Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

РС от Сливен........ах твойта......!


BlackPearl

Recommended Posts

Вчера ми вървеше на случки с РСки.Първо в Стара Загора до мен(аз бях с Ивекото)спряла черна Октавия 2 РС-със 18ки беше-ЛУДНИЦА!

НА ВРЪЩАНЕ от Стара Загора-в посока Петолъчката-в участъка СтЗ. Нова Загора-точно на влизане в Нова загора-преди ЛЕКИЯ ДЕСЕН ЗАВОЙ и след него вече следна правата за влизане в Нова Загора-познаийте какво стана!

В отсрешната лента колона от камиони(Нека изясня вътрешния правилник на Тираджийте-ако сме долепени до 1,2 тира и искаме да ги изпреварим-КОЛА ДА МИНЕ МЕЖДУ НАС-НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА-има логика,понеже колата винаги може да набере и да изпревари тира-докато не така стои със самия ТИР(да ги кажем КОМПОЗИЦИЯ айде))!

Бича си аз със 100(празен) и ще влизам в завоя(който е супер лесен)-и какво да видя-един ксенон се престроява в мойто платно и пере в завоя срещу мен(хем ме вижда)-явно си е мислел че ще се провре между камионите-но поради аргументите изложени по-горе не успя!

И така нашия СЛИВНАНЛИЯ СЪС СРЕБРИСТА ФАБИЯ РС (СН 9696...) кара срещу мене-аз вече се чудя кво да правя!За тези които не са запознати сега този участък му изрязоха дърветата до пътя и видимостта е повече от добра!Че така де в последния момент-свих си камиона в дясно и почти със цялата си ширина влязох в банкета!

Момчето с РС-а доста се панира!Всичкото това се случи за има няма 10сек(ама аз съм свикнал на подобни изпълнения и не се панирам)!

Че аз знам че това момче не влиза във форума-но ако някой го познава или го е срещал да му каже-ЧЕ Е СЛУЧИЛ НА ЧОВЕК-и чакам ПОЧЕРПКА!

P.S-Добре че отрязоха дърветата-че ако си бях одрал фургона на мойто животно щях да му........веждаците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    8

  • PRR

    6

  • Mishelle

    4

  • driver

    4

Най-много писали в темата

Браво за предотвратеното ПТП! Веднъж(за малко) съм карал камион и знам че не е шега работа!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че бях с Ивекото(което е светулка).Ако бях със стария мечок(Мерцедес 709Д)-Така щях да го затворя че.....Но нали:

1-наш човек-със Шкода

2-не съм мрусен шофьор(имам гаден навик да не им присвяткам когато ме засичат,или изпреварват и ме принуждават да намаля)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да му бутнеш лявото огледало и да му го заковеш като обеца за ухото , щот друг път може да не си ти насреща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно на излизане от Стара Загора има знак "Участък с повишена концентрация на ПТП". Работил съм в района на Сливен преди години и имам впечатленията, че там са хората с най-дивашкото извънградско шофиране в България. И това става дума за преди 7-8 години, когато още нямаха толкова мощни автомобили като днешните. Там на изпреварване се тръгва почти само на "сляпо" и на "късмет". В участъка Сливен-Петолъчката и от Петолъчката на север към Котел са може би най-многото крайпътни паметници от загинали в катастрофи в България, според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В отсрешната лента колона от камиони(Нека изясня вътрешния правилник на Тираджийте-ако сме долепени до 1,2 тира и искаме да ги изпреварим-КОЛА ДА МИНЕ МЕЖДУ НАС-НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА-има логика,понеже колата винаги може да набере и да изпревари тира-докато не така стои със самия ТИР(да ги кажем КОМПОЗИЦИЯ айде))!

Бича си аз със 100(празен) и ще влизам в завоя(който е супер лесен)-и какво да видя-един ксенон се престроява в мойто платно и пере в завоя срещу мен(хем ме вижда)-явно си е мислел че ще се провре между камионите-но поради аргументите изложени по-горе не успя!

