Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво харесваме в колата си


izov

Recommended Posts

Споделете какво наистина харесвате в колата си - имам предвид разни малки хитринки.

 

Аз примерно намирам за много удобна дръжката от плат, с която се затваря багажника, все пак колата ми не винаги е чиста, а могат да я ползват и ниски хора, за които достикането на капака е почти невъзможно.

 

Другото, което ми харесва са оранжевите маркировки в двигателния отсек и в багажникя.

 

Харесвами това, че имам резервна гума с нормален размер.

 

Харесва ми гумираното табло - за предпочитане е пред твърда тракаща пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесвам...че е зелена :mrgreen: .Харесвам как чехите са скрили капачката на резервоара под емблема " Шкода". Харесва ми къде е сложена резервната гума. Абе цялата кола си я харесвам супер много, нищо, че е бъкана с кусури. Не бих я заменил за нищо друго. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е за всеки за всичко значи и аз да драсна какво ми харесва в 120ката.

 

1. поради годинките си никой не и обръща внимание, зарязвал съм я с отворена врата на орлов мост за 4 часа и всичко си беше на мястото. то и няма какво да се открадне от тази кола. освен някой да ми провери какво има в жабката и да ми вземе инстроментите друго няма.

2. и да ужиля нещо боята или нещо дребно да стане .... няма да ме е яд. то това е пак следствие от годинките и.

3. колкото и странно да звучи :"надеждност" каране около 4 години не ме е изоставяла което за стара кола е рядкост.

4. на сняг добре се справя което ми помага да ходя зимата по планините.

5. лесна поддръжка е части на достъпни цени. повечето ремонти може да си ги направиш на улицата с елементарни инстументи

 

друго като (+) не се сещам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми има разбирасе и своито кусури, но мисля, че ако си търсиш малка и удобна, икономична, не много скъпа кола ФАБИЯ е доста удачен вариант. Много ми харесват подгряващите седалки. И на БМВ-то на татко не греят така. Направо са елексир за бъбреците ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120L

 

Воланът е супер лек и е много маневрена на паркиране - по такива места я вра, че чак не е истина :mrgreen:

Превключвателите по таблото работят с едно докосване маааазно и с хубава фиксация.

Най ме кефи като тръшна врата или капак как звънват пружинките на ключалките :lol:

Доста е дълбока в краката( почти колкото зазка :mrgreen: ) та не се гъна като дърводелски метър като карам и да ми запушват колената ушите :lol:

Отлично парно.

Тегли добре - над 45 км/ час на IV-та е като електрокар - даваш газ и дърпа - много еластичен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесвам си цялата кола и понеже плюсовете са толкова много ,че не мога да ги изброя ще кажа минусите: нямам задни ел.стъкла(моя вина),нямам подлакътници(моя вина) може би и това че не е 131к.с. ТДИ,но аз като пазарувах такъв нямаше!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Фабията и Октавията за мен са любимите ми коли :) Радва ме всичко в тях :) Изпитвам нужда от по-голям цолаж джанти :lol: По възможност 17 :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неща ми харесват:

1) Въртящия момент на двигателя

2) Разхода

3) Возията

4) Цвета :mrgreen:

5) Пръскалките на фаровете, задната чистачка, багажните (обема му) и т.н. и т.н.

 

Не харесвам:

1) Седалките (моя вина)

2) Липсата на 6та (вината е на Шкода)

3) Лошия обзор назад

4) Лоша шумоизолация (особено на задните калници)

Има и някой други малки неща но те са пренебрежими...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко от горе споменатото за 120 ка като най много че рядко се налага да давам яки суми за ремонти(е мен ме е оставяла един 2 пъти)..вози меко и тихо...кара се като дамска кола...леко и понеже не екои знае колко мощна плавно...а като и дадеш малко газ реве като некъв звар...

това че фаровете и светят 5 пъти по силно от на 50% от новите коли...че спира адски добре (ако мога да я задвижа де)...и най важното заден двигател абе като порше е ама не съвсем... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я карам едва от 9 месеца.За сега ми харесва.Удобна ми е,просторна,голям багажник,маневрена,върви,така ,както ми се иска..............С две думи-върши ми работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста работи ми харесват по Фелицията но най- голямо впечатление ми направи как е осветено таблото, дост от по- скъпите марки не могат да я стигната по този критерии.

За съжалениев скоро време ще се разделям с нея че ми отесня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е за всеки за всичко значи и аз да драсна какво ми харесва в 120ката.

 

1. поради годинките си никой не и обръща внимание, зарязвал съм я с отворена врата на орлов мост за 4 часа и всичко си беше на мястото. то и няма какво да се открадне от тази кола. освен някой да ми провери какво има в жабката и да ми вземе инстроментите друго няма.

2. и да ужиля нещо боята или нещо дребно да стане .... няма да ме е яд. то това е пак следствие от годинките и.

3. колкото и странно да звучи :"надеждност" каране около 4 години не ме е изоставяла което за стара кола е рядкост.

4. на сняг добре се справя което ми помага да ходя зимата по планините.

5. лесна поддръжка е части на достъпни цени. повечето ремонти може да си ги направиш на улицата с елементарни инстументи

 

друго като (+) не се сещам

Воланът е супер лек и е много маневрена на паркиране - по такива места я вра, че чак не е истина

Превключвателите по таблото работят с едно докосване маааазно и с хубава фиксация.

