсна", а за убийствена динамика, благодарение на сериозен МВМ още при обороти над 1850 в минута ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да се върнем към темата! Тя е: Къде продават хубаво гориво.

А пък темата дизел или бензин няма изчерпване - тя е вечна.

 

Тази тема е същата като - кои масла са най-добри примерно. Никога няма да има победител в нея :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега остава да се появи и един привърженик на газта и няма спиране до другата година :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Наздраве и всеки да си кара, това което му доставя най-голямо удовоствие.

 

:smt044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрата нафта е на ЕКО. Колата върви повече и харчи по малко. По принцип сипвам само на Лукойр или Еко, но Екото е по-добра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли ми се струва, че вече е имало такава тема?! :roll: И споровете даже си бяха същите! :Д

 

Та...по темата аз залагам на Лукойл, въпреки че и с V power-a на Шел колата ми върви много добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа ,че стана интересно !

Първо по темата. Не искам да правя реклама, но от година и нещо

зареждам от" червената капка" и съм доволен от качеството на дизела.Изоставиха обаче обслужването.Останалите се дънят. На моменти съм зареждал от австрийците и холандците, имало е добри попадения ама са непостоянни. За "паувърра" и "алпина" не съм впечатлен.

Който е зареждал навън ,може да каже с какви горива карат там

и каква е разликата с нашите.

А относно дизел или бензин ,който иска да върши работа, а не да се гъзари ,кара дизел. Не карам автомобил за да се състезавам ,просто отивам от т.А до т.Б .

Не мога да разбера ,защо ги намесвате братята оттатък океана,

дето си живеят в измисления свят и дето ме е срам да кажа колко им

струва галончето бензин, ама айде тва е друга тема.!

Сега като измислиха дизеловите Шкоди, то е ясно следващия автомобил , дето ще си купя ,какъв ще бъде! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не мога да разбера ,защо ги намесвате братята оттатък океана,

дето си живеят в измисления свят и дето ме е срам да кажа колко им

струва галончето бензин, ама айде тва е друга тема.!...

 

Кое е измислен свят и защо те е срам да кажеш, колко струва бензина? Ебаси изказването... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е зареждал навън ,може да каже с какви горива карат там и каква е разликата с нашите.

 

Същите като нашите от читава бензиностанция. Колата не става самолет с тях. ВЕрвай ми!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е зареждал навън ,може да каже с какви горива карат там и каква е разликата с нашите.

 

Същите като нашите от читава бензиностанция. Колата не става самолет с тях. ВЕрвай ми!

 

Поздрави

 

.....не ми е до заяждане , но има разлика в работата на двигателя

като се прибера и дозаредя от наша бензиностанция. От 20 и отгоре години съм на волана и не греша.

Или,".. :) от нашто по-убаво нема...." :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен навик имаме да четам САМО част от поста! Ясно написах ЧИТАВА бензиностанция. Ако зареждаш от безименни Бг бензиностанций разлика има и то осезаема.

А иначе съм изпробвал бензин, газ и дизел зад граница. Като изключим едно зареждане на газ в Германия при което ми даде разход 7.5 (по магистрали!) другите пъти колата се е държала без изменения.

 

Поздрави

 

PS: Под "зад граница" имам предвид горива от Австрия, Франция, Германия, Белгия, Холандия, Италия и Швейцария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не мога да разбера ,защо ги намесвате братята оттатък океана,

дето си живеят в измисления свят и дето ме е срам да кажа колко им

струва галончето бензин, ама айде тва е друга тема.!...

 

Кое е измислен свят и защо те е срам да кажеш, колко струва бензина? Ебаси изказването... :roll:

 

...ами да ходиш до магазина със "ЗИЛ"....Целия свят се бори за икономии, те си карат 5 -6 литрови автомобили и то бензин...

....щото бензина им е без пари , на фона на нашия стандарт.

И защото не им пука кво става по света...и защото не подписаха споразумението в Киото ,за ограничаване на вредните емисии газове

изхвърляни в атмосферата, а са най-голямия замърсител.

Така мисля аз, нищо лично ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.