 

Извинявайте много, ама не мога да разбера какви са тия идиотски правила. Ако Фабията се беше размазала в теб, кой щеше да е виновен - шофьорът и, защото не спазва "вътрешния правилник на Тираджийте" ли? Има такива случаи - два камиона не позволяват на кола изпреварила единия да се прибере между тях. Резултатът обикновено е челен удар. Поздравления за това, че си го избегнал в твоя случай, но май не щофьорът на Фабията е бил виновен за ситуацията. Не разбирам как може да има такива правила, заради които да гинат хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам въпрос към BlackPearl - хубаво е, че си имате правила. Нямам нищо против тях. Но замислял ли си се дали останалите участници в движението знаят за тях? С какво показва втория тир, че има намерение да изпревари първия? Как да разбера аз, шофьора на леката кола зад втрория тир за бъдещите му намерения? Ако се позова на Закона за движение по пътищата, трябва да вметна че:

1. Този зад теб, ако преди теб е чукнал мигача, той е с предимство да изпреварва. В случая RS-а явно е пуснал мигача преди тира.

2. Спазване на безопасна дистанция - ако втория тир не позволи на колата да се мушне между двата камьона, явно втория тир не е спазвал нужната дистанция.

Във връзка с това - ако беше станал сакътлък и ако водача на RS-ката има печен адвокат, напълно възможно е водача на втория тир да се окаже виновник за ПТП-то.

Това е от законовата страна на въпроса. Знам, че понякога нещата в живота се разминават с тези от закона. Не искам да ме разбираш погрешно. Не те упреквам ;) Просто ми се породиха тези въпроси в главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да взимам страна на тираджиите, но много мразя някой да изпреварва в завой, когато няма видимост.Много пъти ми се искало да карам Урал или Краз и разни келеше после да ги стържат отдолу. Не го казвам от злоба, а от това че в повечето пъти се чудя как да не се блъсна и къде да се свия, защото някой си мисли че е безсмъртен и че ние сме длъжни да го пазим. :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се позова на Закона за движение по пътищата, трябва да вметна че:

1. Този зад теб, ако преди теб е чукнал мигача, той е с предимство да изпреварва. В случая RS-а явно е пуснал мигача преди тира.

2. Спазване на безопасна дистанция - ако втория тир не позволи на колата да се мушне между двата камьона, явно втория тир не е спазвал нужната дистанция.

 

 

1) Mishelle, не си прав: С предимство е този който е заел лентата. Така е по закон. Другия извършва маневра и "трябва да се увери че не пречи на останалите участници в движението". Мигача не дава предимство при никакви обстоятелства!

2) BlackPearl, не си прав: По закон си длъжен да оставиш достатъчно място между двете превозни средства (в случая тирове) за да може да се прибере този който те изпреварва. Т.е. не оставяйки място извършваш нарушение на ЗДП!

 

Относно колегиалността: много често съм имал случай в които тира пуска мигач за да ми покаже че мога да го изпреваря. Имал съм случай в които са ми правили място за да се прибера. Но, за съжаление, съм имал и случай в които се е налагало буквално да се навирам между тировете щото не са оставили място. Въпрос на манталитет.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам въпрос към BlackPearl - хубаво е, че си имате правила. Нямам нищо против тях. Но замислял ли си се дали останалите участници в движението знаят за тях? С какво показва втория тир, че има намерение да изпревари първия? Как да разбера аз, шофьора на леката кола зад втрория тир за бъдещите му намерения? Ако се позова на Закона за движение по пътищата, трябва да вметна че:

1. Този зад теб, ако преди теб е чукнал мигача, той е с предимство да изпреварва. В случая RS-а явно е пуснал мигача преди тира.

2. Спазване на безопасна дистанция - ако втория тир не позволи на колата да се мушне между двата камьона, явно втория тир не е спазвал нужната дистанция.

Във връзка с това - ако беше станал сакътлък и ако водача на RS-ката има печен адвокат, напълно възможно е водача на втория тир да се окаже виновник за ПТП-то.

Това е от законовата страна на въпроса. Знам, че понякога нещата в живота се разминават с тези от закона. Не искам да ме разбираш погрешно. Не те упреквам ;) Просто ми се породиха тези въпроси в главата.

