Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Маслото в амортесьорите на 120L


DoraDo

Recommended Posts

Привет колегията,

абе от известно време се чудя с какво масло ги пълнят чехите тия амортесьори. И ако някой има представа за марка или вискозитет ще съм много благодарен ако сподели, че да ги напълня тия изтеклите най-после.

 

 

P.S. между другото в тази тема не бих желал да споменаваме M10D-то, нека поговорим за хидравлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, преди години се занимавах с пълнене на Skoda 120Л амортесьори. Та значи:

1. отваряш амортесьора

2. изваждаш o-ring -a

3. изваждаш пръта със сепаратора и буталото

4. изливаш работилилото масло в пластмасова чаша

5. почистваш тялото от вътре с бензин, а от вън ако искаш може да го боядишеш

6. намираш от някаде турбинно масло /гъсто с висок вискозитет и работа при високи обороти/

7. наливаш в пластмасова чаша, като сравняваш мярката с източеното масло, наливаш в тялото слгаш пръта, сепаратора, о-ring -a, семеринага /за предпочитане нови/ , и завиваш гайката

8. монтираш на автомобила и правиш пробно кръгче, ако са ти много твърди сваляш повтаряш процедурата, като вместо само търбинно масло слагаш и трансформаторно масло.

Като ти хареса твърдоста запомняш пропорцията търбинно/трансформаторно масло, записваш си я за друг път и си свиркаш.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7. наливаш в пластмасова чаша, като сравняваш мярката с източеното масло,

 

не съм правил никога пълнене на амортесьори, но това което го написа малко ме съмнява. като един амортесьор вече си е изживял живота гумичките му стареят и започва да се гуми масло. та идеята ми е че ако сравняваш това масло което е било вътре като количество и сложиш толкова може да е малко ако преди това ти е сълзял от някаде амортесьора.

 

може и да греша пак казвам, че никога не съм правил подобно нещо.

поправете ме ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си. Кагото правих това мойте амортесьори е бяха текли. Маслото в тях беше прегоряло и беше много редко и черно. Количеството не е проблем тъй като в зелената книга го има описано, и за задни и за предни амортесьори. Взимаш една мерителна мензура или нещо там друго с разграфена вместимост и си измерваш колкото е нужно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора много ви благодаря за инфото, като направя процедурата със уцелването на съотношението ще драсна да знаят всички.

Обаче нямам понятие от каде да си взема турбинно или трансформаторно масло. Ще бъда много щастлив ако ме упътите за магазин или пък за някаква цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.