Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой дизел в BG е най-добър?


john

Recommended Posts

Някой може ли да каже V-power горивата на Shell къде се произвеждат или са български със съответните добавки?

От 1 година зареждам V-power diesel и нямам никакви оплаквания. Изключително рядко зареждам дизел от други вериги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vloo

    13

  • PRR

    12

  • yosif

    9

  • zloQQ

    7

Най-много писали в темата

аз ще ти кажа как се произвеждат...до бензиностанцията се докарва обикновенна нафта и от там на тон се сипва по не помня колко беше добавка..мнго мазна повярвай ми...значи разликата не е малка...зимата се добавя и срещу замръзване...лично аз съм ги добавял тези неща...то да знаеш по евтино излиза обикновенната нафта в шел с добавка да си купиш...иначе нафтата е същата акто тази на лукоил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оппааааааааа! DRIVER, тук май сбърка!

В Щатите действа един стандарт за вредни емисии, дето му викат ULEV! Та ако си мислиш, че производителите не го спазват......Защо мислиш, зад Океана се лансират изключително много хибридни автомобили и държавата поощрява това? Защо американците не искат да чуят за дизелови мотори на леките коли? Сега DC се мъчат с технологията BLUETEC да им докажат, че дизела може и да не е вреден....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това с "добавките" страшно ми харесва!!!

Едно време в България продаваха едни шишенца "Адойл". Като добавиш по една капачка /около 10 гр/ на една туба и ..........бензина ставаше супер-супер! Внушението е голяма работа!

Че то ако ставаше толкова лесно и с толкова малко "баене", производителите сами щяха да си правят "коктейлите" и да доставят готов "бъркоч" на крайния продавач - бензиностанциите! Я се замислете, как ще изтърват да си направят още една добра печалба, ами ще оставят на бензиностанциите да дооправят горивата и да прибират пари, които самият производител може да прибере!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво правят по бензиностанцийте, но аз сипвам една добавчица за дизела против замръзване. Разрежда се 1:1000. Разработка на (по-скоро за) Toyota. Засега не съм имал проблем със замръзване.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ами да ходиш до магазина със "ЗИЛ"... Целия свят се бори за икономии, те си карат 5-6 литрови автомобили и то бензин...

... щото бензина им е без пари, на фона на нашия стандарт.

И защото не им пука кво става по света... и защото не подписаха споразумението в Киото, за ограничаване на вредните емисии газове

изхвърляни в атмосферата, а са най-голямия замърсител.

Така мисля аз, нищо лично!

...

 

Виж тук какво карат зад Голямата локва:

main_ext_perform.jpg

 

http://www.lincoln.com/towncar/performance.asp

 

Т'ва е моторът:

V-8 Power

4.6 L SOHC 16-Valve V-8

A powerful engine. The Lincoln V-8 features 239 hp and 287 lb.-ft. of torque. This engine provides smooth acceleration, and thanks to a dual exhaust system, you’ll feel the power, but not hear it.

 

 

EPA - Estimated Fuel Economy:

Fuel Economy: Lincoln Town Car( all models) 18 city/ 25 hwy mpg

 

18 * 1.609 = 29 км с 1 галон( 3.785 литра) = 13 л/ 100 км ГРАДСКО

25 * 1.609 = 40 км с 1 галон( 3.785 литра) = 9.5 л/ 100 км на магистрала - ограничението в 80 mph = 130 км/час, на по-тесните пътища( само по 4 ленти в едната посока :mrgreen: е 55 mph = 88 км/ час.

 

Town Car Sedan weight = 4345.3 lb = 1968 килограма - почти два тона ламарини.

 

Ей т'ва карат зад в USA-та :mrgreen:

 

П.П. Да не вземеш да кажеш, че ментят 8)

 

Иии... дай пак да си хортуваме кой хаби бензина :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:roll: Лелееее, то верно че ни стана традиция да се отплесват темите, ама тая е просто уникална. Следва логиката на Негово Величество Сакскобурготски - питат го какво е закусвал, той отговаря "Благодаря, спах чудесно!" :mrgreen: За дизела се говори и не кой харчи бензина. ;) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не слагам дожавки ама мога ти кажа че не една кола съм оправал с добавка...шибвам на 10 литра бензин добавка за цял резервоар и инжекциона става по-добър...а за това кои кво сипва аз лично съм ги правил уж по добрия дизел на шел...що добавка ми е минала през ръцете ...относно системата на шел бг знам изключително много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не мога да разбера ,защо ги намесвате братята оттатък океана,

дето си живеят в измисления свят и дето ме е срам да кажа колко им

струва галончето бензин, ама айде тва е друга тема.!...

