Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Много, много странно


Tafkata

Recommended Posts

Скоро забелязах, че когато съм пуснал парното на фабията на по-силно и включа на задна предавка, веднага започва да се чува странен шум (както когато включите опцията за въртене на въздуха в купето, нали се чува как започва да дърпа въздух).

Предполагам, че има объркана някоя жичка и задната предавка активира тази опция, но лампичката на таблото не светва... :?:

Имали ли сте и вие такава аномалия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Tafkata

    13

  • PRR

    11

  • zloQQ

    7

  • votolom

    4

Най-много писали в темата

Нищо не ти е объркано,на всички фабии е така. Като включиш задната и почва да върти на вътрешен. Не знам защо е така,може би за да не вкарва газове или нагорещен от двигателя въздух...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ти е объркано,на всички фабии е така. Като включиш задната и почва да върти на вътрешен. Не знам защо е така,може би за да не вкарва газове или нагорещен от двигателя въздух...

 

;)

 

 

Точно така, не е само при фабиите така, споко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не знам дали е проблем само при мене или си е нормално, но до вчера ми се струваше ненормално, но като се позамислих : при включени чистачки отпред и дадеш задна - се включва и задната чистачка.

Като се замисля има логика - щом си пуснал чистачките - значи има нещо - щом ще даваш назад - я да ти изчистя стъклото :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз откривам доста интересни неща във Фабията, които например не наамирам в един МВ С 180 от 2001 г., какъвто карам от време на време, но нали затова караме фабии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да има някви практични неща

като например за чистачките и задна скорост

а това за парното не ми е много ясно защо става така - каква е идеята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интерпесно защо са го направили така...

 

за да не вкарва газове или нагорещен от двигателя въздух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интерпесно защо са го направили така...

 

за да не вкарва газове или нагорещен от двигателя въздух

 

Ами каква е разликата дали ще караш на пред или на зад!? Това с газовете и нагорещения въздух е удачно когато си в задръстване. Незнам обаче защо и когато си на задна. Може би са имали в предвид, че когато включиш задна предавка, ще излизаш от гараж, а там газовете няма на къде да заминават... :?:

Честно да ви кажа, нямам идея за смисъла на тази опция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи, като включа задна в дъжд, се пуска задната чистачка и парното преминава в режим, в който въздуха от купето не се смесва с такъв от вън... Интересна работа... Колеги, когато сте купували колата (тези с коли от магазина де), някой от продавачите споменал ли е тази екстра? Изобщо, описана ли е някъде? Щот е готина, ма никой да не знае... Егати!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи, като включа задна в дъжд, се пуска задната чистачка и парното преминава в режим, в който въздуха от купето не се смесва с такъв от вън... Интересна работа... Колеги, когато сте купували колата (тези с коли от магазина де), някой от продавачите споменал ли е тази екстра? Изобщо, описана ли е някъде? Щот е готина, ма никой да не знае... Егати!

 

Много, много странно! :roll: :arrow: :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък забелязах, че когато чистачките са ми на първа степен без интервали(незнам може и на другите степени да е така) и когато спра на сфетофар примерно и чистачките преминават в режим интервал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сега като каза за чистачките, наистина като спреш и минават в интервален режим - все си мислех че аз по инерция ги бутам, понеже нали като не се движиш и малко понамалява дъждеца.

А колкото до включването на парното на вътрешно обдухване - днеска го пробвах - има нещо - променя се съвсем леко, но се усеща ама не светва индикатора. Ма то е същото като със задната чистачка при задна - лоста надолу ли да падне:)

И мисля, че има и тука логика - движейки се назад се предполага, че изгорелите газове ще се озоват отпред и ще бъдат засмукани и вкарани в купето - хитро бих казал;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви хитринки, на който никой не е обръщал внимание :roll: Обаче много хубави :mrgreen: и умничко :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сега като каза за чистачките, наистина като спреш и минават в интервален режим - все си мислех че аз по инерция ги бутам, понеже нали като не се движиш и малко понамалява дъждеца.

А колкото до включването на парното на вътрешно обдухване - днеска го пробвах - има нещо - променя се съвсем леко, но се усеща ама не светва индикатора. Ма то е същото като със задната чистачка при задна - лоста надолу ли да падне:)

И мисля, че има и тука логика - движейки се назад се предполага, че изгорелите газове ще се озоват отпред и ще бъдат засмукани и вкарани в купето - хитро бих казал;)

 

Поздрави

 

Мисля, че ти даде най-разумното обяснение за вътрешното обдухване на задна предавка. БРАВО! :lol:

 

Относно чистачките не съм го изпробвал. То тая година не е валяло много дъжд. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сега като каза за чистачките, наистина като спреш и минават в интервален режим - все си мислех че аз по инерция ги бутам, понеже нали като не се движиш и малко понамалява дъждеца.

А колкото до включването на парното на вътрешно обдухване - днеска го пробвах - има нещо - променя се съвсем леко, но се усеща ама не светва индикатора. Ма то е същото като със задната чистачка при задна - лоста надолу ли да падне:)

И мисля, че има и тука логика - движейки се назад се предполага, че изгорелите газове ще се озоват отпред и ще бъдат засмукани и вкарани в купето - хитро бих казал;)

 

Поздрави

 

Мисля, че ти даде най-разумното обяснение за вътрешното обдухване на задна предавка. БРАВО! :lol:

 

Относно чистачките не съм го изпробвал. То тая година не е валяло много дъжд. :-k

 

Прочети мненията преди това и ще видиш кой го е дал това обяснение :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сега като каза за чистачките, наистина като спреш и минават в интервален режим - все си мислех че аз по инерция ги бутам, понеже нали като не се движиш и малко понамалява дъждеца.

А колкото до включването на парното на вътрешно обдухване - днеска го пробвах - има нещо - променя се съвсем леко, но се усеща ама не светва индикатора. Ма то е същото като със задната чистачка при задна - лоста надолу ли да падне:)

И мисля, че има и тука логика - движейки се назад се предполага, че изгорелите газове ще се озоват отпред и ще бъдат засмукани и вкарани в купето - хитро бих казал;)

 

Поздрави

 

Мисля, че ти даде най-разумното обяснение за вътрешното обдухване на задна предавка. БРАВО! :lol:

 

 

Относно чистачките не съм го изпробвал. То тая година не е валяло много дъжд. :-k

 

Прочети мненията преди това и ще видиш кой го е дал това обяснение :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Той първи обясни, че когато колата се движи назад, дима минава от пред и ще бъде засмукан от колата. Другите просто смоненаха "за да не всмуче изгорели газове".

Няма значение, кой даде идеята, важното е, че я разтълкувахме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fabia RS ~ 200bhp-трябва да поискаме от Юли отделна секция РС :mrgreen:

Е то няма отделна секция "Фабия" вие "РС" искате :D:D:D

Иначе аз съм за!макар че карам 101 коня с чип...нещо като РС 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при Супърба има едно готино нещо като допълнителна екстра. Като включиш на задна и страничните огледала си променят ъгъла така че да виждаш ръба на бордюра.И после се връщат в нормално положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при Супърба има едно готино нещо като допълнителна екстра. Като включиш на задна и страничните огледала си променят ъгъла така че да виждаш ръба на бордюра.И после се връщат в нормално положение.

Това е още едно много разумно решение, измислено от чехите. Едва ли има други коли, които да са толкова функионални колкото нашите ШКОДИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за огледалата наистина е феноменолно, не го бях чувал до сега. Това само подкрепя тезата ми, че Superb е по-добрият Passat !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.