Прав си, но камионджиите като залепнат един зад друг и не пускат никой м-у тях макар,макар като ги изпреварваш са длъжни да намалят. В случая на РС-са му се е наложило да изпревари и двата. Лично аз пътувам там и в такива случаи се навирам нежно м-у тировете слизам зъб надоло чуквам спирачката за да го юрна оня отзад и газ, или преди да изпреваря го правя тоя номер и възам. От впечатлението там ми става ясно, че така карат българите. Има много турски тирове дето те пускат помежду си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(2) За улесняване на изпреварването по двулентовите двупосочни пътища извън населени места водачите на пътни превозни средства или състави от пътни превозни средства с дължина над 7 метра, с изключение на случаите, когато те извършват изпреварване, трябва да поддържат такова разстояние между своето превозно средство и движещото се пред него друго превозно средство, че изпреварващите ги пътни превозни средства да могат безопасно да заемат място между тях.

Ето я ябълката на раздора.:)

Обаче въпреки всичко такива келешчета не бива да се поощряват. Като не може да изпревари ще чака! Насрещния ли да утрепе???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тировете обикновено карат 90 - ограничението по закон за извънградско.

Понякога и малко повече.

Та за какво изпреварване иде реч?

Почнеш ли да изпреварваш някого който кара над 80 вече си в нарушение, няма да го изпреварваш половин ден я!

 

Така че който изпреварва превишавайки ограничението в скоростта е виновен във всички случаи каквото и да стане - не знам в закона да има разрешение за превишаване на ограничението в скоростта щом изпреварваш.

 

Останалото е колегиалност и си е до човека - мойто впечатление е че професионалните шофьори са доста по-разумни и отношението им е по-колегиално, може би щото са я патили неведнъж?!

И пропускат и дават сигнал кога е възможно да ги изпревариш и въобще.

 

Кой от вас и кога за последно е чукнал десен мигач да подскаже на колегата отзад, че няма намерение засега да изпреварва или че напред е чисто или пък да го изчака ако оня е тръгнал пръв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и Честита Баба Марта !

 

Хубава тема подхванахте и аз като всекидневен участник в лудницата по пътищата ,искам да добавя моето мнение.

Качихме се на бързи коли и камиони ,а се оказва ,че нямаме нужната инфраструктура и манталитет. И вместо да внимаваме повече

се кара на "бургия", както от любители така и от "Тираджии".

Та просто искам да подчертая конкретно в случая, както РСката

не бива да се изстрелва в стил "камикадзе" и да го пазят останалите,

така и професионалите -"тираджиите",по правилник трябва да са на

дистанция от предния и достатъчно за да се допусне друг участник

в движението м/у тях. Да не се засяга колегата от Добрич, но ако

си в чужбина и не оставиш място да те изпреварят, още на втория

километър ще се обадят на полицаите и после ще се налага да обясняваш кви са тези тираджийски закони.

Всеки ден съм по пътищата, та ако трябва да пиша за всички простотии, няма да стигне сървара.И друго, не искам да съм съдник

на някого ,но скорост от 100км за камион и то не по магистрала ,ми се

вижда рискова.За пример мога да посоча Сърбия-не повече от 70 км

за товарни, и те са като нас.

Та нека се замислим преди да юркаме, щото много станаха паметниците по пътищата. Иначе ,е вярно че около определени общини има меко казано ,"странни маниери" и интерпретиране на правилата за движение, но да не влизаме в подробности.

Хайде със здраве !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен е пълна простотия да карат 2 тира залепени 1 за друг и да не може да ги изпревариш един по един. За пръв път чувам за подобна глупост като вътрешен тираджиийски правилник и паднах да се смея. Като най-умния :mrgreen: от всички тираджий е измислил това нещо не е зле да го каже на останалите движещи се по пътя а не стават катастрови и проблеми заради незнание на ВТП(вътрешен тир. правилник).

 

Последното ми пътуване извън града беше софия-боровец-софия и по пътя и в 2те посоки имаше камьони който бяха доста по къси от т.н. ТИР-ове доста зор видях докато ги изпреварвам с баба шкода то и ако е наклон си ми трябва доста дълга права, а да не говорим, че ако са 2 тира лепнати 1 за друг. Като се лепна зад даден камьон давам ляв мигач, че да покажа на тези зад мен, че при първа възможност тръгвам, а не да тръгнем едновременоо 8 коли и да се изпотрепеме заради някакв камьон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Нека не се съглася с теб! Това че тира кара с 90 е добре. Но когато кара с тази скорост рядко се налага да го изпревариш. Друг е въпроса когато има завои. Там ограничението пак е 90, но тира не може да кара с 90 а кара със 50-70. Тогава вече пречи. Или при изкачване. Там тира може и с 50 да не драпа. На времето имаше специални отклонения с табелка "пропусни колоната". За съжаление последните години това се позагуби.