 

Кое е измислен свят и защо те е срам да кажеш, колко струва бензина? Ебаси изказването... :roll:

 

...ами да ходиш до магазина със "ЗИЛ"....Целия свят се бори за икономии, те си карат 5 -6 литрови автомобили и то бензин...

....щото бензина им е без пари , на фона на нашия стандарт.

И защото не им пука кво става по света...и защото не подписаха споразумението в Киото ,за ограничаване на вредните емисии газове

изхвърляни в атмосферата, а са най-голямия замърсител.

Така мисля аз, нищо лично ! :)

 

Привет и от мен. Съгласен съм напълно с теб, че уса е най-големия замърсител като единица. Но уса е колкото цяла Европа ;) Не знам обаче, защо наисина не подписаха споразумението. Тук понеже си говорим за авто чудеса, искам да уточня обаче, че автомобилите в уса не са най-големия замърсител. Нормите са доста жестоки и се спазват. Застани на Орлов мост, където потока автомобили е около 2-3 хиляди на час и измери замърсяването, а после съпостави данните с тези от най-натовареното кръстовище в уса (мисля в ЛА беше, но не помня името му), където трафика е около 12000 коли на час! Ще видиш, какви са резултатите. Мит е и това с 5-6 литровите ЗиЛ-ове ;) Масовите автомобили са в диапазона 2.0-4.5 двигатели. Пикапите започват от 2.8 (по-сериозните) и стигат до 6.1 (дизел). 5-6 литрови е имало през 80-те. Сега купувача гледа на първо място сигурността на автомобила и след това икономията!

Друго, с което не съм съгласен е това, че бензина им е без пари ;) Ами не е така...колкото и странно да звучи :mrgreen: В Бг, ако ходя на работа с колата всеки ден, ми стига един резервоар (дизел). В уса на 4-5 дни пълниш резервоар = 55$ (средно). Кара се доста повече от Бг и пресметнато по този начин (% от заплатата), изобщо не излиза, че е без пари бензина. Още повече, че цената се определя от пазара/търсенето. Е, пазар като Бг, не бих казал, че може да се сравни дори само с пазара в Чикаго например.

И си пестят бензина определено - колегата yosif е дал пример по-горе (тези коли главно се купуват от фирми, предлагащи превоз), но примерно е достатъчно да погледнеш един Лексус и да видиш, как от 4.6 се показват 380 конета или пък 3.5 с 306. Серийно! Но са невероятно икономични автомобили ;)

Иначе не съм изобщо привърженик на американците и тяхната политика например, но не смятам, че страната им е измислена и че бнзина е без пари ;) Имат доста благинки хората и дано по-скоро и у нас да стане така, че да ползваме много от хубавото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е стига при нас не е защото колите европеиските харчат и мръсят повече а защото караме шкоди 120 л ..и други подобни дето хвърлят за ден толковеа колкото новите коли за месец...те и те имат стари коли с по 5-6 литрови двигатели ама са по малките градове и села...

и второ до скоро поне знам горивото има беше много по евтино..лятото един приятел караше там краислер вояджър и ги караше много...та пълнеше резервоара с 25-30 долара ..като имаш предвид че е бил и автоматик(те май почти не карат друго) значи поне 60 литра излиза по 0,5 долара на литър както и да го гледаш по тънко е...ама това е за щат делауер за другите незнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и второ до скоро поне знам горивото има беше много по евтино..лятото един приятел караше там краислер вояджър и ги караше много...та пълнеше резервоара с 25-30 долара ..като имаш предвид че е бил и автоматик(те май почти не карат друго) значи поне 60 литра излиза по 0,5 долара на литър както и да го гледаш по тънко е...ама това е за щат делауер за другите незнам...

 

Хахахахаха! Приятел ми каза и на мен, ама друго ;) 25-30$...Мое, ама на 3 дни, а ако е на седмица - не е нормално каране :mrgreen: Даже е малко! А това - 0.5$/литър...си е бая оферта! И както писах по-горе - изобщо не сравнявай колко се кара в уса и в Бг. Не случайно написах ако си чел внимателно, че погледнато като % от заплатата - нормалната средна заплата - в Бг е по-тънко ;) И аз съдя по един приятел - в уса дава 10%+ от парите, а в Бг - 7%.

