Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

В началото ли мислех, че колата има нещо като сензор за дъжд заради това, че когато спреш чистачките минават на интервали, но не! Явно това си е малка хитринка! 8)

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Tafkata

    13

  • PRR

    11

  • zloQQ

    7

  • votolom

    4

Най-много писали в темата

Публикувано
Това е още едно много разумно решение, измислено от чехите. Едва ли има други коли, които да са толкова функионални колкото нашите ШКОДИ!

 

Това за огледалата наистина е феноменолно, не го бях чувал до сега...

 

БМВ я имат от 80-те години в 7-а серия тази хитринка с огледалата. А имат и реотани във въздуховодите на парното и дори само при подаден контакт - духа топло :mrgreen: За съжаление не е измислено от чехите...

А включването на интервала на чистачките при спряно положение на колата сигурно е свързано със скоростомера по някакъв начин. Моя касетофон например може да се нагласи така, че когато карам с по-висока скорост да се усилва сам, заради увеличаването на шума в колата. В настройките сам си определяш всички параметри по усилването :mrgreen: Ма и т'ва не е измислено от чехите...пак за съжаление. Но евала на пичовете, че са го интегрирали в колите.

Публикувано

Не знам какво са измислили Чехите и какво не, но в мойта няма реотани във въздуховодите, но пък има подгряване на водата на охлаждането за по-бързо загряване :mrgreen: Не че това помага за по-бързото загряване де. Ама като карам дизел е така...

 

Поздрави

Публикувано

И моята когато беше с касетофона от Пасат, се усилваше и намаляше сам в синхрон със скороста.

Публикувано
...но пък има подгряване на водата на охлаждането за по-бързо загряване :mrgreen: Не че това помага за по-бързото загряване де...

 

Я разкажи за това чудо бре? Или се майтапиш нещо. Айде - кажи си - кво-как-що-къде-колко... На мен серионо ми стана интересно...

Публикувано

Това с огледалата наистина е хитро, но какво се случва, ако не искаш да гледаш бордюра (примерно ако паркираш на заден между две коли)? Може ли да се изключва тази функция?

Публикувано

Я разкажи за това чудо бре? Или се майтапиш нещо. Айде - кажи си - кво-как-що-къде-колко... На мен серионо ми стана интересно...

 

И аз го разбрах съвсем случайно. Просто ми погледнаха двигателя и о, изненада! Има три (или две - не помня) подгревателни свещи боднати в охладителната система. По-късно ми направи впечатление, че при студено време след каране от 5 мин се чува превключване на реле докато си карам/стоя на светофар. Дефакто докато температураната на водата е под една граница (май около 40 градуса) свещите греят за да ускорят загряването и намалят вредните емисий. След като се качи температурата до Х градуса се изключват. Може да снимам и да постна снимки като се върна в Бг.

 

Поздрави

Публикувано

Е как каква е разликата напред и назад бе, когато караш напред газовете остават зад теб. Когато караш назад минаваш образно казано ПРЕЗ газовете

Екстрата е яка

Публикувано
И аз го разбрах съвсем случайно. Просто ми погледнаха двигателя и о, изненада! Има три (или две - не помня) подгревателни свещи боднати в охладителната система. По-късно ми направи впечатление, че при студено време след каране от 5 мин се чува превключване на реле докато си карам/стоя на светофар. Дефакто докато температураната на водата е под една граница (май около 40 градуса) свещите греят за да ускорят загряването и намалят вредните емисий. След като се качи температурата до Х градуса се изключват. Може да снимам и да постна снимки като се върна в Бг.

 

Поздрави

 

Мнооо джазова работа бе :) Ма ми е интерсно, как точно се подгрява. Щот си мисля, че не са подгряващи свещи като на цилиндрите... Онея съм ги гледал как се нагряват - за секунда-две почервеняват. Ако са такива, се чудя дали няма да топят около тях (те всъщност де са боднати?). Пък и знам, че не е полезно подгряващите свещи да седят включени дълго, че горят (а ти говориш за около 5 мин.), а мойте са невки от по 30+ лева... Ще се озъба :mrgreen: Чакам снимки обезателно, за да знам къде да търся на моята... Предполагам по-скоро ще се върнеш в Бг от мен...

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Днес открих, че когато пръскам по стъклото парното преминава в режим вътрешна циркулация за около 20 сек. :)

Публикувано

Ех тея немци, човек не може вече и ракията да си подиша на воля :lol:

Публикувано

Mishelle,

 

Сложих няква пумия от метро която смърди така че 15 минути (няма грешка 15!) след като съм пръскал ако пусна да вкарва въздух от вън ми увонява безумно колата. Това ми беше последната покупка за колата от метро (и една от първите де!).

По темата - супер идея!

 

Поздрави

Публикувано

Идеята за пръскачката е много добра. Всеки се оплаква от гадно ухаещия препарат за стъклото. Шкода са намерили перфектното решение.