 

Има и други, ама не се сещам! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На естелаката ми харесва возията и това , че вратите се затварят като на хладилник.Много е удобна за всякакви ремонти и разхода и е приличен. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже вчера завъртях 200 км до търново и обратно, и ми се оправи настроението (както и на нея :mrgreen:) да споделя -

 

1. много ми харесва дизайна ... наистина.. и отвън и отвътре, специално отвътре адски ме кефи таблото, кръглите отвори на въздуховодите и начина по който се отварят... има спортен дух...

2. вози мЙееекУууу :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: няма друга кола която така да минава през легналите полицаи... комфортна е и за по-дълъг път, заради возията, въпреки че на всеки 150-200 км спирам да си почина.. не че съм уморен - профилактично... :roll:

3. добър разход на дълъг път... въпреки че на градско ми изпива заплатата... шантава работа.. ама това си е от мойто каране.. тя не е виновна ;):lol:

4. звуците и - това как вратите изввъняват когато ги затваряш.. как ръмжи като я настъпиш.. звука на задната :| ...

5. харесва ми и че мога да си я ремотнирам сам без да ме е страх

6. лекия волан - няма равна... и със серво да беше нямаше да е толкова лесна за каране..

:mrgreen:

7. багажното отделение зад задните седалки - позволява ми да си натрупам инструментите, работните дрехи и всичките чаркалаченца, така че да не подскачат и дрънчат из предния багажник

 

а пък най и обичам това че ме обичка и тя ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

ай-лъв-ю, казал лъва на лъвицата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко! Иначе за какво да си я купувам? Все пак си ми беше мечта, а мечтите би трябвало да са перфектни ;) Единственно не харесвам мястото на запалката, но е поправимо и ще се оправи :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От когато се помня харесвам марката.

На 105-цата всичко ми харесва...как се държи на пътя,колко леко се кара а и има много красива визия ;) Дет се вика няма какво да не ми харесва в нея.

При Фелицията е съвсем различно.Избрах я не само защото е Шкода.

Пък и от много време бях дигнал мерника на Фелиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесвам:

- дизайна

- цвета - черна перла

- зеленото осветление на таблото

- мъркането на мотора

- въртящия момент /без ASR върти гуми и на втора/

- бързата реакция на кормилото

- стабилното окачване - при високи скорости "залепва"

- срамно малко гори

- пръскалките на чистачките - пръскат като спрей

- климатроника

- огромния багажник

- супер фарове - красиви и добре светят

- стоповете със сърповидна форма

- подлакътника, който се регулира по дължина и височина

- мястото за очила на тавана...

С едно изречение: Шкода - по-добрият Фолксваген!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мене таблото много ме радва и отпред решетката |след като я примених доста и и сложих вежди| а и 5тата врата като и махнах емблемата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми харесва в моята кола. Единствено съжалявам, че не поръчах парктроници и задни ел. стъкла.

Страшно ми харесва как светят стоповете ( на новата октавия) - не можеш да я сбъркаш с нищо.

Двигателчето - 1.6 бензин не е пистарка, ама върви добре. Много е тихичко- това също много ми харесва. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Първо - харесва ми дизайна - отвътре, отвън - всичко...

Второ - харесва ми, че с всеки следващ модел чехите като че ли някак усещат накъде трябва да развиват нещата и правят точно това, което хората, веднъж станали фенове на марката откриват в подобрен вариант.

Трето - нито една друга кола не може да се приобщи така в нашето семейство като "член на фамилията" както шкода.

Спомням си как баща ми разказва на всеки, задал подобен въпрос ("какво харесва в марката") как се е колебаел между лада 1500, москвич 12 и шкода 120. За ладата му казали, че е най-престижна, за москвича - че може да кара и слон в багажника... А за шкодата - нищо особено... Но той си я харесал (е, малко се посдърпали за цвета с майка ми)... И - "Ленка" станала наша. И от тогава - през фаворита и днес - октавията - страшни фенове сме...

 

Абе, въобще - само който е бил собственик - може да ме разбере.

Вие най-добре знаете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз харесвам всичко в моята Шкода...тя е супер колица..малко е зле, но скоро ще се захващам за работа и ще е почвам... :P:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят хич не е малък.

Жигули от същия обем "вадят" 64 коня.

Просто е "стиснат в пълненето, може би от съображения за икономичност - дифузорите са 22/23.

Със ладовски карбуратор 24/28 сигур' ще 'вади" поне 64 коня, ама и съответно ще "лапа".

Освен туй се разбра че има бленда на втората степен, която се маха( отчупват зъбчетата) ако карбураторът се сложи на 120 LS.

Има какво да се изстиска от мотора с прости мерки - гледам продават една сива S105 за 1000 лв. точно с ладовски карбуратор и колегата може да сподели как се отразява това на мощността.

 

Зазките със стандартния карбуратор "вадят" 40 к.с. от 1200 cc, същият мотор с карбуратор лада( има такъв вариант за износ) "вадят" 55 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Форман 92г.Най - хубавото е че където го оставиш там го намираш.Нямам съм никакво притеснение , че ще го откраднат.Големият багажник.Колко багаж съм превозил....Даже и на трима колеги мебелите при местене.Не ме е оставила никога на път.Исках и следващата ми кола да е Шкода , но новите модели, дори и втора ръка, държат доста високи(за мен)цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.