И друго. Не обичам да карам зад ТИР/камион заради ограничената видимост. Дори да кара с 90km/h предпочитам да го изпреваря за да имам добра видимост. Да, нарушавам правилника. Знам го. Но пък и ТИРа е длъжен да ме пусне!

Относно мигачите - застигне ли ме някой на първата възможност го пускам. Не са много случайте в които ми се налага да го правя, но при всяка възможност го правя. Нито съм по-велик като го задържа, нито аз печеля нещо. А за комплексарите дето надуват на правата и ми тепат спирачка в завоя само и само да не ги изпреваря си имам тактика - изравнявам се с тях и почвам да се прибирам в платното. Свиркат, махат, псуват и накря пускат. И след 2-3 завоя ги няма в огледалото :mrgreen: Уви - колегиалността в Бг е на изчезване...

 

Айде че пак се отплеснах. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел си по диагонала ама хайде :lol:

 

... Друг е въпроса когато има завои. Там ограничението пак е 90, но тира не може да кара с 90 а кара със 50-70. Тогава вече пречи.

...

 

Казваш ми къде в България има завой, който не е маркиран с непрекъсната бяла лента в средата и ставам тутакси съгласен :mrgreen:

 

И още веднъж ще повторя:

Според закона, който изпреварва превишавайки ограничението в скоростта е виновен във всички случаи каквото и да стане, другите участници в белята са си виновни за други неща.

 

Превишаването на ограниченията в скоростта, впрочем "несъобразената с пътните условия скорост" - ей, туй катаджиите са голени философи и диалектици :lol: - е основната причина за загиналите по пътищата, после е употребата на алкохол - доста по-малко бели и нататък - отнемането на предимство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен изпреварването на тир и реисове е абсолютно задължително...и за добра видимост и защото ще се забаво и понеже колата не е мощна ще трябва после да се мъкна зад него и защотото си правят каквото си искат...миналия уикенд един тир ме изпреварваше на пътя към благоевград аз карах с 90-100 и понеже беше дълго изпреварване аз намалих маьсимално до към 60-65 ама се зададе насрещен и тогава тига ме избута от пътя и добре че е нисък банкета и жбях намалил иначе знам ли....също обратния път един тип изпреварва 2 тира явно залепени един за друг и ми излезе насреща и пак излязох от пътя и този път бях с голяма скорост и за малко да не увладея колата защото снижението извън пътя беше поне 5 см и ако бях с с шкодака да съм се прееобърнал...общо взето тировете си нямат правилник...изпреварват с 30-40 км повече от разрешената скорост правят бели и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип би трябвало да имат ограничители за максимална скорост . гадовете се изхитряват и свалят бушоните . би трябвало да имат и трахографи - никой не гледа шайбите им . в германия ако спрат тир и видят превишаване на скоростта в записа - глоба ... решението е пломбиране на цялата система за контрол и ограничаване , редовен контрол от съответните органи , сурови санкции за нарушаване на правилата . няма друго законно решение за каруцарите (по ново му шофьори) безчинстващи по пътищата ни . това важи особено много за водачите на турските тирове - особено са опасни .

 

 

п.с.

един тир с 20 км превишение на ограничението е много по- опасен от лека кола с 20 км нарушение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УОУ-темата доста се е разраснала!

Първо искам да отговоря на Мишел-значи това дали ще се остави място или не е въпрос на лична преценка.Искам да дам пример-аз с камиона като се залепя зад ти-ако ще и със 7ца и С класа да си(аз си заставам по средата и не те пускам преди да съм минал аз-аргументите-ти с този звяр можеш по всяко време да изпревариш!-докато аз докато чакам всеки да ме изпреварва и да ми се прережда кога ще мина!Има и друго-ако отсреща идва кола и 7цата или Цтката могат да се изтрелят и да ни минат 2мата-давам му десен мигач-минавам в дясно и айде!