Публикувано

относно по-бързото загряване на двигателя при мен свещите са три,визуално изглеждат като обикновенни подгревни свещи и същите са боднати във водата така се охлаждат и няма проблем,че работят продългително време

Публикувано

Чехите слагат свещи, немците печки :D

Значи гледах на VW Touran има подгряваща печка която директно си работи с нафта :) Явно е нещо като мини горелка, защото отвън (до предния капак) мирише на изгоряло гориво. Загрява много по-бързо от Шкодака.

Публикувано

Обещал съм на zloQQ да му постна снимки, ама пусто е много студено за да свалям пластмасовия капак. Като се позатопли ще ги снимам тия подгревни свещи.

А за печката - може да се сложи на всяка кола (или почти всяка). Ама аз си мисля че на мен не ми трябва. Това си дърпа по 1/2 лътир на палене...

 

Поздрави

Публикувано

печките харчат малко около 0.5 литра на час толят водата и парното работи без да работи двигателя но няма много смисъл от нея ако не си такси или чакаш много в колата

Публикувано

Абе ако е оборудвана с дистанционно та да си я пуснеш от вкъщи 1/2h преди да тръгнеш бива. Ама като се кача в колата и с двигателя се топля. А и си имам една от тия ел.печки дето повече бръмчат отколкото топлят, но поне ръцете не са ми съвсем измръзнали :mrgreen:

 

Поздрави

Публикувано
печките харчат малко около 0.5 литра на час толят водата и парното работи без да работи двигателя но няма много смисъл от нея ако не си такси или чакаш много в колата

 

Ами то двигателя като работи на място, токова харчи 0.5-0.6 Поне по показания на комп-а. За какво ми е печка? При камионите, ако трябва да нощуваш в тях е добре да имаш такава печка, която хачри дооооста по-малко, ако оставиш камиона ти работи :mrgreen:

PRR - като се стопли, тогава снимай. Аз не бързам :mrgreen:

Публикувано

Да питам само-знаете ли за функцията на реле 99 мисля че беше.Да си определяте продължителноста на паузата на чистачките при чистене на интервали.

Публикувано

е че тя не се ли определя от лостчето за чистачките.

при мен е така има 4 позиции за времето на интервалите.

 

за какво реле говориш ти

Публикувано

Бидейки новак,се шашкам.

Слагам ключето за температурата в средата горе,духа горещо.ОК.

Премествам го наляво,пак духа топло.?

Слагам го на 5мм от крайно ляво положение,температурата на въздуха не се промени,кълна се!

И понеже купих красавицата от един боец,си казвам:аха,е това не ми го каза!

После преместих ключа в крайно ляво,въздухът изстина/слава богу!/,после започнах пак да го местя,този път надясно,пак се стопли бързо.

Накратко:май не се регулира,а има две положения - топло/студено.

Или е новобранска параноя?

Публикувано
е че тя не се ли определя от лостчето за чистачките.

при мен е така има 4 позиции за времето на интервалите.

 

за какво реле говориш ти

 

Става въпрос за първата степен тоест-движение на чистачките през интервал от време.Не бързо и бавно.Паузата се определя с лостчето например-Пускаш първа степен(чистене с пауза)Чистачките чистят през някакъв интервал от време.Изключваш чистачките за 5 секунди и пак включваш първа степен.Паузата между чистенето става 5 секунди и т.н.Дано сте ме разбрали ;)

Публикувано
Бидейки новак,се шашкам.

Слагам ключето за температурата в средата горе,духа горещо.ОК.

Премествам го наляво,пак духа топло.?

Слагам го на 5мм от крайно ляво положение,температурата на въздуха не се промени,кълна се!

И понеже купих красавицата от един боец,си казвам:аха,е това не ми го каза!

После преместих ключа в крайно ляво,въздухът изстина/слава богу!/,после започнах пак да го местя,този път надясно,пак се стопли бързо.

Накратко:май не се регулира,а има две положения - топло/студено.

Или е новобранска параноя?

 

С моята съвсем свободно си регулирам температурата в купето. Гарантирам ти, че НЕ Е на две степени- топло/студено!

Публикувано
е че тя не се ли определя от лостчето за чистачките.

при мен е така има 4 позиции за времето на интервалите.

 

за какво реле говориш ти

 

Става въпрос за първата степен тоест-движение на чистачките през интервал от време.Не бързо и бавно.Паузата се определя с лостчето например-Пускаш първа степен(чистене с пауза)Чистачките чистят през някакъв интервал от време.Изключваш чистачките за 5 секунди и пак включваш първа степен.Паузата между чистенето става 5 секунди и т.н.Дано сте ме разбрали ;)

 

Разбрах каква е цаката! Това на Фелицията ли е?

Аз на акава шкода не съм се качвал и нямам представа, как става номера с регулирането на интервала на чистачките.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.