Неправилно се съпоставят нещата, колега. От там идва всичко! Иначе съм съгласен, че ако сравним чисто и просто само цените - спор няма - бензина в уса е по-тънък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не слагам дожавки ама мога ти кажа че не една кола съм оправал с добавка...шибвам на 10 литра бензин добавка за цял резервоар и инжекциона става по-добър...а за това кои кво сипва аз лично съм ги правил уж по добрия дизел на шел...що добавка ми е минала през ръцете ...относно системата на шел бг знам изключително много...

 

Ще си призная честно че не ти разбрах поста :oops:

Ако наистина си слагал 10литра бензин на 45литра дизел трябва отдавна да си унищожил двигателя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де да за цена говоря все пак тия пусти хора там минават средно по 50-60 км за да стигнмат до работа и толкова обратно...а може и повече...хайде да не ги обсъждаме че имам алергия към тези профани там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gcprrets.gifdcprrets.gif

 

http://tonto.eia.doe.gov/oog/info/gdu/gasdiesel.asp

 

Около 1.33 лева за литър, без значение бенз или нафта :mrgreen: и почват да реват, инак е около 1.10-1.20 лева за литър средно за USA-та.

 

Бе спомням си като мина 2$/ галон - ревяха на умряло :mrgreen:

Ама той и в Съюза, прощавайте РСФСР-то е под кинта литъра.

Най-евтин май беше в Саудитска Арабия. За да платят Пустинната буря шейха им го увеличи от 5 на 9 цента за литър и се сдоби с партизанско движение :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де да за цена говоря все пак тия пусти хора там минават средно по 50-60 км за да стигнмат до работа и толкова обратно...а може и повече...хайде да не ги обсъждаме че имам алергия към тези профани там...

 

@ vloo - от какво ти е алергията :mrgreen: и защо - профани?

@ yosif - чудно добре се справяш с търсачката, каквато и да е тя! Евалата! Лятото - бирата е от мен (при положение, че разкриеш точното местоположение на "нащо село"). А само за справка - ревяха на умряло, когато мина 3.15$ за галон

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Той познат наскоро беше в Тюркменистан. Цената на литър бензин е била ЦЕЛИ 3.5 стотинки (няма грешка СТОТИНКИ) :mrgreen:

Е, малко демокрацията е забранена със закон, ама....

А, щях да забравя, парното (май и тока) са безплатни...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте и двамата ;) Между Венецуела и Тюркменистан са само Иран и Ирак. Много интересна табличка! http://www.nationmaster.com/graph/ene_g ... ine-prices И по тоя случай - наздраве! Егати и спама ударихме обаче :mrgreen: Но на мен лично ми беше интересно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна таблица...румъния къде е а колко по евтино минава...даже и от сащ...

да и на мен ми беше интересно...нищо че темата почти не я сасегнахме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

абе незнам ама за 5 страници не разбрах ,все пак къде зареждате дизел ,бензин-дизел темата е безкрайна във всички форуми за автомобили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има свое мнение за бензиностанциите. моя съвет след 3 дизелови коли и над 150000км е само на ОМВ-алпин(летния подобрен маи се казваше СпринтДизел) и ШЕЛ-ВиПауър. Разликата в цената е минимална-5/10%. За да го усетиш след един от двата пробваи обикновен да видиш колко се спъва колата,дали работи по шумно, как пали на студено и дали не ти харчи малко повече. Казват че и на ЛукОил е добра нафтата но аз не съм на това мнение(колата не върви!). Сега карам само с ВиПауърРеисинг или ОМВ100, но шела е по добър. От икономия в горивото можеш да стигнеш много далеч(я помпа, я филтри и с последствие дебитометър а може и други работи). С две думи в БГ скъпите горива са на качеството на евтините в Европа. а при нас е валидно твърдението че ефтиното излиза скъпо... а пишман разбирачи колкото искаш(обществена таина е че бензина се разрежда с дизел, а дизела с вода.които има приятел с бензиностанции да го пита как се прават работите,нали за всички трябва да има хляб).Да не говорим колко са точни колконките по малките бензиностанции и дали не са перде за пране на парите на някои "лош чичко", на който надали му пука дали ще се върнеш при него или дали ще си повисиш по сервизите. Казаното по горе е мое мнение базирано на моя опит,не го налагам и ОТКАЗВАМ да споря с които и да е било по темата! Все пак тука е пълно със "специалисти"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а пишман разбирачи колкото искаш(обществена таина е че бензина се разрежда с дизел, а дизела с вода....

 

Как точно разреждат дизел с вода? Аз, доколкото знам, дизела е по-лек от водата и изплува отгоре. Т.е. водата се отаява на дъното. BTW всеки резервоар за гориво на бензиностанция (и не само) е с водна възглавница, т.е. на дъното е вода...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.