Нека да кажа-относно изказванията за тираджийте-аз никога не свиря на тир-представете си-вие карате Шкода Европа-натоварена едва се движи-в жегите няма АЦ-в зимата я парното бачка я НЕ!И да ти се изтъпанчи някъв като МЕНЕ С РС дето е......коня и по всяко време мога да го мина-и да му се расвиря и тн.То на човека му се....... в този камион че му идва да изкара прангата и тн.

А отностно камионите-пак казвам ВЪПРОС НА ПРЕЦЕНКА НА СИТУАЦИЯТА-дали ще те пусне камиона и тн.НЕ е важно КАК ВЪРТИШ ГЕВРЕКА а е важно с поведението и позиционирането си на пътя да даваш ясни сигнали на другите какво смяташ да правиш-или какво би направил!

Аз гледам от МОЯ ГЛЕДНА ТОЧКА-и такива коментари-що не пускаш колите и тн-аз като съм натоварен-докато набера,докато мина-ми тои камиона 120 върви-аз кога ще си стигна дестинацийте.И почивки имам да правя заради ДАИ и тн.А такива тарикати дето ми карат със 150 и кусур-че не им отърва 1 мин че ще ги забавя-не ме еня-понеже аз все пак съм и от 2те страни-с Фабията като си карам със 160 и повече и аз искам да мина пред него,между тях и тн-колкото по-бързо да се измъкна от колоната-и като ме затворят се дразня отначало-но после се поставям на мястото на др човек-ми прав си е до някаква степен човека!

Но най-важно е КОЙ КАК ПРЕЦЕНЯ СИТУАЦИЯТА-трябва да РАЗЧИТАШ НА СЕБЕ СИ,а не да чакаш другите да те пазят и да се свиват.Ако не си сигурен във свойте възможности и на тези на автомобила ти-по-добре не прави рискови изпреварвания с мисълта-той тоз ще ме пусне-др ще се свие и тн.Аз колко примери с шофьори ИДИОТИ с коли мога да дам.Няма да ми стигне деня,че и седмицата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел си по диагонала ама хайде :lol:

 

... Друг е въпроса когато има завои. Там ограничението пак е 90, но тира не може да кара с 90 а кара със 50-70. Тогава вече пречи.

...

Казваш ми къде в България има завой, който не е маркиран с непрекъсната бяла лента в средата и ставам тутакси съгласен :mrgreen:

 

Примери за завой с прекъсната линия БОЛ! Следващото излизане ще запиша един-два да ти докладвам!

Пък и идеята ми беше, че в завоя тира не може да кара със 90 а кара със 50. А на правата (която е 200 метра примерно) не може да ускори до 90 както мога с колата. Схващаш ли накъде бия?

 

BlackPerl - не си прав за дистанцията! Длъжен си по закон да оставиш място! А дали има парно или не в камиона не се коментира от закона! По-точно се коментира - технически неизправно МПС - спира се от движение :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип би трябвало да имат ограничители за максимална скорост . гадовете се изхитряват и свалят бушоните . би трябвало да имат и трахографи - никой не гледа шайбите им . в германия ако спрат тир и видят превишаване на скоростта в записа - глоба ... решението е пломбиране на цялата система за контрол и ограничаване , редовен контрол от съответните органи , сурови санкции за нарушаване на правилата . няма друго законно решение за каруцарите (по ново му шофьори) безчинстващи по пътищата ни . това важи особено много за водачите на турските тирове - особено са опасни .

 

 

п.с.

един тир с 20 км превишение на ограничението е много по- опасен от лека кола с 20 км нарушение .

 

Май си доста изостанал.Сега ДАИ ги оборудваха със БУСОВЕ с компютри вътре-слага ти шаибата вътре и той отчита-там няма 1,2-превишил ли си -НОЖА-не е то ама дай да ти дам нещо като при КАТ!Освен това-разтягат и кантари и те теглят.Мерят ти и димността и тн.Първо се поинтересувай малко и после пиши.Ти изкара камионите НЕКОНТРОЛИРАНИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В отсрешната лента колона от камиони(Нека изясня вътрешния правилник на Тираджийте-ако сме долепени до 1,2 тира и искаме да ги изпреварим-КОЛА ДА МИНЕ МЕЖДУ НАС-НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА-има логика,понеже колата винаги може да набере и да изпревари тира-докато не така стои със самия ТИР(да ги кажем КОМПОЗИЦИЯ айде))!

