Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблеми по свещите, ПОМОООЩ! :)


joeless

Recommended Posts

знам че са тъпи въпроси, обаче наистина още почти нищо не и разбирам... обаче пък искам да и разгадая душата и ... :mrgreen:

ето и проблемата - снощи късно се прибирах няма значение откъде точно :mrgreen:, запалих си колата по стандартния начин и .... мОмка му, едва едва тръгнах... нямаше никакъв вътък горката... даже понеже на изхода на паркинга понеже има малко баирче - 2 метра, лек наклон - едва се изтъркаля по него на съединител-газсъединител-газ че да не изгасне... както и да е, след 2 километра се пооправи уж, само дето придърпваше... не много, но осезаемо... днес се ядосах и взех че и отвих свещите. резултата - 3 свещи стабилно нагорели (1,3 и 4) и една мокра - с бензин по нея (2). зачистих ги, натегнах ги добре на местата им и тръгна настето добре, даже по-добре от напоследък...

 

:?: но... остава въпроса - защо са толкова черни свещите? и защо само три, а четвъртата е мокра? къде да търся проблем, и какво мога да направя?

 

но отговорилите благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо много важно е като си ги свалил колата трябва да е работила и да е загряла ,за да можеш да съдиш по свещите.Ако това си го изпълнил можеш да съдиш за работата на ДВГ по свещите.Та ако имат черен нагар,това означава че мотора ти гори масло.Ако не е много износен ДВГ малко е вероятно и на 3-те цилиндъра да са с черен нагар,демек са износени сегментите(Но не е изключено).А за тази свещ която казваш че има бензин по нея най-вероятно тя не работи(виж и кабела който отива към нея).Най-добре се бръкни за нови свещи и ако пак така става ,търси сегменти или клапани.Цвета на изолатора на нормално работила свещ трябва да е кафяво-червеникав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвреме на време трябва да я разхождаш извънградско инак свещите се цапат с нагар, особено в режим пални-тръгни-стигнахме-айде пак довечера.

И мен ми е жал да я паля за километър и половина сутрин и километър и половина вечер, ама пусти мързел :mrgreen: Гледам поне веднъж седмично да я юрна навънка че да се поизчисти малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам едни резервни свещи ще сменя тая мократа .... и ще видим какво ще стане... а за кабелите има ли значение ? щото имам един ама е по-дългичък... да не е с по високо съпротивление... едно време като карах кадетче май имаше значение, ама може и да съм в грешка ..

 

а пък, Йосифе, и на мен ми е жал, честно за по 2-3км само да я паля, то докато загрее и я гася... и не ми остава време да я изюркам на едни 200-300км да и се разтутпи сърчицето... ама трябва наистина ...

 

между другото докато я караше баща ми много рядко и ставаше нещо, и то само по една причина - на седмица правеше по 1000 и отгоре километра с нея... разваля се само от стоене, това му е теорията :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: е, искам и аз, ама бензина не е като млякото, да доиш кравата само... :roll: :mrgreen:

 

пп - а с какво се чистят свещи... освен с парцалче?? :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от нагар с телена четка. преди да сменя кабелите и на мен ми правеше мизерий не като твоите де но от време на време не работеше по някои цилиндър и свеща беше както казваш в бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прибирам се да и дращя свещите няма как...

 

а възможно ли е да гори повече от нередности по свещите? че нещо и се е отворила глътка.. и то юнашки пие.... ако не е от това ще си пусна нова тема с повече инфо..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е ...когато не се ползва целия капацитет на двигателя кпд-то и пада и за да свърши същата работа като нормално и трябва повече енергия...демек бензин/газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

нямам луфтомер, ама така или иначе сега е на доФтур... и това ще види...

ама имам друг проблееем... ПРИДЪРПВА... или по скоро потръпва такава една... дръп-..дръп-..дръп като съм на скороск.. неравномерно се движи.. не мога много добри да го обясня наистина, ама то трябва да се усети... та... по предложение на бащата, смених електромагнитния клапан (или -жигльор), пооправи се наистина малко, ама пак придърпва... нищо че е по-лека сега, не е толкова осезаемо ама аз като си знам че го прави и го усещам ...

та .. къде по-нататък да търся проблемата? :(

карба ще ми го промият и настроят сега, предваренето и други нещица .. но все пак.. идейки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти имах подобен проблем и се оказа че като съм човъркал предишният път карба ми е паднала една сачма стояща под ускорителната помпа. На мен лично ми намирисва оттам това с придърпването. Може и да бъркам но предполагам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.