Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с мигачите на баба Skoda


PETYO

Recommended Posts

Значи от къде идва проблемът ми..... Преди време счупих в лоста на мигачите една много странна(за тези който не са разглобвали този лост) пластмасова пластинка да я наречеме иначе името не и знам!Пластмасова мъничка около 2-3см.(нямам снимки) с три краченца(дното по-дълго). Та едното краче се счупи и исках да си купя нов лост направо,но в магазина на Монтевидео беше кам 25лв., а човека ми каза къде ми е проблема(аз не знаех до този момент за какво иде реч)и каза че има въприсното трикрако нещо :) Взех го и го смених,но оттам започна и проблема, а той е следния:

Когато давам мигач не се връща когато трябва и се исключва при леко движение на волана :(! Днес го регулирах малко, не не се полъчи ефекта,който аз искам! Та въпроса ми е....

 

Може ли да се регулира някак тва да работи като преди повредата???

Ако ДА как??

 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което включва и изключва мигачите автоматично е един бял пръстен на кормилния прът. Той трябва да се регулира добре! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което включва и изключва мигачите автоматично е един бял пръстен на кормилния прът. Той трябва да се регулира добре! :D

 

E цяла сутрин се занимавам с тоя пръстен(да го е...) ама дедов !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да стане всичко както трябва се действа по следния начин: първо се сваля волана като се свали гумената част с надписа и се отвие гайката; второ подкарваш колата внимателно и установяваш положението на волана когато колата се движи направо; трето сваляш волана от кормилния вал и пластмасовия капак под волана; четвърто освобождаваш с отверка болтчето завърташ бялата пластмасова втулка която е на кормилния вал така, че зъбчето и да сочи към лоста за включване на мигачите след което се затяга; шесто волана се зацепва към кормилния вал така, че да е в положение на право и се зафиксирва с гайката и се монтира обратно гумената част. След всички тези действия ти гарантирам, че няма да имаш проблеми с мигачите. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангеле искаш да кажеш че пак да разглобя и самата кутия, която държи двата лоста(за мигачите и за чистачките) и да видя вътре каде точно е зъб4ето на белия пръстен????

Защото аз направих цялата тази процедура,която описваш,но не сам разглобявал вътре кутийката да гледам зъбчето а въртех пръстена и пробвах и пробвах 330 позиции и се не се получава да изклиучжа като как беше преди!

Ще пробвам и това дето описваш ти! БЛАГОДАРЯ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът бе решен успешно! Като разглобих отново кутията на двата лоста забелязахме с баща ми че липсва една малка съчма(метрално топче) което по някакав начин играе важна роля там вътре ;) намерихме подобна сложихме на мястото и и както каза колегата насочих палеца на белия пръстен така че да сочи лоста и резултата след подкарване бе изумителен(чак не повярвах) :mrgreen:

 

:smt035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.