Бича си аз със 100(празен) и ще влизам в завоя(който е супер лесен)-и какво да видя-един ксенон се престроява в мойто платно и пере в завоя срещу мен(хем ме вижда)-явно си е мислел че ще се провре между камионите-но поради аргументите изложени по-горе не успя!

 

Извинявайте много, ама не мога да разбера какви са тия идиотски правила. Ако Фабията се беше размазала в теб, кой щеше да е виновен - шофьорът и, защото не спазва "вътрешния правилник на Тираджийте" ли? Има такива случаи - два камиона не позволяват на кола изпреварила единия да се прибере между тях. Резултатът обикновено е челен удар. Поздравления за това, че си го избегнал в твоя случай, но май не щофьорът на Фабията е бил виновен за ситуацията. Не разбирам как може да има такива правила, заради които да гинат хора.

 

Значи-тука много неподготвен се изказа!

Първо-ти така се изрази че кара-МОЛЯ ВИ ДАИТЕ ПЪТ НА ФАБИЯТА-нищо че на завой ви изпреварва-НЕКА ТИРОВЕТЕ СЕ СВИЯТ И АЗ СЪЩО-че пича с количката да си мине!

ПРР също не ме разбра за дистанцията-естествено че ще се свия или ще намаля и ще оставя колата да мине за да не стане ПТП-това което се опитвам да кажа е друго.Всеки отговаря САМ ЗА СЕБЕ СИ-а не да чака от другите да го ПАЗЯТ на пътя!Само се огледаите на тази права СТ.З-Н-З-колко паметници има около пътя-много са за някакви си 36км!Трябва да разчиташ на себе си-а не на ТИРА да се свие!Ти не си разчел своето изпреварване(на завой)очакваш другите да те предпазят-ОК те ще го направят-но така ли ше продължаваш-да караш и да казваш-те другите ще ме пазят-аз съм с бърза кола!ТЕ много са казвали ЩЕ МИНА и не са минавали!Малко хора ще ме разбрерат-какво искам да кажа!Всеки си има право-шофьорите от тяхна гледна точка казват-тира по закон трябва да ми осигури дистанция(аз мога да кажа по закон-непрекъсната лента,завой и тн)!Всяка седмица имам по 1-2хилки с камиона-и така от 3 години-така че на всичко съм се нагледал по родните.........пътища-(ЧЕХИЯ-там е друго-а и полицията е далеч по дисциплинирана-вдигат ти палката в движение и те ескортират до първата ГОЛЯМА ОТБИВКА за да не пречат на движението)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да поясня-това което казах за 2та тира-някой едва ли не го изтълкуваха като въведен неписан вътрешен закон!

Казах го-защото ако сте забелязали това е почти масова практика на шофъорите на тежките автомобили-когато те застигнат по-бавен камион!ПАК КАЗВАМ-ВЪПРОС НА КОЛЕГИАЛНОСТ И ПРЕЦЕНКА-винаги ще се свия и ще намаля-понеже ПТПто не е добър вариянт-а моя камион ми е мн скъп-от фирмена гледна точка-а не като цена(нищо че само странично огледало за обратно виждане е 300лв-и когато заради някой ЛЬОХМАН С БЪРЗА КОЛА И НЕРАЗЧЕТЕНИ ДЕЙСТВИЯ ГО СЧУПИШ и ходиш да се разправяш с кат и застрахователи 2дни вместо да си вършиш работата-щото 300лева са си пари все пак-е тогава осъзнаваш колко много трябва да се внимава и да се ценят нещата)!А не на СОБСТВЕНИ ПРАВИЛА-а относно кой дава десен мигач и кой не-АЗ ИСКАМ ДА ПИТАМ-КОЙ СЛЕД ТОВА ПУСКА АВАРИЙНИ ЗА БЛАГОДАРНОСТ И КОЙ НЕ!Ако щете вярвайте за 3 години-единствено хората с по нормални(среден клас коли) ми пускат аварийни-и ЕДИНСТВЕНО ЕДНО АУДИ А6 от новите-другите хич не те ебават че им правиш "услуга"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕХИЯ-там е друго-а и полицията е далеч по дисциплинирана-вдигат ти палката в движение и те ескортират до първата ГОЛЯМА ОТБИВКА за да не пречат на движението

 

може може всичко може :)

 

 

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... at=0&pos=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.